
ראש הממשלה יאיר לפיד (צילום: ארי לייב ארבמס/פלאש90)
דבר
צרו קשר עם המערכת:
עדכון אחרון: 09.07.2022 | 20:58
ראש הממשלה יאיר לפיד ומלך ירדן עבדאללה השני שוחחו הערב (שבת) בטלפון, לראשונה מאז כניסתו של לפיד לתפקיד.
רה"מ לפיד ברך את מלך ירדן ואת אזרחי הממלכה האשמית לרגל חג הקורבן, והביע את תנחומיו בשם ממשלת ישראל על האסון בדליפת הגז בעקבה. המלך עבדאללה ברך את רה"מ לפיד על כניסתו לתפקיד ואיחל לו הצלחה.
בשיחה דנו השניים על הצורך לחזק ולהעמיק את שיתוף הפעולה והיחסים בין ישראל וירדן, על ביקורו הקרוב של נשיא ארה"ב ג׳ו ביידן, ועל האתגרים וההזדמנויות האזוריים.

