דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
23.5°תל אביב
  • 18.1°ירושלים
  • 23.5°תל אביב
  • 20.7°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 21.5°באר שבע
  • 25.0°אילת
  • 22.1°טבריה
  • 18.7°צפת
  • 23.0°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ערן זהבי לא זומן לסגל נבחרת ישראל: "אני בהלם שכך אסיים את חלקי בנבחרת"

מאמן הנבחרת הסביר מדוע חלוץ מכבי תל אביב לא זומן למשחק מול אלבניה: "ביקש להיות לבד בחדר, לכן הוא לא בסגל" | זהבי הסביר בפוסט: "ביקשתי לשלם על החדר מכיסי ושלא ינסו לחנך אותי בקמפיין האחרון שלי בנבחרת"

ערן זהבי חוגג שער מול סקוטלנד במוקדמות המונדיאל (צילום: AP Photo/Scott Heppell)
ערן זהבי חוגג שער מול סקוטלנד במוקדמות המונדיאל (צילום: AP Photo/Scott Heppell)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

סגל נבחרת ישראל בכדורגל למשחק בשבת הבאה באצטדיון בלומפילד נגד אלבניה בליגת האומות פורסם היום (חמישי). המנהל המקצועי יוסי בניון והמאמן אלון חזן התייצבו למסיבת עיתונאים והפתיעו כשהסבירו את הסיבה שבגינה לא זומן ערן זהבי, כוכב הנבחרת בשנים האחרונות.

"לגבי ערן זהבי, הייתה לנו פגישה השבוע, הייתי איתו בקשר רציף. עלה נושא החדרים בנבחרות, כשהגענו בתחילת הדרך רצינו שהשחקנים יהיו באותם חדרים כדי לגבש אותם", הסביר חזן. "הוא שאל אם יש איזשהו שינוי, הוא ביקש להיות בחדר לבד ואמר שלהיות ביחד זה מפריע לו מקצועית. אמרתי לו שנבדוק את האפשרות להיות בחדר לבד".

אלון חזן, מאמן נבחרת ישראל בכדורגל (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
אלון חזן, מאמן נבחרת ישראל בכדורגל (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)

"ערן הסביר בדרך טובה שזה קשה ויפגע בו בהכנה המקצועית. יכול להיות שהוא לא יהיה חלק מהסגל עד שהדברים ישתנו, אמרתי לו שאני לא יכול לספק לו את הדברים האלה כרגע, כרגע כולם בזוגות בחדרים כדי שהוותיקים ייתנו לצעירים מושג מה זה נבחרת ישראל. הוא אמר שהוא רגיל להיות כך במועדונים שהוא משחק, ונאלצנו לוותר על שירותיו. זה לא אומר שהוא סיים את דרכו בנבחרת, אין לנו שום משקעים מולו", הוסיף חזן.

אי זימונו של זהבי גרר ביקורת רבה. "אני בהלם שכך ככל הנראה אסיים את חלקי בנבחרת", כתב השחקן בפוסט באיסטגרם. "השבוע הוזמנתי לשיחה עם מאמן הנבחרת אלון חזן. היתה שיחה ארוכה וטובה על כמה הוא רוצה שאהיה חלק מהנבחרת, כמה אני חשוב וכמה כושר המנהיגות שלי והמקצועיות שלי יכולים לעזור לנבחרת. כמובן שאמרתי לו שאני פה בשבילו ובשביל הנבחרת כמו תמיד".

ערן זהבי עולה לראש טבלת הכובשים בנבחרת ישראל וחוגג במחווה למוטל'ה שפיגלר במונדיאל 1970 (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ערן זהבי עולה לראש טבלת הכובשים בנבחרת ישראל וחוגג במחווה למוטל'ה שפיגלר במונדיאל 1970 (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)

"בסוף השיחה העליתי את נושא הלינה המשותפת בחדרים. עניין שהבנתי שנכנס לתוקף בזימון האחרון ועליו שמעתי מהשחקנים ולא מהצוות עצמו. כשהעליתי את הנושא הבנתי עד כמה הם מוכנים ללכת רחוק עד כדי כך שלא אהיה חלק מהנבחרת במידה ולא איישר קו", הוסיף זהבי.

