
משרדי חברת אפל (צילום אילוסטרציה: View Apart / Shutterstock.com)
הדס יום טוב
כתבת רווחה
צרו קשר עם המערכת:
עדכון אחרון: 26.05.2022 | 11:27
אפל הודיעה כי תעלה את השכר השעתי ההתחלתי של עובדיה בארה"ב ב-10%, מ-20 ל-22 דולרים לשעה. ההעלאה תיכנס לתוקף כבר בתחילת חודש יולי.
בהודעת החברה לעובדים נכתב: "השנה, כחלק מתהליך הערכת הביצועים השנתי שלנו, החלטנו להגדיל את תקציב השכר".
על פי דיווח בעיתון הכלכלי האמריקאי ״וול סטריט ג׳ורנל״, ההודעה מגיעה לאחר התאגדותם של עובדי החנות באטלנטה, ובצל התאגדויות בחברות כמו סטארבקס ואמזון.
האינפלציה הגבוהה לצד שיעור האבטלה הנמוך בארצות הברית, מביאה עובדים רבים, בעיקר בענפי הטכנולוגיה, לחפש מקומות עבודה עם שכר ותנאים טובים יותר.


