דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון כ' בניסן תשפ"ד 28.04.24
19.5°תל אביב
  • 16.2°ירושלים
  • 19.5°תל אביב
  • 18.9°חיפה
  • 19.2°אשדוד
  • 17.3°באר שבע
  • 21.5°אילת
  • 20.3°טבריה
  • 17.6°צפת
  • 18.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ערב של כוכבים: מכבי חיפה הפסידה 3:1 לפריז סן ז׳רמן בליגת האלופות

אלופת ישראל היממה את סוללת הכוכבים מצרפת עם שער של צ׳רון שרי (24), אך מסי השווה כעבור 13 דקות, אמבפה (69) קבע יתרון וניימאר (88) כבש את השלישי

  • אלופת ישראל היממה את סוללת הכוכבים מצרפת עם שער של צ׳רון שרי (24), אך מסי השווה כעבור 13 דקות, אמבפה (69) קבע יתרון וניימאר (88) כבש את השלישי
אור גואטה

משחק נהדר בסמי עופר: מכבי חיפה הפסידה 3:1 לפריז סן ז׳רמן הערב (רביעי) במחזור השני של ליגת האלופות. אלופת ישראל היממה את סוללת הכוכבים מצרפת כשעלתה ליתרון עם שער של צ׳ארון שרי (24) ההולנדי, אך ליונל מסי, השווה כעבור 13 דקות.

החיפאים פתחו טוב את המחצית השנייה, אך פ.ס.ז' הראתה כמה מחץ יש לה בהתקפה – אמבפה הכפיל בדקה ה-69 וניימאר כבש את השלישי בדקה ה-88. במהלך המשחק אוהד התפרץ למגרש ותקף את ליונל מסי.

מכבי חיפה מול פריז סן ז'רמן בליגת האלופות (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)
מכבי חיפה מול פריז סן ז'רמן בליגת האלופות (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

הרכב מכבי חיפה: ג'וש כהן, דניאל סונדגרן (עבדולאי סק, 55), שון גולדברג, דילן בטובינסיקה, פייר קורנו (מאוויס צ'יבוטה, 90), נטע לביא, מוחמד אבו פאני, צ'ארון שרי, עומר אצילי (דין דוד, 76), דולב חזיזה, פרנצדי פיירו (ניקיטה רוקאביציה, 91).

הרכב פריז סן ז'רמן: ג'אנלואיג'י דונארומה, נורדי מוקיאלה (אשרף חכימי, 83), דנילו, מרקיניוס, סרחיו ראמוס, נונו מנדס, מרקו וראטי, ויטיניה (פביאן רואיס, 74), ניימאר (קרלוס סולר, 91), קיליאן אמבאפה, לאו מסי.

כוחות משטרה ומאבטחים רבים עטפו את קבוצת הכוכבים עם הגעתה לישראל. מפקד תחנת חיפה, סגן ניצב חיים אזרד, אמר ששוטרי התחנה ייפרסו מסביב לאצטדיון, בניסיון להיאבק בתופעת הספסרות וזיוף הכרטיסים.

בעקבות הביקוש, מחיר כרטיס למשחק הגיע לכ-20 אלף ש״ח ברשתות החברתיות. אלא שבמועדון הכדורגל ובמשטרה קיבלו דיווחים רבים מאוהדים גם על מכירת כרטיסי כניסה מזויפים וכפולים, ונערכים לאפשרות שאוהדים רבים מאוד שרכשו כרטיס לכאורה, יגיעו לשטח האצטדיון אך לא יוכלו להיכנס בעקבות התופעה.

ליונל מסי במדי פריז סן ז'רמן מול מכבי חיפה בליגת האלופות (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)
ליונל מסי במדי פריז סן ז'רמן מול מכבי חיפה בליגת האלופות (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

קבוצת הנוער של פ.ס.ז' ניצחה 0:5 את הנוער של מכבי חיפה, במשחק המוקדם שנערך באצטדיון העירוני בנתניה. צמדים לנואה למינה ואיסמעיל גארבי, אילייס חוסני הוסיף את החמישי.

פריז סן ז'רמן נוסדה רק ב-1970, ועלתה לגדולה בעקבות ההשתלטות הקטארית ב-2011 שהפכה אותו לאחד העשירים בעולם ומאז זכתה פ.ס.ז' בשמונה אליפויות צרפת, אך טרם זכתה בליגת האלופות.

בקבוצה מככבים ליונל מסי, ניימאר וקיליאן אמבפה. פרט אליהם יש את אלוף אירופה ג'אנלואיג'י דונארומה בשער, סרחיו ראמוס מרקיניוס, פרסנל קימפמבה, אשרף חכימי ונונו מנדס, מרקו וראטי והפורטוגלים ויטיניה ורנאטו סאנצ'ס.

אוהדי מכבי חיפה מדליקים אבוקות במשחק ליגת האלופות מול פריז סן ז'רמן באצטדיון סמי עופר (צילום יונתן זינדל/פלאש90)
אוהדי מכבי חיפה מדליקים אבוקות במשחק ליגת האלופות מול פריז סן ז'רמן באצטדיון סמי עופר (צילום יונתן זינדל/פלאש90)

מכבי חיפה כבר ניצחה את הפריזאים עם 2:3 בגביע המחזיקות ב-1998, אחרי 1:1 בפארק דה פראנס. הפועל תל אביב ניצחה 2:4 בפריז בשלב הבתים של גביע אופ"א ב-2006 וגם מכבי תל אביב רשמה ניצחון יוקרתי 3:4 בפלייאוף הליגה האירופית. מוטל'ה שפיגלר שיחק בקבוצה בתחילת דרכה ב-1973/74.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!