יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, הודיע הערב (ראשון) שהוא מכניס לרשימת חרם הצרכנים גם את המוצרים שמייבאת ומשווקת חברת ליימן שליסל. בין המוצרים: מנטוס, לואקר, הוטפופ (פופקורן), פילסברי, טופיפי, וורטרס אורגינל, סניידרס ותינוקלין.
זאת, בהמשך לחרם הצרכנים עליו הכריזה ההסתדרות, על חברות הענק שסטוביץ', דיפלומט וקימברלי.
החל ממחר צפויים לצאת מדי יום מאות עובדי וחברי ההסתדרות, פעילים, אנשי מרחבים והנוער העובד והלומד אל מרכזי הקניות בכל רחבי הארץ ולחלק חומרי הסברה שיסייעו לצרכנים בהרכבת סל מוצרים מוזל ונגיש. בימים הקרובים יכנס יו"ר ההסתדרות בר-דוד, את צוותי הפעולה שהוקמו במיוחד למאבק ב"עושק המחיה" וכן עשרות ראשי ועדים גדולים במשק, לתכנון המשך הצעדים.
במקביל נמשך קמפיין ההסתדרות בכל רחבי הארץ שכולל פריסה של שלטי חוצות, הפצת חומרי הסברה ומודעות בעיתונות. למעלה משני מיליון נהגים כבר נחשפו לקמפיין דרך אפליקציית ווייז. ההסתדרות ממשיכה לקבל פניות נוספות להצטרף למאבק.
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד אמר מוקדם יותר: "המאבק שלנו ארוך, זו ריצת מרתון ולא ספרינט, והוא יימשך עד שהחברות במשק יבינו שנגמרה החגיגה ויפסיקו לעשוק את הצרכנים. הגיע הזמן להחזיר את השפיות למדינה ולכלכלה. אני שב ומבהיר לממשלה כי אם לא יהיו צעדים אקטיביים ופעולות בנושא, אכנס בתחילת ספטמבר את מוסדות ההסתדרות מתוך מטרה להכריז סכסוך עבודה במשק".