דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
19.5°תל אביב
  • 16.2°ירושלים
  • 19.5°תל אביב
  • 18.9°חיפה
  • 19.2°אשדוד
  • 17.3°באר שבע
  • 21.5°אילת
  • 20.3°טבריה
  • 17.6°צפת
  • 18.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

נבחרת גרמניה ניצחה 0:2 את אוסטריה ועלתה לחצי גמר היורו

גרמניה ממשיכה להרשים עם ניצחון רביעי ברציפות משערים של לינה מאגול ואלכסנדרה פופ, שהפכה לשחקנית הראשונה אי פעם שכובשת ארבע משחקים רצופים באותו טורניר יורו

אלכסנדרה פופ חוגגת את השער מול אוסטריה ברבע גמר היורו (AP Photo/Alessandra Tarantino)
אלכסנדרה פופ חוגגת את השער מול אוסטריה ברבע גמר היורו (AP Photo/Alessandra Tarantino)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת גרמניה ניצחה הערב (חמישי) 0:2 את אוסטריה והבטיחה את מקומה בחצי גמר היורו. גרמניה ממשיכה להרשים עם ניצחון רביעי ברציפות משערים של לינה מאגול ואלכסנדרה פופ. בשלב ארבע הגדולות תפגוש גרמניה את המנצחת בין צרפת להולנד.

שלב הנוקאאוט ביורו הנשים 2022 (גרפיקה: אידאה)
שלב הנוקאאוט ביורו הנשים 2022 (גרפיקה: אידאה)

הנבחרת הגרמנית הגיעה לרבע הגמר לאחר שהרשימה בשלב הבתים, במה שנחשב לבית המוות עם שלוש ניצחונות רצופים, גרמניה פתחה עם ניצחון 0:4 על דנמרק, הרשימה עם 0:2 על ספרד וסיימה עם רשת נקייה עם ניצחון 0:3 על פינלנד. אוסטריה הפתעת טורניר היורו 17, החלה את שלב הבתים עם הפסד 1:0 מינימלי לנבחרת אנגליה והמשיכה עם ניצחונות יפים 0:2 על צפון אירלנד ו-0:1 על נורבגיה.

אוסטריה פתחה טוב יותר את המשחק והגיעה להזדמנות הגדולה הראשונה בדקה ה-13, שחקנית ההגנה מארינה גיאורגבה נגחה כדור לקורה של שוערת גרמניה. אוסטריה הפתיע בדקות הראשונות והייתה מסוכנת יותר, אך לא ניצלה את ההזדמנויות שהגיע אליהן.

בדקה ה-26 הלחץ הגבוה של נבחרת גרמניה מוביל לאיבוד כדור אוסטרי, קלרה בוהל ניצחה במאבק על הכדור שחקנית הגנה אוסטרית, פרצה באגף שמאל והעבירה כדור רוחב אחורי לתוך הרחבה. אלכסנדרה פופ השאירה את הכדור ללינה מאגול שבעטה אותו פנימה. בדקה ה-43 סווניה הות פרצה באגף שמאל, אך הבעיטה שלה נהדפה ע"י השוערת מנואל זינסברגר.

אוסטריה פתחה בצורה נהדרת את המחצית השנייה, בדקה ה-53 ברברה דנסט ניצלה בעיטה לא טובה של מרלה פרוהמס וניסת בבעיטה מ-25 מטר להגביה מעלה, הכדור פגע במשקוף. בדקה ה-57 קרן של אוסטריה מגיעה לשרה פונטיגם שהצליחה להכניע את פרוהמס, אך הבעיטה שלה נעצרה בקורה.

בדקה ה-78 לנה אוברדורף חטפה כדור מהגנה האוסטרית, מסרה לקלרה בוהל שבעטה את הכדור למשקוף אוסטרי. בדקה ה-82 בהתקפה מתפרצת אלכסנדרה פופ שלחה את קלרה בוהל להזדמנות נהדרת בתוך הרחבה, אך שחקנית הכנף הגרמניה פספסה את המסגרת.

בדקה ה-90 אלכסנדרה פופ ניצלה חוסר צומת לב של השוערת מנואל זינסברגר ומצליחה להכניס את הרגל שלה לתוך הבעיטה של השוערת. הכדור נהדף לתוך השער האוסטרי ופופ עושה היסטוריה והופכת לשחקנית הראשונה אי פעם שכובשת ארבע משחקים רצופים באותו טורניר יורו.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
תגובות
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!