דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
19.2°תל אביב
  • 16.7°ירושלים
  • 19.2°תל אביב
  • 19.1°חיפה
  • 19.9°אשדוד
  • 17.2°באר שבע
  • 27.3°אילת
  • 20.9°טבריה
  • 16.6°צפת
  • 19.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
חינוך ורווחה

שר הרווחה מינה את ירונה שלום לממלאת מקום מנכ"ל הביטוח הלאומי

ירונה שלום, עובדת בביטוח הלאומי 33 שנים ובתפקידה האחרון הייתה סמנכ"לית נכויות ושיקום. שלום תחליף את המנכ"ל היוצא, מאיר שפיגלר שמונה למנכ"ל חברת החשמל

מ״מ מנכ״ל הביטוח הלאומי, ירונה שלום (צילום: דוברות הביטוח הלאומי)
מ״מ מנכ״ל הביטוח הלאומי, ירונה שלום (צילום: דוברות הביטוח הלאומי)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

שר הרווחה והביטחון החברתי, מאיר כהן הודיע היום (שלישי) שעם מעברו של מאיר שפיגלר לחברת חשמל הוא ממנה את סמנכ"לית מערך הנכויות והשיקום בביטוח הלאומי, ירונה שלום לממלאת מקום מנכ״ל הארגון.

שלום, עובדת למעלה מ-33 שנים בביטוח הלאומי ותפקדה במגוון רחב מאוד של תחומים בארגון, בין היתר בביקורת הפנים של הביטוח הלאומי, ניהול אגפים במנהל הגמלאות עד לתפקידה הנוכחי כסמנכ"לית נכויות ושיקום. היא בעלת תואר ראשון ושני בעבודה סוציאלית ותואר שני נוסף במנהל עסקים.

"אני מקבלת ביראת קודש את תפקידי כממלאת מקום מנכ"ל הביטוח הלאומי", אמרה שלום, "המוסד היה לי כבית במשך למעלה מ-30 שנה והייתי חלק מרפורמות ושינויים הליכי עבודה משמעותיים בארגון וכל עוד תינתן לי הזכות, אמשיך לעשות זאת ביתר שאת".

"הביטוח הלאומי הוא גוף עם מנהלים ועובדים מהמעלה הראשונה המגיעים לעבודה בתחושת שליחות וציונות ומגיעים אל מקום העבודה שלהם עם חדוות עשייה ואהבה גדולה. אין לי ספק שהם יהיו שותפים מלאים לדרך ויחד נצעד".

מאיר שפיגלר, מנכ"ל הביטוח הלאומי היוצא (צילום ארכיון: יונתן זינדל/פלאש90)
מאיר שפיגלר, מנכ"ל הביטוח הלאומי היוצא (צילום ארכיון: יונתן זינדל/פלאש90)

שפיגלר מסיים בימים אלה את השנה החמישית שלו כמנכ"ל הביטוח הלאומי וזאת לאחר הארכה של שנה נוספת מסיום כהונתו.  שר הרווחה והביטחון החברתי, מאיר כהן הודה למנכ״ל הביטוח הלאומי היוצא: ״יחד הצלחנו לקדם רפורמות חשובות בתחומים רבים, בהם קצבאות נכות והסיעוד ניהול משבר הקורונה בכל הנוגע לביטחון הסוציאלי של תושבי מדינת ישראל לרבות מתווה החל"ת, מענקים ותוספת של קצבאות ייעודיות חדשות".

מאיר שפיגלר, המנכ"ל היוצא אמר: "זכיתי לנהל את הביטוח הלאומי במשך כ-5 שנים במהלכם הייתי חלק בלתי נפרד מהעשייה החברתית והסוציאלית של עובדי הביטוח הלאומי, שאין להם אח ורע לטובה בשירות הציבורי, שעושים לילות כימים כדי להעניק לכ-9.5 מיליון תושבי המדינה את מלוא הזכויות שמגיעות להם ובייתר שאת בתקופת הקורונה, שלולא הביטוח הלאומי המשבר היה חריף וקשה הרבה יותר"

לדבריו, "מדיניות הארגון היא לבער את הבירוקרטיה, לפשט את התהליכים ולהנגיש בכלים מגוונים את הקשר עם הציבור. כולי תקווה כי עצמאות הביטוח הלאומי תישאר איתנה ואף תתעצם כחלק בלתי נפרד מחוסנה הלאומי של המדינה".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!