דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ט' בתמוז תשפ"ו 24.06.26
28.4°תל אביב
  • 28.5°ירושלים
  • 28.4°תל אביב
  • 27.7°חיפה
  • 28.5°אשדוד
  • 32.8°באר שבע
  • 38.0°אילת
  • 33.5°טבריה
  • 28.5°צפת
  • 29.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
צבא וביטחון

לראשונה מ״עלות השחר״: רקטה ששוגרה מעזה יורטה מעל יישובי העוטף, צה״ל תקף ברצועה

אזעקה נשמעה קצת לאחר השעה 21:00 בנירים ועין השלושה | מערכת כיפת ברזל הופעלה ויירטה את הרקטה, ששוגרה בתגובה לחיסול בכיר בג׳יהאד האיסלאמי בג׳נין | חיל האוויר תקף מספר יעדים בתגובה

שיגור "כיפת ברזל" (צילום ארכיון: נתי שוחט / פלאש 90)
שיגור "כיפת ברזל" (צילום ארכיון: נתי שוחט / פלאש 90)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

השקט בדרום הופר לראשונה מאז מבצע ״עלות השחר״: התרעת צבע אדום נשמעה הערב (חמישי) בעוטף עזה, בעקבות רקטה אחת ששוגרה מהרצועה ויורטה על ידי מערכת כיפת ברזל.

דובר צה״ל אישר כי אזעקה נשמעה במרחב היישובים נירים, עין השלושה וכיסופים, ולאחר זמן קצר על יירוט מוצלח של הרקטה. במקביל, זוהו שלושה שיגורים נוספים מעזה שנחתו בשטח הרצועה.

דקות אחדות לאחר השיגור לקח הג׳יהאד האיסלאמי אחריות על המעשה, שלדברי הארגון הגיע כתגובה לחיסול בכיר הזרוע הצבאית בג׳נין, פארוק סלאמה.

כלי טיס של חיל האוויר תקפו בשעות הלילה מטרות בצפון רצועת עזה בתגובה לירי הרקטה, לא דווח על נפגעים בצד הפלסטיני.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!