
שיגור "כיפת ברזל" (צילום ארכיון: נתי שוחט / פלאש 90)
דבר
צרו קשר עם המערכת:
עדכון אחרון: 03.11.2022 | 21:15
השקט בדרום הופר לראשונה מאז מבצע ״עלות השחר״: התרעת צבע אדום נשמעה הערב (חמישי) בעוטף עזה, בעקבות רקטה אחת ששוגרה מהרצועה ויורטה על ידי מערכת כיפת ברזל.
דובר צה״ל אישר כי אזעקה נשמעה במרחב היישובים נירים, עין השלושה וכיסופים, ולאחר זמן קצר על יירוט מוצלח של הרקטה. במקביל, זוהו שלושה שיגורים נוספים מעזה שנחתו בשטח הרצועה.
דקות אחדות לאחר השיגור לקח הג׳יהאד האיסלאמי אחריות על המעשה, שלדברי הארגון הגיע כתגובה לחיסול בכיר הזרוע הצבאית בג׳נין, פארוק סלאמה.
כלי טיס של חיל האוויר תקפו בשעות הלילה מטרות בצפון רצועת עזה בתגובה לירי הרקטה, לא דווח על נפגעים בצד הפלסטיני.

