דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
15.5°תל אביב
  • 12.5°ירושלים
  • 15.5°תל אביב
  • 16.8°חיפה
  • 16.4°אשדוד
  • 13.7°באר שבע
  • 20.0°אילת
  • 15.7°טבריה
  • 12.8°צפת
  • 14.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תשתיות וסביבה

איילון דרום ייחסם במהלך הלילה, היציאה למחלף השלום תישאר חסומה עד מוצ"ש

החברה הודיעה שתבצע בדיקות חוזרות ליציבות הקרקע שמתחת לכביש, בעקבות הבולען שנפער במקום לפני 12 ימים | לפי החברה, הממצאים שהציגה קבוצת עזריאלי שבונה בניין בסמוך "לא מאפשרים לקבוע ללא כל ספק שזרימת המים אכן הופסקה"

עבודות לתיקון הבולען שנפער בנתיבי איילון, סמוך ליציאה למחלף השלום (צילום: דוברות נתיבי איילון)
עבודות לתיקון הבולען שנפער בנתיבי איילון, סמוך ליציאה למחלף השלום (צילום: דוברות נתיבי איילון)
ארז רביב
ארז רביב
כתב
צרו קשר עם המערכת:

איילון דרום ייחסם הלילה (בין חמישי לשישי) בקטע שבין מחלף ההלכה למחלף השלום, לצורך ניטור הקרקע בשנית באיזור הבולען ברמפת היציאה במחלף השלום – כך הודיעה הבוקר (חמישי) חברת נתיבי איילון. אמש הודיעה החברה שרמפת היציאה תישאר חסומה עד מוצאי שבת לצורך בדיקות נוספות של הקרקע באזור ווידוא שאין בו בולענים נוספים.

הסדרי התנועה הצפויים:

הלילה, חמישי 29.9, בין השעות 22:00-06:00, תיחסם רמפת הכניסה ממחלף ארלוזורוב לאיילון דרום. כמו כן, יצומצמו נתיבי נסיעה במקטע זה.

נוסף על כך, בין השעות 24:15-05:00 תתבצע חסימה הרמטית של איילון דרום בין מחלף ההלכה למחלף השלום. לא תתאפשר כניסה לאיילון דרום ממחלף ההלכה
-הכניסה לאיילון דרום תתאפשר במחלף השלום

כאמור, עם סיום העבודות הנ״ל, רמפת היציאה מאיילון דרום למחלף השלום תישאר חסומה, לפחות עד מוצאי שבת.

העבודות מתואמות עם המשטרה, שתהיה נוכחת במקום ומתבצעות בשעות הלילה על מנת להקל על הנהגים ולמזער את אי הנוחות, והתנועה תוסט לכבישים מקבילים. לדרכים חלופיות, מומלץ להשתמש באחד מיישומוני הניווט לכל מידע נוסף, אנא צרו עימנו במוקד 8541.*

אמש הודיעה החברה שרמפת היציאה למחלף השלום לכיוון איילון דרום תישאר חסומה עד מוצאי שבת. לפי הודעת החברה, "הממצאים שהוצגו למהנדסי החברה על ידי חברות הביצוע של חברת עזריאלי בניסיון לעצור את זרימת המים מאתר העבודות של מגדל הספירלה אינם חד משמעיים, ולא מאפשרים לנו לקבוע ללא כל ספק כי זרימת המים אכן הופסקה. חברת נתיבי איילון תוודא בבדיקות חוזרות בימים הקרובים את יציבות הקרקע טרם פתיחת הרמפה."

עוד הדגישו בחברה ש"אנו עושים את כלל המאמצים לפתוח את הרמפה מוקדם ככל הניתן אך לא נתפשר על בטיחות משתמשי הדרך".

הרמפה חסומה זה היום ה-13, לאחר שבשבת שעברה נפער בכביש בולען. ככל הנראה, הוא נפער עקב עבודות קרקע להקמת מגדל נוסף של מגדלי עזריאלי הסמוכים למחלף, שהובילו לשינוי בזרימת מי התהום באזור לעבר הקרקע שמתחת לכביש. קבוצת עזריאלי מימנה עבודות להפסקת זרימת מי התהום, ולבדיקת הקרקע באזור כדי לוודא שלא נפערו בה בולענים או שקעים נוספים.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!