דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"ח בניסן תשפ"ד 06.05.24
18.9°תל אביב
  • 11.5°ירושלים
  • 18.9°תל אביב
  • 18.4°חיפה
  • 18.4°אשדוד
  • 15.1°באר שבע
  • 19.3°אילת
  • 15.4°טבריה
  • 11.9°צפת
  • 16.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

מדליית ארד לגפן פרימו בגרנד פרי זאגרב בג'ודו, מקום חמישי לתמר מלכה

פרימו ניצחה את סאויימה איראוי ממרוקו בקרב המדליה | מלכה הפסידה בקרב הארד לאבילינדה מספרד | שירה ראשוני ותמנע נלסון לוי סיימו במקום השביעי

גפן פרימו עם מדליית הארד בגרנד פרי זאגרב (צילום: איגוד הג'ודו בישראל)
גפן פרימו עם מדליית הארד בגרנד פרי זאגרב (צילום: איגוד הג'ודו בישראל)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מדליית ארד ומקום חמישי לנבחרת ישראל בג'ודו ביומה הראשון של תחרות הגרנד פרי בזאגרב, קרואטיה. גפן פרימו זכתה הערב (שישי) בארד, תמר מלכה סיימה במקום החמישי. שירה ראשוני ותמנע נלסון לוי סיימו במקום השביעי.

פרימו שסיימה בשבוע שעבר עם מדליית הארד בגרנד סלאם בהונגריה, מסיימת שוב על הפודיום וממשיכה את המומנטום. פרימו המתחרה בקטגוריית המשקל עד 52 ק"ג, פתחה את יום הקרבות עם ניצחון באיפון על סגנית אלופת העולם אנה פרץ בוקס הספרדייה.

הישראלית המשיכה עם ניצחון ברבע הגמר על משקה בלאוס הגרמניה סגנית אלופת אירופה עד גיל 23, אך נוצחה בחצי הגמר בידי דיסטריה קרסניקי הקוסוברית, האלופה האולימפית ואלופת אירופה. בעקבות ההפסד נשרה לקרב על המדליה בו ניצחה את סאויימה איראוי ממרוקו וסיימה יום מרשים עם זכייה גדולה עבורה.

פרימו אמרה אחרי התחרות: ״אני שמחה ומאושרת לעמוד בפעם השניה ברציפות על הפודיום, אני מכבדת כל מדליה אבל תמיד שואפת לזהב. מרגישה שאני משתפרת ומתחזקת, ועכשיו הפנים לאימונים ולהכנה לאליפות העולם. אני גם תמיד זוכרת שיש צוות שלם שתמיד נמצא שם בשבילי ותומך בי ברגעים הטובים והרעים ואני רוצה להודות להם".

גפן פרימו זוכה במדליית ארד באליפות אירופה בג'ודו בתל אביב (צילום ארכיון: Photo by Nir Keidar/Anadolu Agency/Getty Images)
גפן פרימו זוכה במדליית ארד באליפות אירופה בג'ודו בתל אביב (צילום ארכיון: Photo by Nir Keidar/Anadolu Agency/Getty Images)

תמר מלכה (עד 48 ק"ג) פתחה את יום הקרבות בניצחון בסיבוב הראשון על אסטפניה סוריאנו מהרפובליקה הדומיניקנית, המשיכה עם ניצחון על בשאנקו באוודורג' המונגולית מדליסטית הארד מגראנד סלאם בודפשט, וברבע הגמר ניצחה את טוג'יש בידר הטורקית.

בחצי הגמר רצף הניצחונות של הישראלית נעצר כשהפסידה למלאני וויאו הצרפתייה.
בעקבות ההפסד ירדה להתמודדות על מדליית הארד שם נוצחה בשנית בידי לאורה מרטינז אבילינדה הספרדייה שניצחה קודם לכן גם את שירה ראשוני, ומלכה סיימה עם המקום החמישי המכובד, ללא מדליה אך עם מחמאות רבות.

שירה ראשוני (עד 48 ק"ג) החלה את יום הקרבות בניצחון באיפוון על אפנאן חקאימי מערב הסעודית, המשיכה עם ניצחון נוסף באיפון בגולדן סקור על קטרינה טנזיר האוסטרית, אך הפסידה לווקנה קוגה היפנית שסיימה עם מדליית הזהב. בבית הניחומים הפסידה כאמור בשנית ללאורה מרטינז אבילינדה הספרדייה.

שירה ראשוני בגרנד סלאם תל אביב (צילום: עודד קרני, באדיבות איגוד הג'ודו בישראל)
שירה ראשוני בגרנד סלאם תל אביב (צילום: עודד קרני, באדיבות איגוד הג'ודו בישראל)

תמנע נלסון לוי (עד 57 ק"ג) פתחה עם ניצחון על אבצטה זוליכה דאבון, המשיכה עם ניצחון על ג'סיקה לימה הברזילאית אך נוצחה ברבע הגמר בידי קאיה קייזר הסלובנית.
בעקבות הפסד נשרה לבית הניחומים, בו נוצחה בשנית בגולדן סקור בידי מינה ליבר הבלגית בקרב שארך כמעט 8 דקות וסיימה במקום השביעי.

שני הרשקו: ״מדליה חשובה מאוד לגפן, להערכתי התחרות הטובה ביותר שלה מתחילת הקריטריון האולימפי ומדליה שניה ברצף אחרי הגרנד סלאם בבודפשט. אני שמח מאוד שתמר מלכה הגיעה לקרב על המדליה וסיימה במקום החמישי ושירה ראשוני ותמנע נלסון לוי מסיימות במקום השביעי. הספורטאיות שהתחרו היום ינוחו כמה ימים ויחזרו להתכונן במלוא המרץ לקראת ההכנה לאליפות העולם״.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
תגובות
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!