דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
22.8°תל אביב
  • 22.2°ירושלים
  • 22.8°תל אביב
  • 20.3°חיפה
  • 20.7°אשדוד
  • 18.3°באר שבע
  • 26.1°אילת
  • 21.8°טבריה
  • 20.3°צפת
  • 21.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

מדליות זהב לדריה אטמנוב ונבחרת ישראל באליפות אירופה בהתעמלות אמנותית

המתעמלת בת ה-16 הרשימה לאורך כל התחרות בתל אביב וזכתה במדליית הזהב היוקרתית בקרב רב | הנבחרת שכוללת את: אופיר שחם, עמית חדוות, הדר פרידמן, דיאנה סברצוב, שני בקנוב ורומי פריצקי, סיימה ראשונה בגמר הקבוצתי

המתעמלת האמנותית דריה אטמנוב, אלופת אירופה בקרב רב (צילום: איגוד ההתעמלות בישראל)
המתעמלת האמנותית דריה אטמנוב, אלופת אירופה בקרב רב (צילום: איגוד ההתעמלות בישראל)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

דריה אטמנוב זכתה היום (שבת) במדליית הזהב היוקרתית בקרב רב, באליפות אירופה בהתעמלות אמנותית שנערכת בתל אביב. הנבחרת שכוללת את: אופיר שחם, עמית חדוות, הדר פרידמן, דיאנה סברצוב, שני בקנוב ורומי פריצקי, סיימה ראשונה בגמר הקבוצתי עם עם 69.950 נקודות. האליפות תינעל מחר עם הגמרים בתחרות היחידות על כל מכשיר בנפרד והתחרות הקבוצתית.

אטמנוב בת ה-16 הרשימה בהופעתה הראשונה באליפות אירופה כשסיימה ראשונה, עם ציון של 136.900 נקודות. במקום השני בגמר סיימה בוריאנה כליין מבולגריה עם 135.5 נקודות ושלישית חברתה לנבחרת סטיליאנה ניקולובה עם 131.650 נקודות. עדי כץ דורגה במקום ה-11 הכללי עם 124.450 נקודות.

דריה אטמנוב (במרכז) עם מדליית הזהב באליפות אירופה בהתעמלות אמנותית (צילום: איגוד ההתעמלות בישראל)
דריה אטמנוב (במרכז) עם מדליית הזהב באליפות אירופה בהתעמלות אמנותית (צילום: איגוד ההתעמלות בישראל)

אטמנוב, מאגודת הפועל ראשל"צ, הגיעה לאליפות אירופה לאחר שזכתה בחודש מרץ בחמש מדליות תחרות סבב גביע העולם באתונה ושתי מדליות בגביע העולם בבאקו. המאמנת של אטמנוב היא איילת זוסמן, שהובילה את לינוי אשרם למדליית הזהב ההיסטורית במשחקים האולימפיים בטוקיו.

הנבחרת הקבוצתית של ישראל ביצעה שני תרגילי מוקדמות שבסיומם זכתה במקום הראשון באירופה בקרב-רב עם סך של 69.950 נק׳ (36.950 בתרגיל החישוקים, 33 בתרגיל המשולב).

הנבחרת, שכוללת את עמית חדוות (הפועל רמת אליהו ראשון לציון), דיאנה סברצוב (מכבי ת״א), אופיר שחם (עירוני נתניה), רומי פריצקי (מכבי ת״א) שני בקנוב (מכבי חיפה כרמל) ואדר פרידמן (מכבי מקפת פתח תקווה), גברה על נבחרת איטליה (69.650) שסיימה שנייה ואזרבייג׳ן (65.4) שזכתה בארד.

נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית עם מדליית הזהב באליפות אירופה (צילום: באדיבות איגוד ההתעמלות בישראל)
נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית עם מדליית הזהב באליפות אירופה (צילום: באדיבות איגוד ההתעמלות בישראל)

את הנבחרת הקבוצתית מאמנות: איילת זוסמן, אלה סמופלוב, נטליה סטיפנובה, נטלי ביידק מלכה. עוזרות מאמנות: אידה מיירין, אלונה קושבצקי, לינוי אשרם. מנהלת קבוצה: נטשה אסמולוב.

שר התרבות והספורט חילי טרופר: "שבוע טוב מאוד עם שני הישגים מדהימים לישראל באליפות אירופה הנערכת כאן בארץ. ברכות לדריה אטמנוב בת ה-16 על הישג גדול עם זכייתה במדליית הזהב באליפות אירופה בקרב רב. ברכות לנבחרת ההתעמלות הקבוצתית שזכתה במדליית הזהב בקרב רב והוכתרה לאלופת אירופה. מתעמלות מוכשרות שמוכיחות כיצד כישרון, נחישות והתמדה מביאים להישגים גדולים. גאווה אמיתית למדינת ישראל".

תגובות
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!