דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון כ' בניסן תשפ"ד 28.04.24
19.9°תל אביב
  • 15.8°ירושלים
  • 19.9°תל אביב
  • 19.2°חיפה
  • 20.2°אשדוד
  • 17.8°באר שבע
  • 22.2°אילת
  • 19.2°טבריה
  • 17.8°צפת
  • 19.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

הזוכה, המצטיינת והמפתיעה: שלוש כוכבות ישראליות עם תחזית ליורו הנשים

אליפות אירופה יצאה לדרך באנגליה | אשרת עיני: "אני הולכת על צרפת או נורבגיה" | קורל חזן: "המצטיינת תהיה פרניל הארדר מנבחרת דנמרק" | אירנה קוזנצוב: "אנגליה תזכה בטורניר"

אירנה קוזנצוב, אשרת עיני וקורל חזן (צילום: Saskia, מושיק אושרי אס"א ת"א, IPA/Sipa USA  via Reuters)
אירנה קוזנצוב, אשרת עיני וקורל חזן (צילום: Saskia, מושיק אושרי אס"א ת"א, IPA/Sipa USA via Reuters)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

אליפות אירופה לנשים בכדורגל נפתחה באנגליה ולכבוד אירוע הספורט הגדול של הקיץ, שלוש כדורגלניות ישראליות בכירות נותנות את התחזית שלהן. אשרת עיני קפטנית הנבחרת בעבר ופרשנית הכדורגל של ספורט 1 וכאן, קורל חזן שחקנית נבחרת ישראל ואלופת קרואטיה ספליט ואירנה קוזנצוב, בלמית הנבחרת וטורבינה פוטסדאם הגרמנית. 

הנבחרת שלך בטורניר

חזן: "אני אוהדת את נבחרת גרמניה מאז ומתמיד, גם בגברים וגם בנשים. אני מאוד מתחברת למשמעת הגרמנית ולדרך שלהם לבנות שחקנים ושחקניות בכל השנתונים. מאוד שמחתי שיצא לי לשחק מול נבחרת גרמניה במוקדמות המונדיאל ולהיחשף לעוצמות ולאיכות של השחקניות, גם זכיתי להחליף חולצה עם אחת משחקניות ההתקפה הטובות בעולם לאה שולר".

נבחרת הנשים של ישראל מול גרמניה במוקמות המונדיאל (צילום: DFB/Maja Hitij)
נבחרת הנשים של ישראל מול גרמניה במוקמות המונדיאל (צילום: DFB/Maja Hitij)

עיני: "אני אוהדת את נבחרת ישראל, גם בטורנירים שהיא לא משתתפת. וברצינות, אין לי אהדה לנבחרת מסוימת ואני חושבת שככה אני גם חווה את הטורניר בצורה יותר נקייה ונהנית מהצלחה של כל נבחרת".

קוזנצוב: "אין לי נבחרת ספציפית שאני אוהדת. אני בעד שהטובה ביותר תנצח ויהיה כדורגל מעניין". 

הנבחרת שתפתיע

עיני: "אני חושבת שנורבגיה תגיע רחוק מאוד. לא יודעת אם זו תיחשב ממש הפתעה, כי בכל זאת זו נבחרת שמשחקות בה כוכבות בעלות שם עולמי כמו אדה הגרברג מליון, קרולין גרהאם הנסן מברצלונה ורייטן מצ'לסי".

אדה הגרברג חוגגת שער במדי נבחרת נורבגיה (צילום: Marius Siemens / BILDBYRÅN COP 238 bbeng)
אדה הגרברג חוגגת שער במדי נבחרת נורבגיה (צילום: Marius Siemens / BILDBYRÅN COP 238 bbeng)

חזן: "לדעתי הנבחרת שהכי תפתיע בטורניר זאת נבחרת פורטוגל. תמיד ידעתי שפורטוגל זאת אחת המעצמות הכדורגל בעיקר בזכות נבחרת הגברים שלהם, אבל אחרי ששיחקתי מולן בקמפיין הנבחרת נחשפתי לכישרון והאתלטיות שלהן שמתפתחת בשנים האחרונות. אמנם יש המון שחקניות צעירות בסגל אבל לטעמי הגיל הוא רק מספר ואני מאמינה שעם הכישרון והרעב של הצעירות הן יכולות להגיע רחוק".

קוזנצוב: "בעייני דנמרק תפתיע בטורניר. לפי משחקי האימון שצפיתי, אני חושבת שיש להן קבוצה שנראית מאוד מגובשת ומאוחדת".

