דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בתמוז תשפ"ו 27.06.26
27.1°תל אביב
  • 22.6°ירושלים
  • 27.1°תל אביב
  • 26.8°חיפה
  • 27.1°אשדוד
  • 24.5°באר שבע
  • 29.4°אילת
  • 27.9°טבריה
  • 23.0°צפת
  • 26.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
בעולם

אפל תעלה ב-10% את השכר ההתחלתי לעובדיה בארצות הברית

ההעלאה תיכנס לתוקף בתחילת יולי, ובמסגרתה השכר המינימלי בחברה יתחיל מ-22 דולרים לשעה | לאחרונה התאגדו עובדי החנות של ענקית הטכנולוגיה בסניף באטלנטה

משרדי חברת אפל (צילום אילוסטרציה: View Apart / Shutterstock.com)
משרדי חברת אפל (צילום אילוסטרציה: View Apart / Shutterstock.com)
הדס יום טוב
הדס יום טוב
כתבת רווחה
צרו קשר עם המערכת:

אפל הודיעה כי תעלה את השכר השעתי ההתחלתי של עובדיה בארה"ב ב-10%, מ-20 ל-22 דולרים לשעה. ההעלאה תיכנס לתוקף כבר בתחילת חודש יולי.

בהודעת החברה לעובדים נכתב: "השנה, כחלק מתהליך הערכת הביצועים השנתי שלנו, החלטנו להגדיל את תקציב השכר". 

על פי דיווח בעיתון הכלכלי האמריקאי ״וול סטריט ג׳ורנל״, ההודעה מגיעה לאחר התאגדותם של עובדי החנות באטלנטה, ובצל התאגדויות בחברות כמו סטארבקס ואמזון.

האינפלציה הגבוהה לצד שיעור האבטלה הנמוך בארצות הברית, מביאה עובדים רבים, בעיקר בענפי הטכנולוגיה, לחפש מקומות עבודה עם שכר ותנאים טובים יותר.  

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!