דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת כ"ו בניסן תשפ"ד 04.05.24
20.2°תל אביב
  • 15.3°ירושלים
  • 20.2°תל אביב
  • 18.4°חיפה
  • 21.7°אשדוד
  • 20.3°באר שבע
  • 29.3°אילת
  • 21.9°טבריה
  • 15.0°צפת
  • 20.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מונדיאל קטאר 2022

בית ד': אלופת העולם בהרכב חסר, היריבות יקוו לנצל את המצב

צרפת חסרה את מחזיק כדור הזהב הנוכחי, כרים בנזמה, אך ההרכב שלה משופע בשחקנים שכל קבוצה תרצה | דנמרק תנסה לגנוב ממנה נקודות, אבל אולי בכלל אוסטרליה ותוניסיה יפתיעו

נבחרות בית ד' (מימין למעלה, עם כיוון השעון): צרפת, תוניסיה, אוסטרליה, דנמרק (צילומים: AP, Reuters)
נבחרות בית ד' (מימין למעלה, עם כיוון השעון): צרפת, תוניסיה, אוסטרליה, דנמרק (צילומים: AP, Reuters)
אור גואטה

אלופת העולם תפתח היום (שלישי) את הניסיון שלה להגן על התואר, אבל כדי לעשות זאת היא תצטרך קודם כל לעבור את בית ד', בו נבחרת איכותית כמו דנמרק תוכל לעשות לה הרבה צרות.

אוסטרליה ותוניסיה יתמודדו על המקום השלישי, אבל כמו שראינו בבית ג', גם נבחרות קטנות ולא צפויות יכולות לעשות הרבה מאוד כאב ראש לנבחרות הגדולות.

לוח המשחקים

במחזור הראשון, שיתקיים היום, 22 בנובמבר, תוניסיה תפגוש את דנמרק בשעה 15:00 וצרפת את אוסטרליה בשעה 21:00.

במחזור השני, שייערך ביום שבת, 26 בנובמבר, תוניסיה תפגוש את אוסטרליה בשעה 12:00 וצרפת את דנמרק בשעה 21:00.

במחזור האחרון, שייערך ביום רביעי, 30 בנובמבר בשעה 21:00, צרפת תפגוש את תוניסיה ודנמרק את אוסטרליה.

לוח משחקים שלב הבתים מונדיאל 2022 (עיצוב: דבר)
לוח משחקים שלב הבתים מונדיאל 2022 (עיצוב: דבר)

הנבחרות והסגלים

אוסטרליה

הנבחרת שהעפילה בקושי רב מהפלייאוף של מוקדמות המונדיאל באסיה, לא נמצאת בכושר טוב במיוחד. מרבית השחקנים בנבחרת משחקים בליגה המקומית. אלה שמשחקים מחוץ לאוסטרליה, ופרט לארון מוי המשחק בסלטיק, אלה שמשחקים מעבר לים נמצאים בקבוצות תחתית בפרמייר ליג האנגלי, בצ'מפיונשיפ האנגלי או בקבוצות מרכז טבלה בסקוטלנד.

שועריםמאט ראיין (קופנהגן), אנדריו רדמיין (סידני), דני ווקוביץ' (סנטרל קואסט מרינרס)

הגנה: עזיז באיץ' (דנדי יונייטד), מילוס דגנק (קולומבוס קרו), ביילי רייט (סנדרלנד), הארי סוטאר (סטוק סיטי), פראן קראצ'יץ' (ברשיה), נתניאל אטקינסון (הארטס), ג'ואל קינג (אודנסה), קאי רוולס (הארטס), תומאס דנג (אלבירקס)

קישור: ארון מוי (סטיק), ג'קסון אירווין (סט פאולי), איידין חרוסטיץ' (ורונה), ריילי מקגרי (מידלסברו), קמרון דבלין (הארטס), קנו באקוס (סט מירן)

התקפה: מאתיו לקי (מלבורן), אוור מאביל (קאדיס), ג'יימי מקלארן (מלבורן סיטי), מיצ'ל דיוק (פגיאנו אוקיימה), מרטין בוייל (היברניאן), קרייג גודווין (אדלייד יונייטד), גארנג קול (סנטרל קואסט מרינרס, יצטרף לניוקאסל בינואר), ג'ייסון קומינגס (סנטרל קואסט מרינרס)

דנמרק

הנבחרת הדנית, אותה אנחנו זוכרים ממוקדמות המונדיאל כמי שפירקה את הבית בו הייתה גם נבחרת ישראל, היא נבחרת שנמצאת בכושר מצוין. המקרה שבו התמוטט כריסטיאן אריקסן, שהחלים מאז וחזר לכושר משחק, הוציא את הנבחרת מחוזקת מבחינה מורלית. מרבית שחקני הנבחרת משחקים בקבוצות בכירות בליגות האירופאיות הגדולות.

