דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת כ"ו בניסן תשפ"ד 04.05.24
23.1°תל אביב
  • 17.2°ירושלים
  • 23.1°תל אביב
  • 20.0°חיפה
  • 21.1°אשדוד
  • 20.1°באר שבע
  • 25.1°אילת
  • 23.0°טבריה
  • 15.2°צפת
  • 22.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

בשורה לסוהרים: יקבלו מענק בגובה אלפי שקלים על שירות שוחק

המענקים ינועו בסכומים של בין 1,500 שקלים ל-8,000 שקלים בשנה למשך כשנתיים ויחולקו למשרתים בתפקידים מבצעיים או בתפקידים בהם קיים קושי מהותי בגיוס ושימור

רב גונדר קטי פרי, ראש שירות בתי הסוהר (צילום יונתן זינדל/פלאש90)
רב גונדר קטי פרי, ראש שירות בתי הסוהר (צילום ארכיון: יונתן זינדל/פלאש90)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

כ-8 מיליון שקלים יוענקו לכ-1,700 סוהרים וסוהרות שמשרתים בתפקידים מבצעיים מורכבים ושוחקים, או בתפקידים בהם קיים קושי מהותי בגיוס ושימור. כך סוכם היום (ראשון) בין שר האוצר, השר לביטחון הפנים, ונציבת שירות בתי הסוהר.

גובה המענקים ינוע בסכומים של בין 1,500 שקלים ל-8,000 שקלים בשנה למשך כשנתיים, זאת בהתאם לוותק ולאופי התפקיד. מדובר בסוהרים וסוהרות שמשרתים במשמרת הביטחון; עובדים ועובדות סוציאליים ובמשרתים ומשרתות בתפקידי לוגיסטיקה ייחודיים. בנוסף ישולמו לעובדים מענקי מצוינות.

מטרת תשלום המענקים היא הבעת הוקרה והערכה לסוהרות ולסוהרים ותגמול שלהם על עבודתם השוחקת, ובנוסף כלי לשימור סוהרות וסוהרים מצטיינים בתפקידים שיוגדרו זכאים. זאת, מתוך מטרה לאפשר לשירות בתי הסוהר לנהל את המשאב האנושי באופן מיטבי, בדגש על המשרתים והמשרתות במשמרות הביטחון, בהן התפקידים מציבים קושי בגיוס ובשימור על המשכיות.

״סוהרי וסוהרות שירות בתי הסוהר ראויים להערכה לא רק במילים אלא גם במעשים", אמר  שר האוצר, אביגדור ליברמן. "לכן הודענו על מתן מענקים משמעותיים עבורם בגובה אלפי שקלים". נציבת שירות בתי הסוהר, רב גונדר קטי פרי, ברכה גם היא על ההסכם ואמרה: "ההסכם מהווה הכרה בתפקידם המורכב והשוחק של סוהרות וסוהרי הביטחון, והוקרה על פועלם ותרומתם לביטחון מדינת ישראל. מימוש ההסכם יאפשר את שימור כוח האדם האיכותי בארגון".

מנכ"ל המשרד לביטחון הפנים תומר לוטן: "לאחר עבודה מאומצת ומורכבת בחודשים האחרונים, הגענו לסיכום מוצלח על מתן המענקים לסוהרי וסוהרות השב״ס. נמשיך לפעול להמשך התעצמות וחיזוק השב״ס, ולסייע לארגון לצמוח ולהתפתח, תוך טיפוח ושימור ההון האנושי".

על הסיכום שמהווה נגזרת לסיכום גג שכר חתמו סמנכ"לית ארגון, תכנון ותקצוב של המשרד לביטחון הפנים, מירי שמואלי, סגן בכיר לממונה על השכר במשרד האוצר, משה בכר, וראש אגף משאבי אנוש של שירות בתי הסוהר, גונדר פרומית כהן.

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!