דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ו' באייר תשפ"ד 14.05.24
23.8°תל אביב
  • 20.5°ירושלים
  • 23.8°תל אביב
  • 22.3°חיפה
  • 24.9°אשדוד
  • 25.4°באר שבע
  • 30.4°אילת
  • 27.5°טבריה
  • 20.1°צפת
  • 25.0°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

צרפת ניצחה את בלגיה והבטיחה עלייה לרבע גמר היורו, 1:1 בין איטליה לאיסלנד

הצרפתיות שלטו ללא עוררין, אך השיגו רק 1:2 לאחר שהכוכבת מארי אנטואנט קאטוטו נפצעה | איסלנד שמטה יתרון מול איטליה וההכרעה על המקום השני עוברת למחזור האחרון

קדידיאטו דיאני חוגגת אחרי הבקעת השער הראשון עבור צרפת (צילום: AP Photo/Rui Vieira)
קדידיאטו דיאני חוגגת אחרי הבקעת השער הראשון עבור צרפת (צילום: AP Photo/Rui Vieira)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת צרפת ניצחה אתמול בערב (חמישי) 1:2 את נבחרת בלגיה ומבטיחה את מקומה ברבע הגמר. במהלך המשחק, צרפת איבדה את הכוכבת הגדולה שלה, החלוצה מארי אנטואנט קאטוטו שנפצעה, בתקווה שתחזור בהמשך הטורניר. איסלנד ואיטליה נפרדו בתיקו 1:1 והשאירו את המאבק על המקום השני בבית פתוח.

צרפת 2 – 1 בלגיה

ניצחון חשוב לנבחרת צרפת הפייבוריטית בדרך להבטחת המקום הראשון בבית. בדקה ה-6 סקינה קרחאווי פרצה באגף שמאל, העלתה את הכדור לרחבה וקדידיאטו דיאני נגחה את השער הראשון פנימה. בדקה ה-17 מארי אנטואנט קאטוטו, הכוכבת הגדולה של הנבחרת הצרפתית נפצעה בברכה והuחלפה.

צרפת, שביצעה מטווח על השער של ניקי אווארד, שילמה על כך כשהשאירה את החלק האחורי חשוף, כאשר בדקה ה-36 התקפה מתפרצת של בלגיה החלה עם טסה וולארט, היא מסרה לג'ניס קיימן שהקדימה בנגיעה את וונדי רנאר והבקיעה שער שוויון מפתיע. בדקה ה-41 קלרה מאתיו העלתה כדור קרן, אך הוא נהדף ע"י הגנת בלגיה חזרה אליה. מתיו העלתה את הכדור לרחבה והבלמית גריאדג' מבוק באטי נגחה מקרוב פנימה וקבעה את תוצאת המשחק עוד לפני הירידה למחצית.

בדקה ה-90 צרפת קיבלה פנדל, לאחר נגיעת יד של אמבר טיסיאק שהורחקה בצהוב שני. וונדי רנאר בעטה את הבעיטה שנהדפה ע"י השוערת ניקי אברהרד . רנאר הגיעה לכדור החוזר בקושי ובעטה את הכדור החוצה.

איטליה 1 – 1 איסלנד

איטליה הגיעה למשחק במטרה להשיג שלוש נקודות, לאחר ההפסד הקשה במשחק הראשון מול צרפת. איסלנד הייתה נחושה יותר כבר מהפתיחה ובדקה ה-3 הצליחה לעלות ליתרון. כדור חוץ הגיע למרכז הרחבה האיטלקית, וקרולינה לאה וילהילמסדור הגיעה לכדור ובעטה אותו לחיבורים. המחצית הראשונה הייתה בשליטה איסלנדית, אך איטליה לא ויתרה ועלתה מפוקסת יותר במחצית השניhה.

המאמץ האיטלקי נשאר פרי בדקה ה-62, ברברה בונאנסיאה פרצה לרחבה מאגף שמאל, העבירה כדור רוחב למרכז הרחבה ו-ולנטינה ברגמסקי הגיעה אל הכדור ובנגיעה אחת הבקיעה את השוויון.

במחזור האחרון איטליה ובלגיה ינסו להיאבק על המקום השני בבית. איסלנד, שנמצאת במקום השני וחייבת נקודות כדי לעלות, תנסה להפתיע ולהשיג ניצחון על צרפת.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
תגובות
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!