השחקנית המצטיינת של הטורניר

חזן: "לדעתי השחקנית המצטיינת של הטורניר תהיה פרניל הארדר מנבחרת דנמרק. היא עשתה עונה מצוינת במדי צ'לסי והייתה מעורבת בהמון שערים חשובים. היא שמרה על יציבות ביכולת בעונות האחרונות אך העונה היא יותר באה לידי ביטוי והראתה המון ביצועים עם יכולת אישית גבוהה מאוד. אני מאמינה שעם השחקניות המצוינות בנבחרת דנמרק היא תוכל להמשיך בכושר שהיא נמצאת בו ואפילו למנף את זה עוד".

אירנה קוזנצוב (משמאל) במדי נבחרת ישראל מנסה לעצור את פרניל הארדר מנבחרת דנמרק במוקדמות היורו (צילום: Ritzau Scanpix via REUTERS)
אירנה קוזנצוב (משמאל) במדי נבחרת ישראל מנסה לעצור את פרניל הארדר מנבחרת דנמרק במוקדמות היורו (צילום: Ritzau Scanpix via REUTERS)

עיני: "בעייני זו תהיה מישהי מהצד השני של ההגרלה, אחת הכוכבות של הבתים ג' או ד'. ויויאן מידמה מנבחרת הולנד, סטינה בלקסטניוס מנבחרת שבדיה, קדידיאטו דיאני או מארי אנטואנט קאטוטו מצרפת".

קוזנצוב: "אני חושבת שיש כל כך הרבה שחקניות מוכשרות שיפתיעו בהרבה נבחרות".

שחקנית מסקרנת שכדאי לעקוב אחריה

עיני: "אחת? קשה! אני חושבת שסלמה באצ'ה מצרפת היא שחקנית סופר מעניינת שגם נבחרת לשחקנית הצעירה המצטיינת בליגת האלופות, לורן האמפ מנבחרת אנגליה חוזרת מפציעה בדיוק למאני טיים, איטנה בונמאטי ואונה באטיי מספרד הן תענוג לעיניים עם ובלי הכדור".

לורן האמפ במדי נבחרת אנגליה (צילום: AP / Steve Luciano)
לורן האמפ במדי נבחרת אנגליה (צילום: AP / Steve Luciano)

קוזנצוב: "אדה הגרברג. היא סוחפת את נבחרת נורבגיה אחריה וזאת שחקנית שאני מאוד מעריכה ואוהבת. היא תמיד משחקת עם המון תשוקה והיא סקוררית גדולה".

חזן: "השחקנית שמאוד התרשמתי ממנה העונה היא סקינה קרחוואי המגנה השמאלית של פ.ס.ז' ונבחרת צרפת. בשלבים האחרונים בליגת האלופות היא הראתה יכולת יוצאת דופן גם בפן ההגנתי וגם בהתקפי. שחקנית עם המון חכמת משחק ומאוד אנרגטית על המגרש. מאמינה שעם השחקניות הצרפתיות סביבה היא גם תוכל להוציא יותר מעצמה במשחקים הקרובים".

הנבחרת שתניף את הגביע

אשרת: "!It’s coming home" סתם לא, אבל אנגליה כן תגיע לשלבים האחרונים. הן רוצות לשבור את ההישג של חצי הגמר בשלושת הטורנירים האחרונים. שבדיה מאוד מעניינת כמו גם הולנד וגרמניה שאנחנו קצת 'לא סופרים'. אבל אני הולכת על צרפת או נורבגיה. תחושת בטן כזו. יש 8 נבחרות די זהות ברמתן וזה תלוי בהגרלה ויום טוב".

שחקניות נבחרת אנגליה חוגגות שער ברבע גמר גביע העולם מול נורבגיה. "?It’s coming home" (צילום: AP / Alessandra Trentino)
שחקניות נבחרת אנגליה חוגגות שער ברבע גמר גביע העולם מול נורבגיה. "?It’s coming home" (צילום: AP / Alessandra Trentino)

חזן: "זאת שאלה קשה מאוד. אני חושבת שיהיו משחקים מעניינים מאוד וגם כמה סנסציות. עם כל האהדה שלי לנבחרת גרמניה ויש המון, אני דווקא הולכת עם תחושת הבטן שלי שנבחרת אנגליה תנצח בטורניר".

קוזנצוב: "בעייני אנגליה תזכה בטורניר".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!