"אני לא לוקח שום דבר אישית וביקשתי להגיע ולשלם על החדר שלי מכיסי ושלא ינסו לחנך אותי בקמפיין האחרון שלי בנבחרת ולתת לי להשלים את המטרות שלי בנבחרת בכבוד ובמקצוענות כפי שהורגלתי עד היום. כשהבנתי שגם את זה הם לא מסכימים שאעשה והם רוצים בכל מחיר שאהיה עם מישהו בחדר הבנתי שזה משהו אישי ושיש מולי משחקי אגו וחוסר כבוד על תרומתי עד היום לנבחרת", המשיך שחקן מכבי תל אביב.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi)


"אני אוהב ותמיד אוהב את הנבחרת וביקשתי להגיע בכל מחיר ולהיות חלק מהסגל. אפילו הייתי מוכן להגיע לחדר משותף להכנס אליו ואז לקחת חדר נוסף על חשבוני כמובן ולישון בו בלילה כדי להמשיך בקו המקצועני שלי, מצידי עשיתי הכל כולל הכל כדי להיות בנבחרת. לצערי הצוות המקצועי ברשות בניון החליט בגלל סיפור החדר לא לזמן אותי, מה שהשאיר אותי בהלם ובעצב רב שכך אני ככל הנראה אסיים את חלקי בנבחרת ישראל".

"מפה נשאר לי רק לאחל לנבחרת ישראל בהצלחה! קהל אהוב ותומך חבל לי שככה אנחנו אולי נפרדים בגלל החלטה שפוגעת בדרכי ובמקצוענות שלי וניסיון לחנך אותי רגע לפני שאני מסיים את דרכי בנבחרת אחרי מסע ארוך, שאותו אני מסיים בגאווה גדולה, תודה על הזכות לשרת את המדינה, לשרת את כולכם… אוהב את מדינת ישראל אוהב אתכם".

הסגל המלא: אופיר מרציאנו, עומרי גלזר, יואב ג'רפי (שוערים), אלי דסה, מיגל ויטור, רז שלמה, שון גולדברג, ניר ביטון, דורון ליידנר, דני גרופר, עיאד אבו עביד (הגנה), עדן קארצב, נטע לביא, ביברס נאתכו, גבי קניקובסקי, דן גלזר, דולב חזיזה, עומר אצילי, רמזי ספורי (קישור), ליאל עבדה, שון וייסמן, תאי בריבו, עומרי אלטמן ואיתמר שבירו (התקפה).

יוסי בניון הוסיף על זימון עומר אצילי, שעורר סערה בעקבות פרשת 'הכדורגלנים והקטינות': "העניין הוא שונה מאוד. אני לא לקחתי את עומר אצילי לבית"ר ואני שלם מאוד עם ההחלטה. הייתי חוזר עליה מיליון פעם. כשהייתי בבית"ר, המקרה בדיוק קרה, העניין נחקר, הפרקליטות לא קיבלה שום החלטה, וגם באותה תקופה אצילי נפגש עם מכבי חיפה לפני שהציע את עצמו לבית"ר, ויעקב שחר לא לקח אותו. הוא אמר לו שהוא לא ייקח אותו כל עוד מתנהל הליך משפטי, וזה בדיוק מה שגם אני עשיתי. אנחנו הגענו לנבחרת אחרי שאצילי כבר היה בנבחרת. כמובן שיש עננה ויש איזשהו צל, אבל ברגע שהחליטו שאין שום דבר פלילי בסיפור של אצילי, אנחנו צריכים לקבל החלטה מקצועית נטו".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!