
השריפה בשדרות רוטשילד בחיפה (צילום: כב"א)
דבר
צרו קשר עם המערכת:
עדכון אחרון: 02.07.2022 | 16:39
דיירי בניין בחיפה פונו מבתיהם לאחר ששריפה פרצה היום (שבת) במקלט הבניין.
כוחות כיבוי האש שהגיעו לבניין בשדרות רוטשילד בעיר הורו לדיירי הבניין להסתגר בבתים. לאחר זמן קצר, הצליחו הכוחות להשתלט על האש ופינו את הדיירים מהבניין ללא נפגעים.
מחקירה ראשונית עלה חשד שהשריפה פרצה בשל טעינה לא מבוקרת של סוללת ליתיום רס"ל יוסף כיוף מפקד הצוות הראשון שהגיע לשריפה: "אנו שבים ומזכירים כי יש להשתמש במוצרים מקוריים בלבד ולהטעין את סוללת הליתיום תחת השגחה מלאה עד סוף הטעינה".

