דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
34.5°תל אביב
  • 28.5°ירושלים
  • 34.5°תל אביב
  • 29.7°חיפה
  • 29.0°אשדוד
  • 31.7°באר שבע
  • 32.9°אילת
  • 32.0°טבריה
  • 23.6°צפת
  • 30.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

תוספות שכר, בונוסים ומענקים: הסכם קיבוצי מיוחד נחתם במנורה מבטחים ביטוח

שכר העובדים יעלה ב-3% בשנה עד 2024, תקציב הבונוסים יוגדל ב-50% לפחות, ועובדים ותיקים יקבלו מענק מיוחד | יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "ההסכם משפר את תנאיהם של העובדים ודואג לעתידם התעסוקתי לשנים הבאות"

חתימת ההסכם הקיבוצי במנורה מבטחים ביטוח. "עמידה איתנה של נציגות העובדים הביאה לבסוף להבנות בין הצדדים" (צילום: דוברות ההסתדרות)
הדס יום טוב

הסכם קיבוצי מיוחד, שחל על כ-1,400 עובדי מנורה מבטחים ביטוח, נחתם בין הסתדרות המעו"ף, ההנהלה והעובדים. ההסכם יהיה בתוקף עד סוף 2024.

עובדי החברה ייהנו מתוספות שכר של 3% בכל אחת מהשנים 2022-2024, כך שיגיעו ל-9% בכל תקופת ההסכם.

תקציב הבונוסים לעובדים יוגדל ב-50% לפחות, כשב-2022 יקבלו העובדים בונוס מוגדל של עד 80% ממשכורתם בסכום שלא יפחת מ-6,000 שקלים לכל עובד הזכאי לבונוס שנתי בהתאם להסכם. אם רווחי קבוצת מנורה מבטחים יעלו על מיליארד שקל בשנה, יגדל תקציב הבונוס עד לגובה של משכורת לעובד.

נוסף על כך, כולל ההסכם מענק מיוחד בסכום של 1,800 שקלים לכל עובד שהחל את עבודתו בחברה עד 31 בדצמבר 2019. ההסכם כולל גם הגדלה של סבסוד ארוחות לעובדים, גני ילדים וקייטנות, והגדלה משמעותית של תקציב הרווחה.

כמו כן, נקבע ששכר המינימום לעובדים במוקדי החברה יועלה בהדרגה עד ל-6,000 שקלים בחודש, ולכלל העובדים הקבועים בהדרגה עד ל-6,500 שקל בחודש, במהלך שנות ההסכם.

במשא ומתן לחתימת ההסכם השתתפו מטעם ההסתדרות: יו"ר הסתדרות המעו"ף עו"ד גיל בר-טל וראש חטיבת מוסדות ציבור, הסתדרות, ביטוח ופיננסים בהסתדרות המעו"ף עידן אור. הוועד יוצג על-ידי עו"ד יובל ברוק.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "ההסכם משפר את תנאיהם של העובדים ודואג לעתידם התעסוקתי לשנים הבאות. נמשיך ונפעל למען כלל העובדים במשק".

מנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח, יהודה בן אסאייג: "העוצמות של קבוצת מנורה מבטחים הן בהון האנושי האיכותי והמקצועי שלה, שמהווה את המשאב החשוב  בקבוצה ואותו נמשיך לטפח, הן ברמה האישית והן ברמה המקצועית. קבוצת מנורה מבטחים שמה לנגד עיניה את טובת העובדים וכך תמשיך לפעול גם בעתיד".

יו"ר הסתדרות המעו"ף, עו"ד גיל בר-טל: "הנהלת מנורה מבטחים זכתה בעובדים מעולים, והם זכאים להסכם המצוין. עמידה איתנה של נציגות העובדים הביאה לבסוף להבנות בין הצדדים ותוצאות טובות לכולם".

ראש חטיבת מוסדות ציבור, הסתדרות, ביטוח ופיננסים בהסתדרות המעו"ף עידן אור: "אני שמח וגאה על ההסכם שנחתם היום בחברת מנורה מבטחים ביטוח. יו״ר ועד העובדים חן כושר וחברי הוועד השיגו הישגים משמעותיים לעובדים שישפיעו באופן פרטני על כל אחת ואחד מהם בשנים הקרובות".

יו״ר ועד עובדי מנורה מבטחים ביטוח, חן כושר: "אני גאה להציג בפני העובדים הסכם מצוין, שהתגבש בחודשים האחרונים לרווחתם. בהסכם זה שמנו דגש על הטבות כלכליות רוחביות לעובדים הקבועים, תוך מתן אופק מעולה לעובדים חדשים שמצטרפים אלינו מדי יום".

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!