הפופקורן בסינמה סיטי יימכר בפחות מחצי מחיר: רשת בתי הקולנוע תמכור החל מהשבוע הבא גביע פופקורן קטן ב-10 שקלים, במקום ב-23 שקלים. הסיבה להוזלה המשמעותית היא הסדר פשרה שאליו הגיעה הרשת בבית המשפט המחוזי בירושלים עם השופטת תמר בזק רפפורט. ההסדר תקף ל-4 שנים בגלילות רמת השרון, ראשון לציון, ירושלים, חדרה, באר שבע ואשדוד.
הרשת התחייבה להימנע מלהתקשר בהסכמים שבמסגרתם תיאסר על בתי עסק אחרים במתחמים בהם היא פועלת מכירת פופקורן.
עוד סוכם שגביעי פופקורן בכל הגדלים יימכרו מספטמבר בהנחה של 35% למשך 3 שעות, יום אחד בשבוע, בין השעות 16:00 ל-23:00 למשך שנה וחצי. ימי המכירה והזמנים יפורסמו בהמשך באתר החברה.
ההסדר מגיע בעקבות תביעה ייצוגית שהוגשה ב-2018 נגד כמה בתי קולנוע, בטענה שהם משתתפים בהסדר כובל בכל הקשור למכירת פופקורן בבתי הקולנוע. לפי התביעה, רשתות הקולנוע דורשות מקניונים שבהם הן מפעילות בתי קולנוע לאסור על בתי העסק מכירת פופקורן טרי. עוד נטען שההסדר האמור ביסס את מעמדן של רשתות בתי הקולנוע כמונופול במכירת פופקורן לצרכנים, מעמד שאותו ניצלו לרעה כשגבו מחיר מופרז בעבור מוצר זה.
סינמה סיטי דחתה את הטענות וטענה כי אין שוק נפרד בעל זכות קיום עצמאית למכירת פופקורן, ולכן אין מונופול. היא הוסיפה שהמחירים שגבתה עבור פופקורן הם סבירים.
הצדדים הגיעו להסדר פשרה בלי להודות בטענות. ההסדר הוא מטעמה של סינמה סיטי בלבד, בעוד התביעה ממשיכה להתנהל מול המשיבות האחרות.