דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ט"ו בניסן תשפ"ד 23.04.24
25.8°תל אביב
  • 24.8°ירושלים
  • 25.8°תל אביב
  • 23.3°חיפה
  • 22.0°אשדוד
  • 25.1°באר שבע
  • 25.9°אילת
  • 20.1°טבריה
  • 20.2°צפת
  • 23.5°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

עובד אחד נהרג ו-23 עובדים נוספים נפצעו בתאונות עבודה בשבוע החולף

צ'ן גון, עובד בניין מסין, נפל מגובה של 15 קומות באתר בנייה באשקלון | עובד כבן 18 נפגע באורח קשה כשנפל לבור באתר עבודה של הרכבת הקלה בירושלים | מתחילת השנה נהרגו 61 עובדים בתאונות עבודה

זירת תאונת עבודה (צילום: דוברות מד"א)
זירת תאונת עבודה (צילום: דוברות מד"א)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

צ'ן גון, תושב סין כבן 30, נהרג השבוע בתאונת עבודה באתר בנייה באשקלון, עקב נפילה מקומה 15 של בניין. 23 עובדים נפצעו השבוע בתאונות עבודה, מהם חמישה באורח קשה. מאז תחילת השנה, נהרגו 61 עובדים בתאונות עבודה.

ראשון, 30.10

עובד כבן 18 איבד הכרתו במהלך עבודתו בכניסה לתחנת הרכבת הקלה ברחוב ענתות בירושלים ונפל לבור. הוא פונה לבית חולים תוך פעולות החייאה, כשמצבו אנוש.

עובד כבן 60 נפל במהלך התקנת פרגולה ברחוב אור שמח בבית שמש, ופונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים במצב בינוני עד קשה, עם חבלה ברגליו.

עובד בן 27 נפל מגובה כשלושה מטרים במהלך עבודתה באתר בניה במועצה אזורית באר טוביה, ופונה לבית החולים אסותא אשדוד במצב בינוני, עם חבלת ראש.

עובד בן 33 נפל מגובה כשלושה מטרים באתר בניה במועצה אזורית מעלה יוסף, ופונה לבית החולים לגליל בנהריה כשהוא במצב בינוני, עם חבלה בגפיים.

עובד כבן 40 נחתך ממסור דיסק חשמלי במהלך עבודות שיפוצים בדירת מגורים ברחוב גולומב בגבעתיים. הוא פונה לבית החולים שיבא-תל השומר במצב בינוני, עם פציעות בגפיו.

שלושה עובדים כבני 25 נפצעו במהלך עבודות יציקת בטון באתר בניה ברחוב האחים יטקובסקי בפתח תקווה. הם פונו לבית החולים בילינסון בעיר כשהם במצב בינוני וקל, עם חבלות בגפיים.

עובד כבן 40 נפל מגובה כשלושה מטרים מפיגום באתר בניה ברחוב זרחין ברעננה. הוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא כשהוא במצב בינוני, עם חבלה בגפיו.

שני, 31.10

עובד כבן 40 נפל מגובה כשלוש קומות במהלך עבודתו בדיר אל אסד. הוא פונה לבית החולים לגליל בנהריה כשהוא במצב קשה, עם חבלת ראש.

עובד כבן 60 נפל ממשאית במהלך עבודתו באיזור התעשיה ציפורית סמוך לנוף הגליל. הוא פונה לבית החולים רמב"ם כשהוא במצב קשה ויציב, עם חבלה רב מערכתית.

עובד כבן 60 נפל מגובה במהלך עבודות על גג באתר בניה ברחוב ש"י עגנון בראשון לציון. הוא פונה לבית החולים תל השומר במצב בינוני, עם חבלת ראש.

עובד כבן 60 נפגע מחפץ כבד במפעל בכפר קאסם. הוא פונה לבית החולים בילינסון כשהוא במצב בינוני, עם חבלת ראש.

עובד כבן 40 נפגע ככל הנראה מכף טרקטור באתר בניה בכפר קאסם. הוא פונה לבית החולים בילינסון כשהוא במצב בינוני עם חבלה בגפיים.

רביעי, 2.10

צ'ן ג'ון, עובד כבן 30 (נתין זר מסין) נהרג כשנפל מגובה הקומה ה-15 באתר בניה ברחוב דרך ארץ סמוך לשדרות התעשייה באשקלון, במהלך עבודות לפינוי פסולת מהאתר. כוחות מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו.

עובד כבן 30 נפל ממרפסת גבוהה באתר בניה ברחוב גרוזנברג בירושלים. הוא פונה לבית החולים שערי צדק כשהוא במצב קשה ומחוסר הכרה, עם חבלת ראש קשה.

עובד כבן 30 נפל מגובה במהלך עבודתו בשטח חקלאי סמוך ליישוב אחיטוב. הוא פונה לבית החולים הלל יפה כשהוא במצב בינוני, עם חבלות בבטן ובחזה.

עובד כבן 40 נפל מגובה באתר בניה ברחוב הרב ש"ך בבני ברק. הוא חולץ באמצעות מנוף של כיבוי והצלה, ופונה במצב בינוני לבית החולים בילינסון, כשהוא סובל מחבלת ראש.

עובד בן 46 נפל מסולם במהלך עבודתו במוסד חינוכי במודיעין עילית. הוא פונה לבית החולים שיבא-תל השומר כשהוא במצב בינוני, עם חבלת ראש וגפיים.

עובד כבן 50 נפל ממשאית אשפה במהלך עבודתו במפעל במועצה האיזורית חוף השרון. הוא פונה לבית חולים כשהוא במצב בינוני, עם חבלה בפנים.

חמישי, 3.11

עובד בן 47 נפל מגובה כשלושה מטרים במהלך עבודתו באתר בניה במתחם קבר רבי מאיר בעל הנס בטבריה. הוא פונה לבית החולים פוריה כשהוא במצב בינוני עם חבלת ראש.

שישי, 4.11

שלושה עובדים נפצעו במהלך עבודתם באתר בניה ברחוב חפץ חיים בקרית אתא, בעקבות נפילה מגובה של כ-3 מטר, ככל הנראה במהלך יציקת בטון. שניים מהעובדים קובעו לציוד רפואי מיוחד וחולצו באמצעות מנוף של כבאות והצלה לניידת טיפול נמרץ של מד"א שהמתינה בסמוך לבניין. שלושת הנפגעים פונו לבית החולים רמב"ם בחיפה. עובד אחד, בן 58, פונה במצב בינוני עם חבלות בגב, עובד בן 25 פונה במצב בינוני עם חבלת בטן, גב ואגן, ועובד נוסף בן 51 פונה במצב קל.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!