דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון כ' בניסן תשפ"ד 28.04.24
24.6°תל אביב
  • 25.1°ירושלים
  • 24.6°תל אביב
  • 21.8°חיפה
  • 24.2°אשדוד
  • 27.2°באר שבע
  • 33.9°אילת
  • 30.9°טבריה
  • 22.9°צפת
  • 26.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

תוספות שכר ודמי הבראה: הסכם קיבוצי לעובדי מערך הכדים במי עדן

ההסכם יחול על כ-300 עובדים ויהיה בתוקף עד סוף שנת 2025 | תקציב תוספות השכר לעובדים הקבועים יעמוד בכל שנה משנות ההסכם על 150 אלף שקל | יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "ההסכם ישפר את תנאיהם ויבטיח יציבות תעסוקתית"

חתימת ההסכם במי עדן (צילום: דוברות ההסתדרות)
חתימת ההסכם במי עדן (צילום: דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ההסתדרות, הנהלת חברת מי עדן ו-ועד העובדים חתמו היום (רביעי) על הסכם קיבוצי ראשון עבור עובדי מערך הכדים בחברה. ההסכם, שיהיה בתוקף עד סוף שנת 2025, יחול על כ-300 עובדי ההפצה, השירות והמכירות במערך המספק בקבוקי מים גדולים לברי מים לבתים ולמוסדות.לפי ההסכם, תקציב תוספות השכר לעובדים הקבועים יעמוד בכל שנה משנות ההסכם על 150 אלף שקל, יינתנו דמי הבראה מוגדלים לפי ותק, יוגדל (בפעימות) תקציב כרטיס הסיבוס לעובדי השטח והמשרדים, וישופרו ההפרשות לקרן השתלמות לפי ותק ותפקיד עד למדרגה של 7.5% בהפקדות המעסיק. עוד סוכם על הגדלת תקציב הרווחה השנתי ונקבעו מנגנונים לשיפור הביטחון התעסוקתי של העובדים.

עובד חברת "מי עדן" (צילום: פלאש90)
עובד חברת "מי עדן" (צילום: פלאש90)

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "אני מברך את עובדי מי עדן על חתימת הסכם קיבוצי ראשון, שישפר את תנאיהם ויבטיח להם יציבות תעסוקתית. תודה לאליעזר בלו, לחברי הוועד ולהנהלת מי עדן שידעו לשתף פעולה למען העובדים והצלחתה של החברה. נמשיך ונפעל למען העובדים במשק".מנכ"ל קבוצת מי עדן, אלון אלפרוביץ: "מאז ומעולם מי עדן רואה לנגד עיניה את רווחת עובדיה. אני שמח על חתימת ההסכם הקיבוצי ועל הצטרפותה של מי עדן להסתדרות. אין לי ספק שכאשר העובדים מרוצים הם נותנים הכל למען החברה וכשעושים כן החברה גדלה ומתפתחת, מה שיוצר WIN-WIN לכולם. אני רוצה להודות לכל אלו שלקחו חלק בגיבוש הסכם זה ומאחל המון הצלחה לכולנו". יו"ר איגוד עובדי המזון והפרמצבטיקה בהסתדרות, אליעזר בלו: "אני מברך על חתימת ההסכם הקיבוצי הראשון לעובדי חטיבת הכדים במי עדן שייהנו משיפור הביטחון התעסוקתי, תוספות שכר ורווחה. הגענו להישגים יפים עבור העובדים בזכות מו"מ רציני ומקצועי והנהלה שרואה את טובת העובד לנגד עיניה. ההסכם מבטא את המחויבות של החברה לרווחת עובדיה ואת מחויבות העובדים להצלחת החברה. אני שמח לברך את עובדי מי עדן המצטרפים לאיגוד, שמייצג כ-30 אלף עובדים בתחום, וכעת ייהנו ממלוא השירותים וההטבות שמציעה ההסתדרות".יו"ר ועד העובדים אבירן בירן: "היום אנחנו מתחילים פרק חדש במי עדן שמשפר את הביטחון התעסוקתי, השכר והרווחה של העובדים. מאז שיצאנו לדרך ועד החתימה שמנו לנו למטרה לכונן את יחסי העבודה מתוך כבוד והערכה, ואני גאה להגיד שביחד עמדנו בכך. ברצוני להודות מכל הלב לעובדי החברה על המסירות והמקצועיות ולהנהלת החברה, ובמיוחד למנכ"ל אלון אלפרוביץ, על הנתינה והמנהיגות".במו"מ לחתימת ההסכם השתתפו מטעם ההסתדרות גם מנהל החטיבה באיגוד עובדי המזון והפרמצבטיקה אביב שניר, עו"ד אורן שרם מהלשכה המשפטית לאיגוד המקצועי, שונטל קולט מאגף כלכלה ועו"ד יניב וייס מאגף הפנסיה. מטעם מי עדן גם סמנכ"לית משאבי אנוש טל גרנות מילר, סמנכ"לית הכספים גלי שולמן עוז, היועצת המשפטית יעל אריאל ועו"ד אפרת דויטש, שליוותה את קבוצת מי עדן בתהליך.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!