דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי כ"ג בניסן תשפ"ד 01.05.24
23.8°תל אביב
  • 21.9°ירושלים
  • 23.8°תל אביב
  • 21.5°חיפה
  • 24.1°אשדוד
  • 27.2°באר שבע
  • 32.8°אילת
  • 27.9°טבריה
  • 19.1°צפת
  • 24.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

פעילויות ספורט, הרצאות וסדנאות: עיריית ירושלים השיקה קמפיין למען בריאות העובדים

הקמפיין נפתח היום (ג') בהפנינג בריאות במעמד ראש העיר משה ליאון | יו"ר ועד העובדים: "אנחנו פועלים לקידום בריאות העובדים בעירייה, ובתוך כך להעלאת המודעות ומניעה"

סדנת ספורט לעובדי עיריית ירושלים (צילום: דוברות העירייה)
סדנת ספורט לעובדי עיריית ירושלים. "כדי לחיות חיים מאושרים רצוי שנשמור על חיים בריאים ואיכותיים" (צילום: דוברות העירייה)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

עיריית ירושלים החלה בקמפיין בקרב העובדים לעידוד המודעות לאורח חיים בריא ולהנעת עובדים והגברת המוטיבציה לשמור על בריאות, לרבות במסגרת תוכנית הבריאות שמקדמים המנהל העירוני, אגף משאבי אנוש וארגון עובדי העירייה. מדי שנה משתתפים כ-3,000 עובדים ועובדות בתוכניות הבריאות של העירייה.
במסגרת הקמפיין, תמותג כיכר העירייה בשפה פרסומית שמובילה את תוכנית הבריאות באמצעות עיצוב מסכים, דגלול, מיתוג מטבחים ושילוט עם מסרים בריאותיים במסדרונות העירייה. הפנינג בריאות ענק התקיים היום (שלישי) לעובדי העירייה במעמד ראש העיר משה ליאון.

שלטים לעידוד עלייה במדרגות במשרדי עיריית ירושלים. "ארגון העובדים רואה חשיבות רבה בשמירה על בריאות העובדים" (צילום: דוברות העירייה)
שלטים לעידוד עלייה במדרגות במשרדי עיריית ירושלים. "ארגון העובדים רואה חשיבות רבה בשמירה על בריאות העובדים" (צילום: דוברות העירייה)

מלבד ההפנינג, מציעה העירייה לעובדיה תוכנית לכל ימות השבוע בשעות הבוקר והערב, כדי לאפשר לכלל העובדים להשתתף בה. הפעלתה מתבצעת על ידי ועדת היגוי ובאמצעות חברת מובמנט ונאמני בריאות, שתפקידם לסייע בהעלאת הצרכים תוך פיתוח התוכניות והטמעתן. התוכניות נבנו בהתבסס על סקר צרכים שבוצע בקרב העובדים ופותחו מענים בהתאם. נוסף על כך, מתקיימות פעולות כמו ימי בריאות אגפיים, שכוללים הרצאות במגוון תחומים, פעילויות ספורט, עידוד עלייה במדרגות, בדיקה לאיתור סרטן השד ועוד.התוכנית, שמקודמת באמצעות המנהל העירוני ומשאבי אנוש ובשיתוף ארגון עובדי העירייה, מציעה תוכניות מותאמות אישית לעובדים תוך מתן דגש על צורכיהם וסוגי עיסוקיהם, וכוללת סדנאות ופעילויות לרבות סדנאות וקבוצות לירידה במשקל ולאורח חיים בריא וחוגי ספורט הכוללים גם יוגה, פילאטיס, ריקודי עם וקבוצות הליכה וריצה, וכן קבוצות גמילה מעישון, התאמה ארגונומית של סביבת העבודה הפיזית לצורכי העובד, התמודדות עם לחץ ושחיקה, איזון חיי בית ומשפחה עם עבודה, סדנאות בנושא הורות, כלכלת בית, ליווי אישי של עמותת פעמונים, סדנאות להפחתת לחץ, NLP, מיינדפולנס, סדנאות יוגה צחוק, התמודדות עם בעיות קשב וריכוז ועוד."נפש בריאה בגוף בריא זו אינה קלישאה", אמר ליאון. "כיום ישנה יותר מודעות לנושא השמירה על הבריאות, שמסייעת לאיכות החיים ולהארכת תוחלת החיים. המודעות והרצון לשמור על בריאות הגוף היא תנאי הכרחי גם לנפש. כדי לחיות חיים שמחים ומאושרים רצוי שנשמור על חיים בריאים ואיכותיים למען עצמנו ובני משפחותינו".אייל לוי, יו"ר וועד העובדים: "מנהל משאבי אנוש והמנהל העירוני בשיתוף ארגון העובדים פועלים באופן מיטבי לקידום בריאות העובדים בעירייה, ובתוך כך להעלאת המודעות ומניעה. ארגון העובדים רואה חשיבות רבה בשמירה על בריאות העובדים, ומבקש להודות לכל הנוגעים בדבר."

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!