דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי כ"ד בניסן תשפ"ד 02.05.24
20.5°תל אביב
  • 15.3°ירושלים
  • 20.5°תל אביב
  • 18.4°חיפה
  • 20.8°אשדוד
  • 17.3°באר שבע
  • 28.5°אילת
  • 21.2°טבריה
  • 14.6°צפת
  • 20.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

עד 61 ש"ח לשעה: נהגי דן חתמו על הסכם קיבוצי חדש להעלאת שכרם

לפי ההסכם, השכר ההתחלתי לנהג יעמוד על 48 ש״ח לשעה ממשכורת יולי, וטבלת השכר הקיימת תעודכן בהתאם לוותק ותגיע ל-61 ש״ח לשעה | יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "נמשיך לפעול לחיזוק מעמדם התעסוקתי וזכויותיהם נהגי התחבורה הציבורית"

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות)
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד. "העלאת השכר תאפשר לענף להמשיך לצמוח" (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

הסכם קיבוצי להעלאת שכר הנהגים לרמה הגבוהה ביותר בענף נחתם היום (שלישי) לפנות בוקר בין ההסתדרות, ועד הנהגים בחברה והנהלתה.

השכר ההתחלתי לנהגי דן יעמוד החל ממשכורת יולי על 48 שקלים לשעה, וטבלת השכר הקיימת תעודכן בהסכם הקיבוצי בהתאם לוותק, ותגיע עד ל-61 שקלים לשעה. עוד נקבע בהסכם שהחל מינואר 2023 תעלה התוספת האחוזית בטבלת השכר על כל שנת ותק, עד לוותק של 45 שנות עבודה בחברה.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "אני מברך על ההסכם להעלאת שכרם של נהגי חברת דן. נמשיך לפעול לחיזוק מעמדם התעסוקתי וזכויותיהם של הנהגים והנהגות בתחבורה הציבורית, כדי שהענף הזה יוכל להמשיך לצמוח. אני מודה לאבי אדרי, לוועד נהגי דן ולהנהלת החברה על תרומתם להשגת ההסכם החשוב הזה".
מנכ"ל דן אופיר קרני: "אני שמח וגאה על חתימת הסכם השכר החדש עם ועד הנהגים וההסתדרות. הסכם השכר החדש הוא ההסכם הטוב ביותר שקיים כיום בענף התחבורה הציבורית. נהגי דן ייהנו מהתנאים הטובים ביותר בענף, עם שכר בסיס של 61-48 שקלים ובתוספת תמריצים ופרמיות בהיקף של אלפי שקלים בחודש.

חתימת ההסכם הקיבוצי של נהגי דן. יו"ר איגוד התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי (שני מימין): "גאים להוביל את תנאי השכר וההעסקה הטובים ביותר בענף" (צילום: דוברות ההסתדרות)
חתימת ההסכם הקיבוצי של נהגי דן. יו"ר איגוד התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי (שני מימין): "גאים להוביל את תנאי השכר וההעסקה הטובים ביותר בענף" (צילום: דוברות ההסתדרות)

"הסכם זה ותוספות השכר הדרמטיות באים לענות על ההערכה הרבה שיש לחברת דן והנהלתה לעבודתם המסורה והשירות האיכותי של נהגי החברה, שאותו אנחנו שואפים להמשיך לקיים. נהגי דן הם הגורם המוביל והחשוב ביותר בתחבורה הציבורית בישראל".
יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי: "ההסתדרות גאה להוביל ביחד עם ועדי העובדים בתחבורה הציבורית את תנאי השכר וההעסקה הטובים ביותר בענף. נהגי דן הצטרפו היום למגמת עליית השכר שהובלנו לאחרונה עם ועדי העובדים בתחבורה הציבורית. נמשיך לחזק את נהגי התחבורה הציבורית הן בתנאי השכר והן בתנאי ההעסקה".
יו"ר ועד הנהגים בחברת דן, יוסי קפילוטו: "אני יותר מגאה שנהגי דן יובילו החל מהיום את השכר בתחבורה הציבורית. העוצמה של ההסתדרות הוכיחה שאפשר להעלות את השכר בלי מאבקים מיותרים".
את ההסתדרות ליוותה במשא ומתן עו"ד מוריה גליק ממשרדו של אלעד מורג ואת הנהלת דן ליוותה עו"ד אורית זילוני.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!