שוערים: קספר שמייכל (ניס), אוליבר כריסטנסן (הרטה ברלין), פרדריק רונוב (אוניון ברלין)

הגנה: סימון קר (מילאן), אנדרס כריסטנסן (ברצלונה), יינס סטריגר לארסן (טרבזונספור), דניאל וואס (ברונדבי), יואקים מיילה (אטאלנטה), יואכים אנדרסן (קריסטל פאלאס), רסמוס כריסטנסן (לידס), ויקטור נלסון (גלאטסראיי), אלכסנדר בה (בנפיקה)

קישור: כריסטיאן אריקסן (מנצ'סטר יונייטד), תומאס דילייני (סביליה), פייר-אמיל הויביירג (טוטנהאם), מתיאס ינסן (ברנטפורד), כריסטיאן נורגור (ברנטפורד), רוברט סקוב (הופנהיים)

התקפה: מרטין ברייתווייט (אספניול), אנדראס קורנליוס (פ.צ. קופנהאגן), קספר דולברג (סביליה), אנדראס סקוב אולסן (קלאב ברוז'), מיקל דאמסגור (ברנטפורד), יונאס ווינד (וולפסבורג), יספר לינדסטרום (פרנקפורט), יוסף פולסן (לייפציג)

צרפת

11 אלופי העולם מרוסיה הגיעו לקטאר, אך יחסרו את שחקן השנה בעולם לשנת 2022,כרים בנזמה. אך גם בלי שחקן ההתקפה של ריאל מדריד, לנבחרת של דידייה דשאן יש הרבה מאוד מה להציע, עם שחקנים כמו קיליאן אמבפה, רפאל וראן, בנג'מין פבארד ואחרים. למרות שסוכנויות ההימורים מעניקות לברזיל את הסיכוי הגבוה לזכייה בתואר, הצרפתים מעמידים נבחרת חזקה שצפויה להגיע לשלבים הגבוהים.

שוערים: הוגו לוריס (טוטנהאם), אלפונס אראולה (ווסטהאם), סטיב מנדנדה (ראן)

הגנה: דאיו אופאמקנו (באיירן מינכן), רפאל וראן (מנצ'סטר יונייטד), אקסל דיסאסי (מונאקו), איברהימה קונאטה (ליברפול), וויליאם סליבה (ארסנל), לוקה הרננדז (באיירן מינכן), ז'ול קונדה (ברצלונה), תאו הרננדז (מילאן)

קישור: יוסף פופאנה (מונאקו), מתיאו גנדוזי (מארסיי), אדריאן ראביו (יובנטוס), אורליין טשואמני (ריאל מדריד), אדוארדו קמאבינגה (ריאל מדריד), ג'ונתן ורטו (מארסיי)

התקפה: כרים בנזמה (ריאל מדריד), קינגסלי קומאן (באיירן מינכן), עוסמן דמבלה (ברצלונה), אוליביה ז'ירו (מילאן), אנטואן גריזמן (אתלטיקו מדריד), קיליאן אמבפה (פ.ס.ז'), כריסטופר אנקונקו (לייפציג), מרכוס תוראם (בורוסיה מנשנגלדבאך)

תוניסיה

הנבחרת עלתה בקושי רב למונדיאל ובאליפות אפריקה אפילו לא העפילה לשמינית הגמר, אבל חניכיו של ג'לאל קדארי מכירים היטב גם את השחקנים הצרפתים וגם את הליגה הדנית. למרות שמרבית השחקנים בסגל לא משחקים באירופה, לתוניסאים יש כמה אסים בשרוול כמו אליאס סחירי, ווהבי חאזרי וחניבעל מג'ברי.

שועריםאיימן דחמאן (ספקסיאן), מועז חסן (קלוב אפריקן), בלבולי (סאחאל), בשיר בן סעיד (מונאסטיר)

הגנהמוחמד דראגר (לוצרן), ווג'די קשרידה (אטרומיטוס), בילאל איפה (כוויית), מונטסאר טלבי (לוריין), דילן ברון (סלרניטנה), יאסין מריח (אספרנס דה טוניס), נאדיר ח'אנדרי (קלוב אפריקן), עלי מעלול (אל אהלי), עלי עבדי (קון)

קישוראליאס סחירי (קלן), עייסי לעידוני (פרנצווארוש), פרג'אני סאסי (אל דוחאיל), גאילן שעאללי (אספרנס דה טוניס), מוחמד בן רומדחאנה (אספרנס דה טוניס), חניבעל מג'ברי (בירמינגהאם)

התקפהסאיפדין יאזירי (זמאלק), נעים סליטי (אל אתיפאק), טאהא יאסין ח'ניסי (כוויית), אניס בן סלימנה (ברונדבי), עיסאם ג'בעלי (אודנסה), ווהבי חאזרי (מונפלייה), יוסף מסקאני (אל עראבי)

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!