דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
23.2°תל אביב
  • 21.8°ירושלים
  • 23.2°תל אביב
  • 21.6°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 26.0°באר שבע
  • 32.8°אילת
  • 30.0°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 24.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
צבא וביטחון

גופתו של טיראן פרו, שנחטפה בג'נין על ידי חמושים, הוחזרה למשפחתו

הגופה הועברה במהלך הלילה דרך מעבר סאלם בתיאום מנגנוני הביטחון הפלסטינים | הלווייתו של פרו תתקיים היום בשעה 14:00 בצהריים בדליית אל-כרמל | שר הביטחון גנץ: "מדובר בצעד הומניטארי בסיסי לאחר פעולה שפלה ובלתי אנושית"

טיראן פרו, בן 18 מדליית אל כרמל, נהרג בתאונת דרכים בשטחי הרשות הפלסטינית וגופתו נחטפה (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
טיראן פרו, בן 18 מדליית אל כרמל, נהרג בתאונת דרכים בשטחי הרשות הפלסטינית וגופתו נחטפה (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

צה"ל הודיע הבוקר (חמישי) כי גופתו של טיראן פרו, שנהרג בתאונת דרכים בג'נין וגופותו נחטפה מבית החולים על ידי חמושים מכוחות גדודי אל אקצא הוחזרה לישראל. הגופה הועברה דרך מעבר סאלם באמבולנס של הסהר האדום, ומשפחתו הגיעה לזהות את הגופה. הלווייתו של פרו תתקיים היום בשעה 14:00 בצהריים בדליית אל-כרמל.

לפי הודעת צה"ל כי המהלך נעשה בתיאום עם הרשות הפלסטינית בכלל, ועם מגנוני הביטחון הפלסטיניים בפרט. טרם העברת הגופה, הודיע צה"ל על סגירת המעברים לג'נין במטרה להפעיל לחץ להשבת הגופה. לאחר השבת הגופה הודיע מתאם פעולות הממשלה על חזרה לשגרה אזרחית מלאה ופתיחת המעברים גלבוע (ג׳למה) וסאלם.

פרו בן ה-18, תושב דלית אל כרמל, נפצע בתאונה באזור ג'נין בשלישי בערב, ופונה לבית חולים בג'נין. חברו שנסע עמו נפגע באורח קשה בתאונה, והועבר לטיפול רפואי בשטח ישראל.

בני משפחתו של פרו הגיעו לבקר אותו בבית החולים, ולדבריהם, הוא נחטף משם על ידי חמושים בעודו חי, כשהוא מורדם ומונשם.

פרו היה חניך בקן הנוער העובד והלומד בדליית אל כרמל. בתנועה כתבו לאחר הידיעה על מותו ש"תנועת הנוער העובד והלומד כואבת ומבכה את מותו של טירן חוסאם פרו ז״ל, חניך אהוב בקן דאלית אל כרמל. טירן היה משתתף פעיל בפעילות התנועה למען הקהילה ותמיד דאג לפזר המון אהבה לחברים ולסביבה שלו. משתתפים בצער המשפחה, יהי זכרו ברוך".

תנועת הנוער העובד והלומדכואבת ומבכה את מותו של טירן חוסאם פרו ז״לחניך אהוב בקן דאלית אל כרמלטירן היה משתתף פעיל…

Posted by ‎הנוער העובד והלומד – الشبيبة العاملة والمتعلمة‎ on Wednesday, November 23, 2022

ראש הממשלה יאיר לפיד אמר עם השבת גופתו של פרו: "שולח תנחומים מעומק הלב למשפחת פרו ולכל העדה הדרוזית על מותו הטרגי של טירן שהיה אמור לחגוג היום את יום הולדתו ה-18. החזרת גופתו למשפחתו היא המעט שיכולנו לעשות כדי להביא נחמה לביתם. אני מודה לכל מי שפעל ביממה האחרונה לסגירת המעגל העצוב הזה".

שר הביטחון בני גנץ צייץ הבוקר: "אני מבקש להביע הערכה לרשות הפלסטינית על פעולתה להשבת טירן פרו ז"ל למשפחתו. מדובר בצעד הומניטארי בסיסי לאחר פעולה שפלה ובלתי אנושית. אני מבקש להודות לכוחות הביטחון ולכלל הגופים, המנהיגים והנציגים שפעלו בנחישות להשבתו. תנחומיי הכנים למשפחתו שגילתה גדלות נפש ומנהיגות ברגעים קשים."

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!