דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ט בניסן תשפ"ד 27.04.24
22.1°תל אביב
  • 19.5°ירושלים
  • 22.1°תל אביב
  • 18.7°חיפה
  • 21.6°אשדוד
  • 20.7°באר שבע
  • 26.3°אילת
  • 23.5°טבריה
  • 17.4°צפת
  • 21.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

נקודות, הנחות והטבות: ההסתדרות ו-Max משיקות את מסלול התעופה והנופש "ביחד בשבילך SKY"

מסלול התעופה החדש יאפשר, החל מ-1.1.2023, לבעלי כרטיס האשראי "ביחד בשבילך", ליהנות מביטוח נסיעות לחו"ל בחינם ועמלת המרת מט"ח אטרקטיבית | יו"ר ההסתדרות: "עוד נדבך בהעמקת השירותים שלנו לעובדים בכל התחומים"

השקת ביחד בשבילך SKY2 (צילום: דוברות ההסתדרות)
השקת ביחד בשבילך SKY2 (צילום: דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

מועדון ההטבות החברתי מבית ההסתדרות השיק היום (ראשון) בשיתוף פעולה עם חברת כרטיסי האשראי Max, את מסלול התעופה "ביחד בשבילך SKY" שיאפשר ללקוחותיו לצבור נקודות תעופה ונופש בכל קנייה ולממש אותן כבר בחופשתם הבאה.

מסלול התעופה החדש, שיחל לפעול ב-1.1.2023, מבוסס על תוכנית SKYMAX בשיתוף SMARTAIR ויאפשר לבעלי כרטיס האשראי של המועדון לצבור נקודות ולממש אותן בחברות תעופה רבות, כולל חברות Low Cost, ובבתי מלון רבים בארץ ובחו"ל.

חברי המסלול ייהנו מהטבות מגוונות כעמלת המרת מט"ח אטרקטיבית, הטבה בביטוח הנסיעות לחו"ל ויחס המרה כפול ב-3 החודשים הראשונים לעשרת אלפים המצטרפים הראשונים. כל זאת ללא "אותיות קטנות" בעת המימוש בחברות התעופה והמלונות – פשוט מזמינים באתר ומשלמים בנקודות. המסלול פתוח לכלל מחזיקי כרטיס האשראי "ביחד בשבילך".

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "'ביחד בשבילך' הוא מועדון חברתי פורץ דרך שביצע בשלוש השנים האחרונות קפיצת מדרגה משמעותית באמצעות הגדלה ניכרת של התקציב והשקת מוצרים ושירותים חדשניים, שמעניקים לחבריו ערך מוסף ייחודי.

לדבריו, "המועדון שינה את הרגלי הצריכה של חברי ההסתדרות מקצה לקצה ומאפשר להם לרכוש מוצרים במגוון תחומים ולחסוך בכל חודש סכומים משמעותיים, וזאת כחלק מהמאבק שלנו להורדת יוקר המחיה הגואה בישראל. מסלול התעופה החדש שאנחנו משיקים היום הוא עוד נדבך בהעמקת השירותים שלנו לעובדים. נמשיך להקצות משאבים ולסבסד הטבות למען מאות אלפי עובדים חברי ההסתדרות".

השקת ביחד בשבילך SKY (צילום: דוברות ההסתדרות)
השקת ביחד בשבילך SKY (צילום: דוברות ההסתדרות)

מועדון "ביחד בשבילך" הוקם בינואר 2016 על ידי ההסתדרות ומשמש כמועדון הצרכנות החברתי הגדול בישראל. הוא מונה למעלה מ-350 אלף חברים, שנהנים ממחירים זולים וממגוון רחב של הטבות. למועדון יכולים להצטרף כלל חברי ההסתדרות. בנוסף, מציע המועדון לחבריו כרטיס אשראי בשיתוף פעולה עם Max, ללא עלות וללא התחייבות לשימוש, המעניק הטבות נוספות בתחומים מגוונים.

כרטיס האשראי של "ביחד בשבילך", שהוא ללא עלות, מעניק ללקוחותיו מסגרת אשראי נוספת, הלוואה חברתית בריבית משתלמת, הטבות ייחודיות ועוד. זה הכרטיס הראשון והיחיד בישראל שישלב הטבות סחר חברתיות יחד עם מסלול תעופה ותיירות.

מינואר 2023 יוכלו לקוחות "ביחד בשבילך" לרכוש את מגוון ההטבות באתר המועדון רק באמצעות כרטיס האשראי של המועדון. עד למועד זה מתאפשר התשלום באמצעות מגוון כרטיסי אשראי, כאשר מחזיקי כרטיס האשראי של "ביחד בשבילך" נהנים מהנחות גדולות יותר וממגוון הטבות. את הכרטיס החדש ניתן יהיה להנפיק באופן מיידי באתר Max, לקבל את מספרו ישירות לאפליקציית החברה ולבצע עסקאות באונליין ודרך תשלום בנייד ללא צורך בכרטיס הפיזי, וכך ליהנות מיידית מכלל ההטבות.

מנכ"ל חברת Max, רון פאינרו: "אני גאה שמועדון הצרכנות המצוין 'ביחד בשבילך', המונה מאות אלפי חברים, בחר שוב ב-Max לכרטיס האשראי עבור חבריו. Max הינה שותפה טבעית של מועדוני צרכנות גדולים, המובילה בשביעות רצון לקוחותיה ובחדשנות. שיתוף הפעולה המוצלח וארוך השנים של Max וההסתדרות ממשיך להוכיח את עצמו ואף לייצר חדשנות. מערכת היחסים המצוינת היא שאיפשרה לקחת את כרטיס SKYMAX הפופולרי שלנו צעד נוסף קדימה ו'להלביש' אותו בהתאמה למועדון, כך שחברי ההסתדרות ייהנו מכרטיס אשראי והטבות שאין שני להם בשוק".

מנכ"ל "ביחד בשבילך" איל קרוליצקי, שהוביל את המהלך: "השקת 'ביחד בשבילך SKY' ומעבר לתשלום באתר המועדון באמצעות כרטיס האשראי של המועדון בלבד, יהיו מלווים בקמפיין תקשורתי תחת הסלוגן 'זה לא עוד כרטיס בארנק'. אני מאמין ש'ביחד בשבילך SKY', יחד עם הטבות ייחודיות נוספות שהמועדון מעניק ללקוחותיו, שמים אותו בראש רשימת המועדונים המשתלמים והטובים ביותר. אנו מחויבים לחברי וחברות ההסתדרות לאורך כל הדרך ושואפים תמיד לחדש ולהגדיל את האטרקטיביות של המועדון וכרטיס האשראי".

יו"ר מועדון "ביחד בשבילך", עו"ד אופיר אלקלעי: "ההסכם שנחתם עם חברת Max פורץ דרך ויאפשר להגדיל את היקפי הסבסוד הניתנים לחברים ולהעצים את פעילות המועדון בעשור הקרוב".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!