דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת כ"ו בניסן תשפ"ד 04.05.24
23.1°תל אביב
  • 17.2°ירושלים
  • 23.1°תל אביב
  • 20.0°חיפה
  • 21.1°אשדוד
  • 20.1°באר שבע
  • 25.1°אילת
  • 23.0°טבריה
  • 15.2°צפת
  • 22.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
משפט נתניהו

משפט נתניהו: נפתחה עדותו של יונתן חסון, הנהג של מילצ'ן ופאקר

העדויות במשפט התחדשו לאחר 3 שבועות, ועל שולחן העדים עלה מנהל משק הבית והנהג של המיליארדרים, שאישר: ״שניהם היו מודעים ב-100% למתנות לנתניהו״ | לפי האישום, בני הזוג נתניהו קיבלו טובות הנאה בשווי 690 אלף ש״ח

יונתן חסון, נהגם של ארנון מילצ׳ן וג׳יימס פאקר לפני עדותו בבית המשפט המחוזי בירושלים, במסגרת דיוני תיק 1000 נגד רה״מ לשעבר בנימין נתניהו (צילום: אוליבייה פיטוסי/  פלאש90)
יונתן חסון, נהגם של ארנון מילצ׳ן וג׳יימס פאקר לפני עדותו בבית המשפט המחוזי בירושלים, במסגרת דיוני תיק 1000 נגד רה״מ לשעבר בנימין נתניהו (צילום: אוליבייה פיטוסי/ פלאש90)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

הדיונים במשפטו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו התחדשו הבוקר (שני) בבית המשפט המחוזי בירושלים, והיום עולה לעדות יונתן חסון, הנהג של איש העסקים ארנון מילצ'ן. חסון מעיד במסגרת תיק 1000, "תיק המתנות", שבו נאשם נתניהו במרמה והפרת אמונים.

בתחילת העדות הציג את עצמו חסון, בן 34, וטען כי הוא עובד אצל מילצ'ן ופאקר כמנהל הבתים שלהם. "יש לנו גם אב בית, אני מעליו, אחראי על הלוגיסטיקה ועל כל העובדים", הוא אמר. "התחלתי כנהג ולאט לאט זה התקדם. אצל ארנון אני עובד משנת 2011. אצל פאקר משנת 2013",

השופטת ביקשה מהעד על דברים שנקנו על ידי פאקר לבני הזוג נתניהו, וזה השיב: "רוב הדברים שנקנו היו שמפניות וסיגרים. היו דברים אחרים בודדים כמו מעילים". לאחר מכן הוסיף חסון: "תכשיטים לא ראיתי באופן אישי חוץ מסקיצה, מעבר לזה רק מה ששמעתי".

צבירן שאלה את חסון: "דיברת על סיגרים ושמפניות, עד כמה מילצ'ן ופאקר היו מודעים שאתם נותנים סיגרים ושמפניות לבני הזוג נתניהו?" וזה השיב: "היו מודעים ב-100%. מילצ'ן מודע לכל דבר שיוצא מהבית שלו, כל דבר הכי קטן שנקנה דרכו לבני הזוג נתניהו. לגבי פאקר הוא גם ידע על כל הנושא הזה אבל ביקש שלא ליידע אותו בכל דבר קטן".

״99% מהרכישות שביצענו היו מיועדות לביבי״

השופטת שאלה את חסון למי היו מיועדים הסיגרים שנרכשו, וזה השיב: "ביבי. 99% מהרכישות שלנו מיועדות לביבי". חסון הוסיף: "היתה לנו כמות נוספת של סיגרים בתפזורת, כמות מעטה, ששימשו לאירוח". בהקשר לכך, שאלה צבירן: "מילצ'ן ופאקר עישנו סיגרים?" וחסון השיב: "לא, רק סיגריות".

כשהתבקש לפרט אילו סוגי סיגרים נרכשו עבור נתניהו, השיב: "פרטגס E2 וקוהיבה 54". צבירן שאלה: "באיזו צורה מגיעים הסיגרים?" וחסון השיב: "חבילות שלמות". צבירן שאלה כמה סיגרים יש בכל חבילה, וחסון השיב כי בחבילה של סיגרים מסוג פרטגס E2 יש 25 סיגרים, וכי בחבילה של סיגרים מסוג קוהיבה 54 יש עשרה סיגרים.

צבירן שאלה את חסון כמה סיגרים הם נתנו לנתניהו בכל פעם, וזה השיב: "בהתחלה מארנון זו היתה חבילה אחת, לאט לאט זה עבר לשתי חבילות, חבילה מכל סוג, אצל פאקר זה היה שתי חבילות". חסון הוסיף כי תחילה קליין רכשה את הסיגרים, ולאחר מכן הוא היה ממונה על הזמנות הסיגרים שרכש מילצ'ן. "לגבי פאקר, אני הייתי עושה את ההזמנות, וכששני קוסקס (מנהלת משק הבית של פאקר) נכנסה לעבודה היא טיפלה בזה".

לפי האישום, נתניהו קיבל ממילצ'ן ומאיש העסקים ג'יימס פאקר טובות הנאה, שעיקרן סיגרים ושמפניות לו ולרעייתו, בסכום של כ-690 אלף שקלים במצטבר. בדיון האחרון במשפט, לפני כשלושה שבועות, העידו שני ספקים בעלי חנויות לממכר סיגרים ושמפניות על חשבוניות מהחנויות שלהם למוצרים שנרכשו עבור מילצ'ן ופאקר.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!