דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי כ"ה בניסן תשפ"ד 03.05.24
20.6°תל אביב
  • 13.3°ירושלים
  • 20.6°תל אביב
  • 18.7°חיפה
  • 20.2°אשדוד
  • 16.6°באר שבע
  • 22.5°אילת
  • 20.4°טבריה
  • 12.8°צפת
  • 19.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

מדליית כסף לגולשת תמר שטיינברג באליפות אירופה עד גיל 19 בדגם IQ פויל

שטיינברג, אלופת העולם לנוער בדגם זה, חצתה שנייה את קו הסיום בתחרות שנערכה בברסט שבצרפת וסיימה כסגנית אלופת אירופה | רומי קמינר זכתה במדליית הארד באליפות עד גיל 17

תמר שטיינברג באליפות העולם לנוער (צילום ארכיון: Sailing Energy)
תמר שטיינברג באליפות העולם לנוער (צילום ארכיון: Sailing Energy)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

תמר שטיינברג זכתה היום (שבת) במדליית הכסף באליפות אירופה עד גיל 19 בדגם ה-IQ פויל, שנערכה בברסט שצרפת. רומי קמינר זכתה במדליית הארד באליפות אירופה עד גיל 17.

שטיינברג סיימה ראשונה את מוקדמות התחרות ועלתה אוטומטית לגמר, שם זינקה חלש והתמקמה במקום השני מאחורי המתחרה הנורווגית. במצוף הראשון בחרה שטיינברג בקו שונה משל יריבתה, בתקווה להשיג אותה, אך ההחלטה התבררה כלא נכונה, כאשר היתרון של הנורווגית גדל. שטיינברג, אלופת העולם לנוער בדגם זה, חצתה שנייה את קו הסיום וזכתה במדליית הכסף.

תמר שטיינברג בהובלה, באליפות אירופה ב-IQ פויל (צילום: Bellande/BBN/IQ FOLI class)
תמר שטיינברג בהובלה, באליפות אירופה ב-IQ פויל (צילום: Bellande/BBN/IQ FOLI class)

בקטגוריית גיל 17 עלתה רומי קמינר לרבע הגמר והייתה צריכה להגיע באחד משני המקומות הראשונים על מנת להתקדם. קמינר ביצעה שני שיוטים מצוינים ברבע וחצי הגמר, בשניהם סיימה שניה והבטיחה גם היא מדליה באליפות. לגמר זינקה קמינר בכוחות אחרונים, וסיימה אותו עם מדליית הארד.

כפיר דולנדר, מנהל המשלחת הישראלית: "התנאים פה בברסט אף פעם לא מאכזבים, אבל אנחנו מצליחים להתגבר עליהם ולקטוף הישגים. הייתה לנו תחרות קשוחה מאוד וכל הכבוד לכל הנבחרת. תמר נתנה פייט והראתה שליטה בכל התחרות ורומי הוכיחה שהיא יכולה להתעלות ולנצח פעם אחר פעם".

במקביל, בקפריסין הסתיימה אליפות העולם בדגם הביק, עליו מתחרים הגולשים הצעירים יותר. בנערות עד גיל 15 זכתה נעמה פלטניק בזהב ויעל חדש בארד. בנערים עד גיל 15, זכה עומר שמש במדליית הזהב ואדם קוסובצקי בכסף. בנוסף, גיל שטוב זכה במדליית הארד לנערים עד גיל 13.

עומר שמש באליפות העולם בדגם הביק (צילום: international Wing surfing association)
עומר שמש באליפות העולם בדגם הביק (צילום: international Wing surfing association)

שי בובר, יו"ר איגוד השייט: "כיף לראות את הנוער שלנו עושה כאלה הישגים. כזו כמות של מדליות באליפויות בין לאומיות אומרות הרבה על הנבחרות ומחזקות את האופטימיות שלנו לגבי העתיד. מאמן גולשי הביק חובב פלג מוכיח את עצמו כקבלן מדליות לא קטן באליפויות עולם ומגיעות לו כל הברכות. תודה גדולה לכל צוות האימון של נבחרות הנוער ולערן סלע, המנהל המקצועי של הנוער באיגוד, על העבודה המצוינת".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!