דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
20.8°תל אביב
  • 19.1°ירושלים
  • 20.8°תל אביב
  • 19.7°חיפה
  • 20.6°אשדוד
  • 18.0°באר שבע
  • 28.3°אילת
  • 22.6°טבריה
  • 19.6°צפת
  • 20.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תאונות דרכים

תאונת דרכים בשומרון: עודד הגר, חייל בן 18 מהיישוב יקיר, נהרג כשמכוניתו התנגשה בכבאית

הגר נהרג כשהמכונית שבה נסע התנגשה במכונית מבצעית שהייתה בדרכה לכיבוי שריפה במפעל באריאל | שני נוסעים נוספים במכונית נפצעו, ופונו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, אחד במצב אנוש והשני במצב קשה מאוד

זירת התאונה בשומרון (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
זירת התאונה בשומרון (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

עודד הגר, חייל בן 18 מהיישוב יקיר, נהרג הבוקר (ראשון) בהתנגשות בין מכוניתו למכונית מבצעית שהייתה בדרכה לכיבוי שריפה במפעל באריאל, בכביש 505 ליד צומת גיתי אבישר בשומרון. שני נוסעים נוספים נפצעו אנוש וקשה מאוד.

חובשי מד"א בסיוע כוח רפואי של צה"ל העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים בילינסון בפתח תקווה עם פגיעות רב מערכתיות. מותו של אחד הפצועים נקבע בבית החולים.

עודד הגר, ההרוג בתאונה. "קשה להאמין שהבחור הצעיר והספורטיבי הזה כבר לא איתנו" (צילום: אלבום פרטי)
עודד הגר, ההרוג בתאונה. "קשה להאמין שהבחור הצעיר והספורטיבי הזה כבר לא איתנו" (צילום: אלבום פרטי)

נציב כבאות והצלה רב טפסר אייל כספי: "מדובר באירוע שתוצאותיו קשות והוא מחייב בדיקה מעמיקה, יסודית לבל יישנו מקרים דומים בעתיד. לבנו עם משפחת ההרוג ואנו מתפללים לשלום הפצועים".

בכבאות והצלה הודיעו שנסיבות האירוע נחקרות על ידי המשטרה בשיתוף פעולה מלא של מערך כבאות והצלה. רשות הכבאות תתחקר את האירוע ותפיק לקחים ככל שיידרש בתיאום גורמי החקירה.

כספי עצר את האימונים במערך ל-3 ימים, ובמהלכם ייערך למפקדי ולוחמי הכוח המבצעי במחוזות ובתחנות הכיבוי ריענון של הוראות הבטיחות לנסיעה מבצעית ומנהלתית ברכבי כיבוי בהתאם להוראות הנציב בנושא.

הגר היה הצעיר מבין 6 אחים, והתגייס לפני שבוע בלבד לחיל הלוגיסטיקה. היה ספורטאי מצטיין בכדורגל ובטניס, אוהד שרוף של מכבי חיפה, ובן לאחת המשפחות הוותיקות ביקיר.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן: "הלב נחמץ עם לכתו של צעיר, בן השומרון, חייל שרק התגייס, שבסהכ רצה לצאת לבלות עם חברים לפני החזרה לבסיס, ולא ישוב עוד. עודד היה ספורטאי מצטיין, זכה בתואר מלך השערים קיבל גביעים ומדליות זהב.
כונה 'מלך השערים'.

"פגשתי אותו במשחק הגמר של ליגות השומרון, כשזכה בגביע, חיבקתי אותו, הוא היה מלא באור מלא בחיות, קשה להאמין שהבחור הצעיר והספורטיבי הזה כבר לא איתנו. זהו הפסד גדול לשומרון ולספורט בשומרון. אנו מחבקים את המשפחה ואת הישוב ברגעים הקשים הללו, הצוותים המקצועיים של הישוב והמועצה ימשיכו לפעול בכל המעגלים בכדי לסייע למשפחה וסביבתה הקרובה ברגעים אלו".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!