דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ח באדר ב' תשפ"ד 28.03.24
21.4°תל אביב
  • 19.7°ירושלים
  • 21.4°תל אביב
  • 24.4°חיפה
  • 21.7°אשדוד
  • 25.0°באר שבע
  • 25.3°אילת
  • 21.1°טבריה
  • 20.8°צפת
  • 21.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

פלאביה נבחרה לשחקנית העונה של ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל, אלמצרי התגלית

הברזילאית של קרית גת היא גם השחקנית הזרה של העונה | מריה אלמצרי הבקיעה העונה 10 שערים ונחשבת לאחת משחקניות העתיד של הכדורגל הישראלי | יהלי כהן נבחרה לשחקנית ההגנה של העונה

פלאביה ומושיקו מישאלוף בטקס נבחרי העונה (צילום: ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל)
פלאביה ומושיקו מישאלוף בטקס נבחרי העונה (צילום: ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

פלאביה פליסיאנו ממ.ס קרית גת נבחרת הערב (רביעי) לשחקנית העונה והשחקנית הזרה של העונה בליגת העל לנשים בכדורגל, בטקס של ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל. תגלית העונה היא מריה אלמצרי ממכבי כישרונות חדרה ושחקנית ההגנה של העונה היא יהלי כהן ממכבי בנות עמק חפר.

החלוצה ברזילאית רשמה עונה ראשונה בקרית גת בה הבקיעה 17 שערי ליגה ושלושה שערים בגביע, בדרך הבטוחה לאליפות. אלמצרי הבקיעה העונה 10 שערים ונחשבת לאחת משחקניות העתיד של הכדורגל הישראלי. כהן הפכה העונה לקפטנית עמק חפר.

מריה אלמצרי חוגגת שער במדי מכבי כישרונות חדרה (צילום: זיו טל)
מריה אלמצרי חוגגת שער במדי מכבי כישרונות חדרה (צילום: זיו טל)

בתואר שחקן העונה בליגת העל לגברים זכה עומר אצילי (מכבי חיפה), צ’ירון שרי (מכבי חיפה) נבחר כזר העונה, ברק בכר (מכבי חיפה) כמאמן העונה שנה שנייה ברציפות ויעקב שחר נבחר כבעלי העונה. לתגלית העונה נבחר איתמר שבירו מעירוני קריית שמונה. בתואר שוער העונה זכה עומרי גלזר מהפועל באר שבע וגבי קניקובסקי ממכבי תל אביב נבחר כחביב הקהל.

אדהם האדיה, שהוביל את בני ריינה לעלייה, נבחר כמאמן העונה בליגה הלאומית, ריף מסיקה שהיה אחד הבולטים בריינה, זכה בתואר שחקן העונה. עומר כץ מהפועל פתח תקווה נבחר כשוער העונה ואיתמר נוי מהפועל אדומים אשדוד זכה בתואר תגלית העונה. בליגה א’ נבחר ערן לוי מכבי קביליו יפו לשחקן העונה.

ניר אלון, ראש חטיבת הספורט בהסתדרות: “מרגישים שהסתיימה העונה ורוצים לתת לנבחרים והנבחרות מה שמגיע להם. אנחנו חלק מארגון עולמי של 78 מדינות, הוא מייצג 60 אלף שחקנים ושחקניות מכל העולם, לקחנו את כל הדברים הטובים השנה. יש את הטוטו שנתן חסות, הטיקטוק שנכנסו ויש פרס חדש וזו הקצפת כל השנה עובדים קשה וזה הערב לבוא וליהנות”.

קארין סנדל, יו”ר ארגון השחקנים והשחקניות: “מתרגשים שנה שנייה ברציפות לארח אירוע כזה ומקווים שזו תהיה מסורת לשנים קדימה. זה מאוד חשוב לנו שכל מי שנמצא כאן יידע שבסופו של דבר תהיה כתובת לכל שחקן ושחקנית, גם לאורך הקריירה וגם ביום שאחרי הפרישה. השנה התרחבנו לארגון השחקנים העולמי ואני מקווה שהקשר הזה יעזור לנו גם בעשייה בשטח, אז ברכות לכל הזוכים והזוכות העתידיות, אנחנו שמחים לראות אתכם”.

יו"ר ארגון שחקני ושחקניות כדורגל קארין סנדל, בכנס שחקניות הכדורגל בבית ההסתדרות (צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א)
יו"ר ארגון שחקני ושחקניות כדורגל קארין סנדל, בכנס שחקניות הכדורגל בבית ההסתדרות (צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א)

מושיקו מישאלוף, מנכ”ל ארגון השחקנים: “רציתי שיהיה את הערב הזה כדי לתת כבוד לשחקנים שעבדו קשה במהלך השנה. כל שנה ייכנסו להיכל התהילה מי שפורשים, שחקני עבר יגישו את הפרס לשחקנים, הם יקבלו את הכבוד ויתנו את הפרסים לנבחרים והנבחרות. הכי כיף לשחקן לבוא לראות את עצמו מניף גביע”.

שר התרבות והספורט, חילי טרופר: “רוצה לברך את מכבי חיפה על האליפות. העברנו חוק למיגור האלימות במגרשים ואנחנו מבינים שאנחנו צריכים את כולם יחד במאבק נגד האלימות, תנו לנו יד שנוכל לוודא שכל הורה מביא את ילדו למגרש יוכל לעשות זאת ברוגע.

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
תגובות

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!