דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ח באדר ב' תשפ"ד 28.03.24
21.4°תל אביב
  • 19.7°ירושלים
  • 21.4°תל אביב
  • 24.4°חיפה
  • 21.7°אשדוד
  • 25.0°באר שבע
  • 25.3°אילת
  • 21.1°טבריה
  • 20.8°צפת
  • 21.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מגזין עמיתים | מרץ 22

אימון אישי - ראיון עם לאה שנירר

לאה שנירר. קרדיט: שחר און
לאה שנירר. קרדיט: שחר און

לאה שנירר מאמינה בלכל אישה יש את הכוחות והעוצמה לשנות - היא רק צריכה למצוא את הדרך המיוחדת שלה. ראיון מיוחד ל"מגזין עמיתים"

אורן דגן

היא מנהלת ביד רמה רשת מכוני פילאטיס מצליחה, מעבירה שיעורים קבוצתיים ואישיים, משמשת כמנטורית לנשים משפיעות ובין ימי הצילומים לשערי מגזינים והשתתפות בתוכניות רדיו וטלוויזיה, היא מוצאת את הזמן להעביר הרצאות מרתקות ופעילויות בכנסים של העמותה לקידום מקצועי. את האנרגיות לעשייה הענפה שואבת לאה שנירר (64), בעיקר מהמפגש היום־יומי עם האנשים: "אני אדם של שטח,” היא מעידה על עצמה. "אני פוגשת נשים מכל קשת החברה הישראלית; סייעות, גננות, מורות ונשים שלא יכלו להגיע אליי בדרך אחרת. עכשיו חזרתי מכנס באילת שבו השתתפו מאות נשים. העברתי בו הרצאה ואימון משותף. פגשתי נשים מכל הארץ שצעדו יחד, כתף את כתף.”

גם את צועדת איתן?
"ברור, אני צועדת יחד איתן, לא רק עומדת על הבמה ומרצה. אני מעבירה אימון והן צועדות יחד איתי. אני נותנת להן טיפים לחיים, לא רק על כושר ולייף סטייל, אלא משמשת ממש מנטורית לחיים. הן מספרות לי על הבעיות שלהן, מתייעצות איתי ואני מעודדת אותן. אני אומרת להן תהיו עצמאיות, קחו את החופש שלכן בידיים, הוא מגיע לכן.”

איך נוצר הקשר עם העמותה לקידום מקצועי?
מי שעשה את החיבור הוא חברי צחי קומה. הוא סיפר לי על העמותה ואפילו לקח אותי ליום עיון שלהם. אחר כך פגשתי את הילה (קניסטר בר דוד) וגיליתי אדם עוצמתי, חזק, שיודעת מה היא רוצה. החיבור עם העמותה לקידום מקצועי מאוד טבעי עבורי. אני מרגישה את העוצמה ואת הכוח הנשי של כל מי שפועלת שם. זה מה שהן משדרות גם לנשים בארגון – תעשו עבור עצמכן, אנחנו נהיה לכן גב.”

מה הייחודיות של הנשים שאת פוגשת דרך הפעילות עם העמותה לקידום מקצועי?
"הרבה מהנשים לא יכולות להרשות לעצמן להגיע ולהתאמן במכון שלי. הן נשים עובדות, שהזמן שלהן יקר, וגם לא כולן יכולות להרשות לעצמן את זה מבחינה כלכלית. אנחנו מסייעות להן לרכוש חבילות מוזלות של אימונים, אם זה דרך 'ביחד בשבילך או 'שלך’ או בדרכים אחרות, ומשתדלות להנגיש להן את פעילויות הספורט ולהגיע אליהן.”

תוכלי לתת דוגמא למפגש עם מישהי שריגשה אותך?
"פגשתי אישה יקרה מדימונה שצעדה איתי. היא אמרה לי שזאת הפעם הראשונה שהיא מתארחת בבית מלון באילת. מעולם לא הייתה לה יכולת לנסוע לנופש בבית מלון, לשמוע הרצאות ולהשתתף בפעילויות שהיא מקבלת. היא בחיים לא הייתה יכולה להרשות את זה לעצמה, אבל דרך הפעילות של העמותה יש לה את האפשרות הזאת.”

מה את אומרת לאותן נשים שלא יכלו להגיע להתאמן אצלך כי זה יקר להן?
"אני לא אומרת, אני עושה. אני מגיעה אליהן, צועדת איתן, מרצה בפניהן. זה מפגש שמאוד חשוב גם לי. תראה, אני לא הייתי חייבת לעבוד. אבל אני בוחרת לעבוד בעצמי. שיהיה לי את הכסף שלי, שאני אחליט מה אני עושה בו והוא נותן לי את העצמאות שלי. וזה מה שאני אומרת להן – תהיו עצמאיות, תעשו את הכסף שלכן בעצמכן.

״אני רואה נשים לצד נשים; סייעות וגננות לצד מנכ”ליות ומנהלות. כולן יחד, עוברות פעילות משותפת, מבלות זמן איכות יחד – הן הגב אחת של השנייה.”

איזה מסר את רוצה להעביר לנשים?
"אני רוצה שכל אחת תקום בבוקר ותגיד שמה שהיא עושה הוא קודם כל לעצמה. תבנה את הקריירה שלה בצורה טובה, תעשה את הכסף שלה בעצמה ותפנה את הזמן שמגיע לה לעצמה. בסמינרים של העמותה לקידום מקצועי הנשים לוקחות פסק זמן של יומיים שלושה מהעבודה ומהשגרה היום־יומית ומעניקות אותו להזנה וטיפוח של עצמן, וזה מאוד מאוד חשוב.”

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!