דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת כ"ו בניסן תשפ"ד 04.05.24
23.1°תל אביב
  • 17.2°ירושלים
  • 23.1°תל אביב
  • 20.0°חיפה
  • 21.1°אשדוד
  • 20.1°באר שבע
  • 25.1°אילת
  • 23.0°טבריה
  • 15.2°צפת
  • 22.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

קורל חזן: "לזכות באליפות זאת תחושה מדהימה, הרגשתי שזה היום שלי"

חלוצת נבחרת ישראל הבקיעה חמישייה במשחק האליפות של ספליט וזכתה בתואר ראשון בקרואטיה | בראיון ל'דבר' היא מספרת: "המאמן אמר לי באימון 'מחר תשברי את הבצורת ותבקיעי שלושער', בסוף הבקעתי יותר" 

קורל חזן במדי ספליט, אלופת קרואטיה. "הצבנו את האליפות כמטרה בתחילת העונה" (צילום: ZNK Split)
קורל חזן במדי ספליט, אלופת קרואטיה. "הצבנו את האליפות כמטרה בתחילת העונה" (צילום: ZNK Split)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

"לזכות באליפות זאת תחושה מדהימה, אליפות זה לא רק לקבל פרס, זה ממש להיחשב הטוב ביותר במדינה שלך", אומרת ל'דבר' כדורגלנית נבחרת ישראל קורל חזן, שזכתה ביום ראשון באליפות קרואטיה עם ספליט. "בסופו של דבר, המטרה של כל שחקן או שחקנית היא להיות הגרסה הכי טובה של עצמך".

במשחק האליפות, חזן הצטיינה והבקיעה חמישה שערים בניצחון הענק של קבוצתה 0:11 על ראייקה, שהבטיח לה תואר אליפות ראשון בקריירה האירופאית. "הייתה לי הרגשה שזה היום שלי ואני הולכת להבקיע, אבל בחיים לא חשבתי שזה הולך להיות חמישה שערים", היא אומרת. "מקווה לעשות זאת גם בגמר הגביע בעוד שבוע וחצי".

קורל וחזן (שלישית מימין למטה) ושחקניות ספליט חוגגות את הזכייה באליפות קרואטיה (צילום: ZNK Split)
קורל וחזן (שלישית מימין למטה) ושחקניות ספליט חוגגות את הזכייה באליפות קרואטיה (צילום: ZNK Split)

חזן הבקיעה העונה 21 שערי ליגה ותסיים את העונה כאחת החלוצות האיכותיות בליגה הקרואטית. בתקופה האחרונה היא התמודדה עם פציעות חוזרות בקרסול שעצרו את הכושר הנפלא שלה מתחילת העונה, הפציעות פגעו בחדות שלה כחלוצה וחזן נכנסה לבצורת בחודש האחרון.

"כל בעיטה תהפוך לגול"

"ניסיתי לעזור לקבוצה עד כמה שיכולתי, הייתי מעורבת בבישולים וגרמתי לפנדלים, אך לצערי לא הבקעתי במשך חודש. כל חלוץ או חלוצה שונאת את התקופה הזאת בשנה כשזה קורה", היא מספרת. "קיבלתי מלא תמיכה מהשחקניות והצוות. הם ראו את הסיטואציה שהייתי בה. המאמן אמר לי שברגע שאשבור את הבצורת, כל בעיטה תהפוך לגול. באימון המסכם הוא אמר לי 'מחר את תשברי את הבצורת, את תבקיעי שלושער'. בסוף הבקעתי יותר".

קורל חזן במדי ספליט. "מבחינתי זה היה ממש מרגש, זאת האליפות הראשונה שלי בקריירה" (צילום: מועדון כדורגל הנשים ספליט)
קורל חזן במדי ספליט. "מבחינתי זה היה ממש מרגש, זאת האליפות הראשונה שלי בקריירה" (צילום: מועדון כדורגל הנשים ספליט)

איך חגגתן את הזכייה?
"ספליט היא עיר של ספורט ובפרט כדורגל, יש המון אוהדים ואווירה מטורפת. בסיום המשחק נשארנו לחגוג עם כל האוהדים במגרש, לאחר מכן המשכנו כל השחקניות והצוות למסעדה, שם נשארנו עד הבוקר. מבחינתי זה היה ממש מרגש, זאת האליפות הראשונה שלי בקריירה".  

מה היה סוד ההצלחה של הקבוצה העונה?
"הצבנו את האליפות כמטרה בתחילת העונה. עבדנו מאוד קשה כל העונה עם הדגש על הפן הפיזי והכושר הגופני. לא רצינו להרגיש שוב את הפספוס, אז בכל משחק עלינו עם אדרנלין גבוה, כדי שלא יקרה מה שקרה בעבר וזה הצליח לנו".

בתחילת העונה אמרת שהמטרה שלך היא להגיע עם ספליט לליגת האלופות ועשית את זה.
"תמיד כיף להציב מטרות גבוהות ולהגשים אותן. זאת הרגשה מדהימה לזכות באליפות, אני מקבלת המון הודעות פרגון ותמיכה. אני רוצה להגיד תודה לכולם, זה לא מובן מאליו. מקווה מאוד שזה יגרום לכולם להתעניין בכדורגל נשים ובליגיונריות המצוינות שיש לנו".

תגובות
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!