
האבטיחים שנתפסו במכוניתם של החשודים (צילום: משטרת ישראל)
מאיה רונן
כתבת חקלאות
צרו קשר עם המערכת:
עדכון אחרון: 26.06.2022 | 8:03
שני חשודים בגניבת אבטיחים ותירס נתפסו בשישי בערב על ידי מתנדבי משמר הגבול בשטח חקלאי ליד קיבוץ כפר מסריק בגליל המערבי.
המתנדבים, שפעלו במסגרת זרוע היישובים של מג"ב חוף, זיהו מכונית חשודה שיצאה מהשטח החקלאי, רדפו אחריה ועיכבו לבדיקה את החשודים.
האבטיחים והתירס במכונית (צילום: משטרת ישראל)
בחיפוש שבוצע במכונית נתפסה התוצרת החקלאית, שעל פי החשד נגנבה זמן קצר קודם לכן מהשטח החקלאי הסמוך.
שני החשודים, תושבי הקריות, עוכבו לחקירה במשמר הגבול.


