דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון כ' בניסן תשפ"ד 28.04.24
19.5°תל אביב
  • 16.2°ירושלים
  • 19.5°תל אביב
  • 18.9°חיפה
  • 19.2°אשדוד
  • 17.3°באר שבע
  • 21.5°אילת
  • 20.3°טבריה
  • 17.6°צפת
  • 18.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

אנגליה ניצחה את אוסטריה במשחק הפתיחה של יורו הנשים

הנבחרת האנגלית גברה 0:1 משער של בת' מיד במחצית הראשונה | 74 אלף אוהדים ואוהדות באצטדיון האולד טראפורד במנצ'סטר, מספר שיא למשחק במסגרת אליפות אירופה לנשים

בת' מיד מנבחרת אנגליה חוגגת את השער מול אוסטריה, הראשון שנכבש ביורו 2022 לנשים (צילום: AP / Rui Vieira)
בת' מיד מנבחרת אנגליה חוגגת את השער מול אוסטריה, הראשון שנכבש ביורו 2022 לנשים (צילום: AP / Rui Vieira)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

אליפות אירופה לנשים בכדורגל יצאה לדרך הערב (רביעי). הנבחרת האנגלית שהגיעה כפייבוריטית לזכייה בתואר ניצחה 0:1 את נבחרת אוסטריה באצטדיון האולד טראפורד של מנצ'סטר יונייטד, לעיניי 74 אלף אוהדים ואוהדות, שיא למשחק במסגרת אליפות אירופה.

אנגליה פתחה בצורה נהדרת את המחצית הראשונה. הנבחרת המארחת השתלטה על מרכז השדה. בדקה ה-17 אנגליה כבשה את השער הראשון במשחק, פראן קירבי הקפיצה כדור נהדר בין שחקניות ההגנה לבת' מיד. שחקנית ארסנל עצרה את הכדור והקפיצה מעל השוערת מנואלה זינסברגר. שחקנית ההגנה של אוסטריה ניסתה להרחיק, אך הכדור עבר את הקו. 

בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אלן וויט חטפה כדור ליד הרחבה האוסטרית, העבירה כדור רוחב לפראן קירבי שמצאה את לורן האמפ פנויה באגף ימין. יציאה גדולה של השוער מנואלה זינסברגר מנעה את השער השני.

במחצית השנייה אנגליה המשיכה להיות אגרסיבית במרכז השדה ולשלוט במשחק. אוסטריה המשיכה להתגונן ומנעה מאנגליה להגיע למצבים מסוכנים. בדקה ה-78 ברברה דאנסט האוסטרית בעטה כדור חזק מחוץ לרחבה, זינוק של של מרי ארפס מנע את השוויון. המשחק המשיך להיות פיזי, ללא שינוי בתוצאה עד הסיום.

שחקניות נבחרת אנגליה בכדורגל לקראת משחק הפתיחה של יורו 2022 לנשים מול אוסטריה (צילום: REUTERS Ludvig Thunman / BILDBYRÅN)
שחקניות נבחרת אנגליה בכדורגל לקראת משחק הפתיחה של יורו 2022 לנשים מול אוסטריה (צילום: REUTERS Ludvig Thunman / BILDBYRÅN)

נבחרת אנגליה הגיעה לטורניר כפייבוריטית ללכת עד הסוף. הסגל האנגלי מלא בכוכבות מהטופ העולמי, כולל את המגינה הימנית לוסי ברונז שעברה הקיץ לברצלונה, הבלמית של צ'לסי מילי ברייט, הקפטנית לאה ויליאמסון מארסנל, הכוכבת הצעירה לורן האמפ ממנצ'סטר סיטי והשחקנית החשובה בסגל פראן קירבי מצ'לסי. את הנבחרת תוביל המאמנת ההולנדית המעוטרת סרינה ויחמן.

הנבחרת האוסטרית, ההפתעה הגדולה של הטורניר ב-2017 שהגיעה לחצי הגמר, בנויה ברובה על סגל שחקניות המשחקות בליגה הגרמנית. הכוכבות הגדולות של הנבחרת הן שוערת ארסנל מנואלה זינסברגר, שרה זארדזיל מבאיירן מינכן, החלוצה ניקול בילה, מלכת שערי הבונדסליגה מלפני שנתיים בהופנהיים.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
תגובות
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!