דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
19.5°תל אביב
  • 16.2°ירושלים
  • 19.5°תל אביב
  • 18.9°חיפה
  • 19.2°אשדוד
  • 17.3°באר שבע
  • 21.5°אילת
  • 20.3°טבריה
  • 17.6°צפת
  • 18.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

אנגליה ברבע גמר היורו אחרי 0:8 על נורבגיה, אוסטריה ניצחה את צפון אירלנד

האנגליות הבקיעו שישה שערים במחצית הראשונה וקבעו שיא חדש לתחרות. בת' מיד הובילה את ההצגה עם שלושער ובישול | אוסטריה גברה 0:2 על צפון אירלנד והשאירה לעצמה סיכוי לעלות לרבע הגמר

בת' מיד מבקיע את השער החמישי לזכות אנגליה (צילום: AP Photo/Alessandra Tarantino)
בת' מיד מבקיע את השער החמישי לזכות אנגליה (צילום: AP Photo/Alessandra Tarantino)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת אנגליה הביסה אתמול (שני) את נבחרת נורבגיה 0:8 בפתיחת הסיבוב השני של התחרות והופכת לנבחרת הראשונה בטורניר שמבטיחה העפלה לרבע הגמר. כנראה שהאנגליות שמעו על השיא שקבעה נבחרת צרפת ביום ראשון ושברו אותו תוך 24 שעות. אוסטריה עלתה למקום השני בבית עם ניצחון חשוב 0:2 על צפון אירלנד, שמעניק לה סיכוי שווה מול הנורבגיות המובסות במחזור הסיום של שלב הבתים.

אנגליה – נורבגיה 0:8

אנגליה פתחה את המשחק בסערה, כאשר בדקה ה-12 אלן ווייט הוכשלה ברחבה ופנדל נשרק לזכות האנגליות, ג'ורג'יה סטאנוויי דייקה מהנקודה הלבנה לחיבורים. 1:0. בדקה ה-15 בת' מיד בישלה ללורן המפ שכבשה מקרוב את השני. האנגליות לא עצרו ובדקה ה-29 אלן ווייט חטפה את הכדור במחצית המגרש של נורבגיה, נכנסה לרחבה והכניעה את השוערת בקלות.

אנגליה מנצלת את ההלם של נורבגיה ורק חמש דקות לאחר מכן התקפה מתפרצת של אנגליה שוב עם נגיעת מפתח של ווייט, שמסרה אחורה ללורן המפ, זו הגביהה מאגף ימין לרחבה ובת' מיד נגחה את הרביעי פנימה.

ארבע דקות בלבד לאחר מכן, בדקה ה-38, פראן קירבי מצאה את בת' מיד על סף הרחבה, מיד במבצע אישי עברה שלוש שחקניות והכניעה את השוערת. עוד לפני הירידה למחצית, בדקה ה-41, אנגליה כבר כבשה את השער השישי במשחק, כאשר פראן קירבי פרצה באגף ימין ובישלה לאלן ווייט את שערה השני במשחק.

במחצית השנייה האנגליות הורידו הילוך, אך לא סיימו בלי שני שערים נוספים. בדקה ה-66 לוסי ברונז הגביהה את הכדור מאגף ימין ואלסיה ראסו נגחה את הכדור פנימה. בדקה ה-81 קיירה וולש בעטה כדור חזק מחוץ לרחבה, פטרסן הצליחה להדוף, אך בת' מיד הגיעה ראשונה לכדור החוזר ודחקה פנימה את השמיני של אנגליה והשלישי שלה במשחק.

אוסטריה – צפון אירלנד 0:2

האוסטריות, שהיו הפייבוריטיות למשחק הזה, זכו ליתרון כבר בדקה ה-19, כששרה פונטיגם בעטה את הכדור החופשי, קטרינה שיכטל הסיטה את הכדור בנגיעה קטנה והכניעה את השוערת של צפון אירלנד. לאחר 69 דקות של עדיפות אוסטרית ועמידה איתנה של הנבחרת מצפון אירלנד, בדקה ה-88 אוסטריה כבשה את השני, כאשר פונטיגם בישלה פעם נוספת, הפעם לקתרינה נאשנוונג שקבעה את תוצאת המשחק.

ניצחון חשוב של אוסטריה, שנותן לה את הנקודות החשובות לקראת הקרב על המקום השני במחזור הסיום של שלב הבתים מול נורבגיה, בעוד הנבחרת מצפון אירלנד איבדה כל סיכוי לעלות לרבע הגמר והיא תעשה את המסע הקצר הביתה בתום המחזור הבא.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!