דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
34.5°תל אביב
  • 28.5°ירושלים
  • 34.5°תל אביב
  • 29.7°חיפה
  • 29.0°אשדוד
  • 31.7°באר שבע
  • 32.9°אילת
  • 32.0°טבריה
  • 23.6°צפת
  • 30.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ממשלת בנט לפיד

בנט: "שיתוף הפעולה עם רע"מ טוב לכולם"; נתניהו: "אתם מהמרים על החיים שלנו"

ראש הממשלה אמר בדיון 40 חתימות במליאת הכנסת: "הבחירה היא בין קואליציית הצמיחה והרצון הטוב לבין קואליציית הכאוס והבחירות של ביבי, טיבי ובן גביר"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר ימינה נפתלי בנט. "ממשלת ימין בהנהגתי זאת ההכרעה הדמוקרטית" (צילומים: יונתן זינדל/פלאש90)
ראש הממשלה נפתלי בנט וראש האופוזיציה בנימין נתניהו. בנט: "יש דרך אחרת, וזה נקרא ניהול" (צילומים: יונתן זינדל/פלאש90)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

"בשנה הזו אנחנו חילצנו את ישראל מהזנחה עמוקה", אמר ראש הממשלה נפתלי בנט היום (שני), "תיקנו תקלות גדולות ואני מרגיש חובה לדווח לכם על הדברים העיקריים: לפני שנה אירע אסון כבד שנבע מהפקרות בלתי רגילה. סגן השר כהנא לקח אחריות כדי לתקן. לפני שנה וחצי עמדתי פה ודיברתי על האבטלה הגדולה ביותר ולקחנו אחריות ותיקנו. דיברנו על כך שיש מאות אלפי מובטלים, ואת שני גלי הקורונה צלחנו ללא יום אחד של סגר. יש דרך אחרת, וזה נקרא ניהול, מה שלא היה פה במשך כמה שנים".

בנט אמר את הדברים בתום דיון 40 חתימות בנושא "העלייה במקרי הטרור החקלאי ברחבי ישראל ובמיוחד בצפון הארץ, וגביית דמי חסות מבעלי העסקים ברחבי ישראל".

בנט התייחס ליו"ר רע"מ מנסור עבאס: "גיליתי מנהיג של הציבור הערבי שמנסה דרך אחרת, אני לא יודע אם הוא יצליח, ימים יגידו. כמה ימים לפני הבחירות תמורת איזו הצבעה של מנסור הייתה עסקה להקים לציבור הערבי ועדה מיוחדת. נפגשתי איתו באותם ימים, לשמוע מה הוא אומר, והחזון שלו היה לראות איך אנחנו כאזרחים במדינת ישראל יכולים להסתדר – חזון של שיתוף פעולה במקום צרחות וקללות. רציתי דרך אחרת ואנחנו מנסים, לשפר את החינוך, להסדיר את הנגב, אני לא מתנצל על זה, אני גאה בזה. זה טוב להם וטוב לנו.

"אני שואל את אזרחי ישראל – האם אתם בוחרים בממשלת צמיחה ורצון טוב, או בקואליציה החדשה – של ביבי, טיבי ובן גביר. אתם מנסים לפרק ממשלה טובה. זו הבחירה, קואליציית הכאוס והבחירות או קואליציית הרצון הטוב".

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו עלה לדוכן אחרי בנט והגיב: "כולנו רואים את שילהוב היצרים של מבקשי נפשנו. את הקריאות 'בדם ובאש את היהודים נגרש'. את החולצות עם הדפסי הרובים. את דגלי אש"ף בשער יפו בירושלים, בממילא בירושלים, במרכז לוד, בלב עכו. כולנו ראינו גם את תהלוכת הענק של הנכבה באוניברסיטת תל אביב, בלב תל אביב. זה טירוף מערכות מוחלט.

"צבר האירועים המבישים הללו נובע מהחולשה התהומית של ממשלת ההונאה והכניעה. האויבים שלנו פתאום אינם מפחדים, הם מרגישים את החולשה, את האפסות שלכם, ולא רק הם. כל אזרחי ישראל מרגישים את הרפיסות של הממשלה, את הרפיון שלה, את ההפקרות שלה.

"בנט, כשאתה הקמת את ממשלת ההונאה שלך, אמרת: 'אנחנו עושים פה ניסוי'. אבל חיים של מדינה הם לא ניסוי, חיים של אנשים הם לא ניסוי. אתם מהמרים על החיים של כולנו, וכולנו משלמים את המחיר. כל אלה שמסביבך רואים זאת. הם קופצים מסיפון הטיטאניק, או נדחפים מהסיפון".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!