דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
24.0°תל אביב
  • 21.9°ירושלים
  • 24.0°תל אביב
  • 21.8°חיפה
  • 24.8°אשדוד
  • 27.5°באר שבע
  • 33.5°אילת
  • 27.0°טבריה
  • 21.4°צפת
  • 24.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
צרכנות

מתחרה ליאנגו דלי: וולט השיקה את שירות 'וולט מרקט'

השירות יאפשר ללקוחות בדרום תל אביב ובמרכזה להזמין משלוחים מהסופר, והמוצרים ייאספו מ"החנות השחורה" ויסופקו להם תוך 30 דקות | בשונה מהשליחים שמועסקים בוולט, המלקטים יהיו שכירים בחברה וייהנו מזכויות סוציאליות

(צילום: שי עזרי, וולט ישראל)
(צילום: שי עזרי, וולט ישראל)
הדס יום טוב

וולט משיקה את שירות 'וולט מרקט', ותנסה להתחרות ביאנגו דלי בשוק משלוחי המכולת בתל אביב. חברת המשלוחים תפתח היום (שלישי) את "החנות השחורה" הראשונה שלה, מעין מחסן לוגיסטי סגור שממנו ילקטו מוצרי מזון, פארם ומוצרי מכולת נוספים, ברחוב אילת בתל אביב.

השירות יפעל בכל יום בין השעות 8:00 בבוקר ל-24:00 בלילה, ויציע מעל 3,000 מוצרי מכולת ופארמה שונים. החברה מתחייבת למשלוחים לדרום תל אביב ומרכזה בתוך 30 דקות. בדומה למתחרה, ברגע קבלת ההזמנה היא תלוקט על ידי מלקטים ב"חנות השחורה" ותצא ללקוח באמצעות שליח החברה. נוסף על כך, תהיה אופציה לאיסוף עצמי של ההזמנה. לא תתאפשר קנייה פיזית בחנות.

שירות 'וולט מרקט' יתווסף למשלוחי המכולת והפארם שמקיימת החברה כבר היום באמצעות קמעונאים מתחום המכולות שאינם בבעלותה, כמו סופר יודה ויילו מרקט. ברחבי העולם, ב-17 מתוך 23 המדינות בהן וולט פועלת, הוא פועל כבר שנתיים, עם קרוב למאה סניפים.

נכון להיום, שליחי וולט לא מועסקים בחברה, אלא עובדים עמה כמעין "עצמאים" בתשלום עבור כל משלוח, וללא זכויות סוציאליות. המלקטים יועסקו בחברה במסגרת יחסי עבודה מלאים במשמרות.

"הדגש שלנו יהיה על איכות וטריות של מוצרים יחד עם מיידיות ללקוח שתושג באמצעות זמן ליקוט של דקות בודדות ושילוח מיידי באמצעות מערך השליחים הנרחב שלנו", אמר מנהל האופרציה של 'וולט מרקט', וממייסדי וולט ישראל, ישראל חן קדוסי. "הלקוח ייהנה מחוויית הקניה המתקדמת והשירות המעולה באפליקציית וולט גם בסופר, ובסטנדרט הגבוה ביותר שהכיר אצלנו בשנים האחרונות באיכות ובמיידיות".

ליאור אשכול, מנכ״לית וולט ישראל: "החוויה של הזמנת הסופר עומדת בפני שינוי ענק. אנחנו רואים שהלקוחות רוצים איכות, שירות ומגוון. הקנייה תהפוך להיות הרבה יותר מיידית והרבה יותר תכופה, במקום הקנייה השבועית הגדולה. היכולות הטכנולוגיות והאופרטיביות שפיתחנו בוולט ישראל בשלוש שנים וחצי האחרונות יאפשרו לנו לספק ללקוח את חוויית השירות הזו שהוא רוצה. אנחנו גאים להוביל את המהפכה הצרכנית והטכנולוגית שמתרחשת הזו, יחד עם השותפים שלנו בקטגוריית הסופרים כיום".

יאנגו דלי הודיעה בתגובה: "יאנגו דלי הביאה לארץ את בשורת הצרכנות החדשנית ומספקת את חוויית הקניות האונליין המהירה ביותר בשוק. אנחנו מעודדים תחרות, שמחזקת את המחויבות שלנו לשירות טוב יותר, להגדלת מגוון המוצרים ולמחירים אטרקטיביים עבור הצרכן".

 

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!