דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי כ"ד בניסן תשפ"ד 02.05.24
23.5°תל אביב
  • 18.1°ירושלים
  • 23.5°תל אביב
  • 20.3°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 21.5°באר שבע
  • 24.6°אילת
  • 24.6°טבריה
  • 17.5°צפת
  • 23.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

שיפור בשכר ובתנאי העסקה: הסכם לעובדי התחזוקה באל על

במסגרת ההסכם, יוענקו לעובדים תשלומים וזכויות נוספות על רקע מהלכי ההתייעלות בחברה | ההסכם נחתם בהמשך להסכם בסקטור המנהלי בחברה | ארנון בר-דוד: "חשוב שאל על תהיה חברה חזקה ויציבה"

אל על  (צילום: פלאש 90)
אל על (צילום: פלאש 90)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ההסתדרות, הנהלת אל על וועד התחזוקה וההנדסה של עובדי החברה חתמו הבוקר (רביעי) על הסכם במסגרתו יוענקו לעובדים תשלומים וזכויות נוספות על רקע מהלכי ההתייעלות וכנגד התחייבותם למיצוי דרישותיהם בנושאים שהוסכמו בתקופת ההסכם, לרבות בענייני שכר ותנאי העסקה. הסכמים אלו נמסר על ידי הצדדים צפויים לתרום להמשך ביסוס החברה וכן להרחבת מהלכי ההתייעלות בקשר עם ניהול כוח האדם בחברה.יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "אני מברך על ההבנות ועל ההסכם שנחתם. אני מודה ליו"ר איגוד עובדי התחבורה אבי אדרי, מנכ"לית אל על, יו״ר מועצת העובדים שרון בן יצחק ולכל העוסקים במלאכה שיודעים פעם אחר פעם להביא את החברה למערכת יחסי עבודה טובה ופורה. חשוב שאל על תהיה חברה חזקה ויציבה ותעוף אל על".

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות)
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות)

מנכ"לית אל על דינה בן טל גננסיה: "ההסכם אשר נחתם עם עובדי מגזר התחזוקה וההנדסה, הינו צעד חשוב ובונה אמון. אנו ממשיכים לפעול לטובת התייעלות החברה הכוללת גם שמירה על כוח האדם, המשאב החשוב של החברה, בזכותו אנו יכולים לממש את חזוננו ולהציע את הסטנדרטים הגבוהים של חוויית טיסה נעימה ומקצועית ללקוחותינו. אני מודה לכל מי שליווה את תהליך ההסכם".יו"ר איגוד עובדי התחבורה אבי אדרי: "ההסכם עושה צדק עם ציבור עובדים ייחודי בעיסוקו אשר גילה אחריות יתרה במשבר התעופה שפקד את העולם בכלל ואת ענף התעופה בישראל בפרט. עובדי התחזוקה באל על נשאו על גבם באחריות רבה את תחזוקת המטוסים בתת כוח אדם ובשעות לא שגרתיות".סמנכ"לית משאבי אנוש ומנהל באל על לימור בוזגלו: "אנו מברכים על ההסכם אשר נחתם עם עובדי מגזר התחזוקה והנדסה וכבסיס להמשך יחסי עבודה תקינים ופוריים. ביחד, נוכל להמשיך לצלוח את האתגרים החדשים שבפתח. תודתי והערכתי האישית להסתדרות ולחברי הוועד על הפגנת מנהיגות אמיתית ואחריות אישית למען העובדים והחברה וכמובן לכל מי שלקח חלק ותרם לחתימתו".יו"ר הוועד שרון בן יצחק: "מברך על הסכם תקדימי, שנחתם עם ועד תחזוקה והנדסה אשר מעניק לעובדי המגזר הטבות משמעותיות, לאחר תקופה קשה שבה ספגו קשיים ניכרים ולאור הירתמותם אח הבלתי מתפשרת להצלת החברה בכל עת ובכל מצב. עם התאוששותה של החברה הגענו להסכמות שמשקפות את הצורך לשמר עובדים מקצועיים בחברה וכן לקלוט עובדים מקצועיים חדשים אשר יסייעו לחברה למלא את יעודה כמוביל הלאומי של מדינת ישראל".ההסכם בסקטור התחזוקה באל על נחתם בהמשך להסכם שנחתם לפני יומיים בסקטור המנהלי בחברה ובהמשך להסכם קודם שנחתם בחודש מאי עבור עובדי סקטור התחזוקה.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!