דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי כ"ט בניסן תשפ"ד 07.05.24
14.9°תל אביב
  • 11.3°ירושלים
  • 14.9°תל אביב
  • 16.5°חיפה
  • 14.6°אשדוד
  • 12.9°באר שבע
  • 18.2°אילת
  • 15.9°טבריה
  • 11.7°צפת
  • 13.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

מואנס דאבור הודיע על פרישה מנבחרת ישראל: "החלטתי לסיים את הפרק הזה"

אחד מכוכבי הנבחרת בעשור האחרון הודיע שיסיים את דרכו במדים הלאומיים בגיל 30, אחרי שספג שריקות בוז בלתי פוסקות מהקהל | בפוסט שפרסם כתב: "רוצה להודות למשפחתי ולכל מי שתמך בי לכל אורך הדרך"

מונאס דאבור לאחר כיבוש השער מול נבחרת לטביה, מוקדמות יורו 2020. (קרדיט: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
מונאס דאבור לאחר כיבוש השער מול נבחרת לטביה, מוקדמות יורו 2020. (קרדיט: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מואנס דאבור בישר היום (שלישי) על פרישתו מנבחרת ישראל אחרי 8 שנים במדים הלאומים, ככל הנראה בעקבות המחאה של חלק מהקהל נגדו. "אני רוצה להודיע לכם על החלטתי לסיים את הפרק שלי בנבחרת ישראל", כתב דאבור בפוסט, "בהזדמנות זו אני רוצה להודות למשפחתי ולכל מי שתמך בי לכל אורך הדרך, שלכם מואנס דאבור".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Moanes Dabbur (@moanesdabbur)

החלוץ בן ה-30, שחקנה של הופנהיים הגרמנית, הצטרף למדים הלאומים ב-2014 וכבש 15 שערים ב-40 משחקים. במאי 2021 פרסם פוסט מעורר מחלוקת, במהלך מבצע שומר חומות, בו כתב: "אלוהים רואה הכל וישלם לבני העוולה", בביקורת מרומזת כלפי כוחות הביטחון הישראלים בהר הבית. מאז, ספג שריקות בוז צורמות במשחקי הנבחרת מצד קומץ מהקהל.

אחרי שפרסם הבהרה וחזר לנבחרת אמר: "כל מי שמכיר אותי יודע שאני תמיד בעד סובלנות, כבוד הדדי ודו קיום ואמשיך לפעול כך. הכאב של כולם מובן לי ונעשה יחד כדי לאחד מחדש באמצעות הכדורגל והנבחרת".

ערן זהבי ומואנס דאבור חוגגים שער מול סקוטלנד בליגת האומות (Andrew Milligan/PA via AP)
ערן זהבי ומואנס דאבור חוגגים שער מול סקוטלנד בליגת האומות (Andrew Milligan/PA via AP)

אורן חסון, יו״ר ההתאחדות לכדורגל אמר על ההחלטה: ״שוחחתי עם דאבור טרם פרסום החלטתו ואני מכבד את בחירתו ומודה לו על תרומתו לאורך השנים לנבחרות ישראל ולנבחרת הבוגרת. היו לי שיחות רבות עם דאבור בתקופות שונות ואהבתו לנבחרת בלטה בכולן. נבחרות ישראל היו וימשיכו להיות המקום אליו כולם שואפים להגיע ויהיו דוגמה ומופת לבני אדם שונים שיודעים תמיד למצוא את המשותף ולהתאחד בגאווה לטובת המדינה והחברה אותה הם מייצגים".

"כל מי שזוכה להיות חלק מנבחרות ישראל או שואף להיות חלק מהן חייב לזכור כי זאת זכות שבצידה אחריות עצומה. השונות שמרכיבה את הנבחרת היא גם זאת שמאפיינת את האוהדים והאוהדות שרוצים בהצלחתה ותומכים בה. בחברה שמורכבת מכל כך הרבה גווניים, חובה עלינו בכדורגל בכלל ובנבחרות ישראל בפרט לפעול תמיד יחד ולחפש את המשותף ולא את המפלג", הוסיף חסון.

"יחד עם המנהל המקצועי יוסי בניון, המאמן אלון חזן והשחקנים, בנבחרת הבוגרת ובכל נבחרת, נוודא כי כל מי שיסכן את החלום המשותף של כולנו לא יהיה חלק מאחד הסמלים הגדולים של מדינת ישראל. המשחק הקרוב מול אלבניה הוא המשימה הגדולה והראשונה שלנו, אבל יש עוד קרבות רבים ואף מורכבים יותר אותם נזכה לנצח רק אם נהיה מאוחדים".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!