דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת כ"ו בניסן תשפ"ד 04.05.24
23.1°תל אביב
  • 17.2°ירושלים
  • 23.1°תל אביב
  • 20.0°חיפה
  • 21.1°אשדוד
  • 20.1°באר שבע
  • 25.1°אילת
  • 23.0°טבריה
  • 15.2°צפת
  • 22.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

צובעות את היציע: יוזמה חדשה להגדלת הקהל במשחק נבחרת הנשים בכדורגל

במסגרת שיתוף פעולה של עמותת 'זזה' וההתאחדות לכדורגל, אוטובוסים יסיעו קבוצות נשים ונערות למשחק מול בולגריה, שייערך ביום חמישי (19:30) באצטדיון נס ציונה | הכניסה למשחק היא חינם

שיא קהל במשחק נשים (מעל 8,500) משחק כדורגל נבחרת ישראל נשים מול צ'לסי. אצטדיון המושבה פ"ת. 20 באוגוסט 2019 (צילום: מושיק אושרי)
שיא קהל (מעל 8,500) במשחק נבחרת הנשים של ישראל מול צ'לסי. באצטדיון המושבה פ"ת (צילום: מושיק אושרי)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

יוזמה חדשה מתארגנת להגדלת כמות האוהדים האוהדות במשחק נבחרת הנשים בכדורגל מול בולגריה, שייערך ביום חמישי (19:30) באצטדיון נס ציונה, במוקדמות גביע העולם. במסגרת שיתוף פעולה של עמותת 'זזה – קהילה לקידום ספורט נשים', ההתאחדות לכדורגל בישראל ומספר רשויות מקומיות, מתארגנים אוטובוסים, במימון ההתאחדות, להסעת קבוצות מאורגנות של אוהדים ואוהדות למשחק.

מטרת שיתוף הפעולה המבורך, היא להקל על ההגעה של קבוצות כדורגל הנשים, נערות וילדות למגרש בנס ציונה המכיל 3,500 מקומות. הכניסה למשחקי נבחרת הנשים היא חינם. הנבחרת, שתקווה לעידוד נלהב ביציעים, תנסה להמשיך את המומנטום החיובי לאחר שני ניצחונות רצופים מול טורקיה בבית ובולגריה בחוץ. הנבחרת תתמודד גם מול  סרביה ביום שלישי הבא (19:30, נס ציונה), במשחק שינעל את שלב המוקדמות.

נבחרת הנשים של ישראל בכדורגל מול טורקיה במוקדמות המונדיאל (צילום: אלן שיבר, באדיבות ההתאחדות לכדורגל בישראל)
נבחרת הנשים של ישראל בכדורגל מול טורקיה במוקדמות המונדיאל (צילום: אלן שיבר, באדיבות ההתאחדות לכדורגל בישראל)

סגל הנבחרת שזומן לצמד המשחקים: פורוטונה רובין, הילה בן ברק, מרום קרן, אירנה קוזנצוב, נועם אכטל, שי פרל, שני דוד, שחר נקב, מיטל שרעבי, אופל סופר, טליה זומר, שרון בק, מאיה חיטמן, מריאן עווד, הנטר מור, קורל חזן, עדן אביטל, מריה אלמצרי, נועה סלימוהוג'יץ, איטאף אלקיסי, קרן אור אדרי, ליבי זליקוביץ ושני סירוטה.

בהודעה שיצאה לקבוצות כדורגל הנשים והנערות ברחבי הארץ, נכתב, "כל הקבוצה זזות למגרש! נבחרת הנשים תתמודד מול נבחרת בולגריה באצטדיון נס ציונה, ביום חמישי הקרוב – בשעה 19:30 וכולנו נהיה שם לתמוך! ההתאחדות לכדורגל מעמידה לרשות הקבוצות אוטובוס להגעה ולחזרה למשחק (מינימום הרשמה – 40)".

קארין סנדל במדי נבחרת ישראל מול צ'לסי (צילום: מושיק אושרי)
קארין סנדל במדי נבחרת ישראל מול צ'לסי (צילום: מושיק אושרי)

שיא הקהל במשחק נבחרת הנשים של ישראל בכדורגל נשבר בחודש אוגוסט 2019, מעל כאשר 8,500 צופים וצופות הגיעו לאצטדיון "המושבה" בפתח תקווה, לצפות בקבוצת הפאר האנגלית צ'לסי במשחק הידידות מול נבחרת ישראל.

עדי שרי, מנכ"לית עמותת 'זזה – קהילה לקידום ספורט נשים': "כמו שנבחרת הנשים של אנגליה הוכיחה זה לא מכבר – גאווה לאומית היא גאווה לאומית וכדורגל טוב הוא פשוט כדורגל טוב. שעות ספורות לאחר שיצאנו לדרך בשיתוף הפעולה עם ההתאחדות לכדורגל וכבר אנו יכולות לספר על הענות מרשימה בשטח של קבוצות, מאמנים, שחקניות, אוהדות ואוהדים שיעזרו במערך ההסעות כדי להגיע למשחק".

"זה מוכיח שוב כי לכדורגל הנשים בישראל יש ביקוש ויש קהל שצריך לפתח", מוסיפה שרי. "אנו מברכות על שיתוף הפעולה עם ההתאחדות וקוראות לכל אוהדי ואוהדות הכדורגל להגיע בחמישי הקרוב למגרש בנס ציונה, לצבוע את היציעים בכחול ולבן ולתמוך בשחקניות במשחקן מול נבחרת בולגריה".

נועה סלימהוג'יץ במדי נבחרת הנשים נשים בכדורגל מול פורטוגל, במוקדמות גביע העולם (צילום: ספי מגריזו, ההתאחדות לכדורגל)
נועה סלימהוג'יץ במדי נבחרת הנשים נשים בכדורגל מול פורטוגל, במוקדמות גביע העולם (צילום: ספי מגריזו, ההתאחדות לכדורגל)

מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, יוסי שרעבי: "אנחנו ממשיכים לפעול לטובת כדורגל הנשים, והנבחרות בפרט, מתוך אמונה גדולה בפוטנציאל שלו ובחשיבות המקצועית והחברתית שלו. אני משוכנע כי עשייה מקצועית נכונה ויצירת חוויה נכונה יובילו להגעת קהל רב ככל האפשר, אוהדות ואוהדים. אני קורא לכל מי שכדורגל הנשים יקר ללבו, נשים וגברים כאחד, להגיע למשחקי הנבחרת ולתמוך בה".

להזמנות: ניתן ליצור קשר בדף הפייסבוק של עמותת 'זזה'.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
תגובות
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!