דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון כ' בניסן תשפ"ד 28.04.24
20.4°תל אביב
  • 18.9°ירושלים
  • 20.4°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 20.8°אשדוד
  • 18.5°באר שבע
  • 28.8°אילת
  • 22.8°טבריה
  • 20.8°צפת
  • 20.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
כלכלה

המועצה לצרכנות מזהירה: לא לרכוש מוצרים מאתר "מאסטר שופ"

לקוחות שהתלוננו מספרים על היעדר מענה, סירוב לבטל עסקאות ולהחזיר כספים | במועצה מוסיפים שפניותיהם לחברה ולבעליה הרשומים לא נענות במרבית המקרים והם העבירו את הטיפול למשטרת ישראל

קניות באינטרנט (צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
קניות באינטרנט (צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

המועצה הישראלית לצרכנות מזהירה את ציבור הצרכנים מרכישה באתר "מאסטר שופ". במועצה הודיעו הבוקר (חמישי) התקבלו בתקופה קצרה תלונות רבות נגד חב' י. מאור פיננסים בע"מ המפעילה אתר סחר בשם "מאסטר שופ", בהן נטענות טענות דומות או זהות, המעלות חשש לכאורה להפרות של חוק הגנת הצרכן.

במועצה לצרכנות התקבלו תלונות על מועד אספקת המוצרים. הצרכנים מלינים כי על אף התחייבות החברה לאספקת המוצרים עד 14 ימי עסקים, בפועל, זמן האספקה ארוך בהרבה, כאשר בחלק מהמקרים, המוצר כלל אינו מסופק לצרכן. צרכנים גם מתלוננים שלאחר רכישת מוצר ולאחר שהם יוזמים פנייה לחברה, כאשר המוצר לא הגיע, נמסר להם טלפונית שאין אותו כלל במלאי.

תלונות על סירוב לבטל עסקאות. מתלונות הצרכנים עולה כי כאשר הם מבקשים לבטל את העסקה (למשל לאחר שהמוצר שהזמינו לא סופק במועד או לא סופק כלל), הם לא מקבלים את כספם בחזרה, למרות חובת החברה להשיב לצרכנים במסגרת החוק, ולמרות הבטחת החברה. בחלק מהמקרים צרכנים לא מקבלים כל מענה מהחברה.

מתלונות רבות עולה גם קושי ליצור קשר עם החברה בכל האמצעים, דיגיטליים ואחרים (מיילים/ הודעות בפייסבוק, וואטסאפ). לעיתים מציינים צרכנים כי הם נאלצים להמתין זמן לא סביר למענה אנושי, או שלא מקבלים מענה כלל.

במועצה מוסיפים שפניותיהם לחברה ולבעליה הרשומים לא נענות במרבית המקרים. ובמקרים בהן הפניות נענות, ניתנות הבטחות שווא להסדיר את העניין מול הצרכן, בעוד הצרכנים מדווחים כי כספם לא מוחזר כמובטח וכמתחייב מהחוק. גם צרכנים שפונים לבית המשפט לתביעות קטנות וזוכים בתביעה אל מול החברה – מספרים כי החברה מתעלמת מפסיקת בית המשפט. המועצה לצרכנות העבירה את המידע שברשותה למשטרת ישראל.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
תגובות
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!