דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ט בניסן תשפ"ד 27.04.24
22.1°תל אביב
  • 19.5°ירושלים
  • 22.1°תל אביב
  • 18.7°חיפה
  • 21.6°אשדוד
  • 20.7°באר שבע
  • 26.3°אילת
  • 23.5°טבריה
  • 17.4°צפת
  • 21.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

קובייה אחר קובייה: בדרך לאליפות העולם, נבחרת הכדורשער עוצרת בחנות לגו

השחקניות הכינו מיני-דמויות מאבני לגו בדמותן ודגם מוקטן של מגרש כדורשער | רוני אוחיון שחקנית הנבחרת: "רוצות להשיג את הכרטיס לפריז 2024" | יו"ר התאחדות ספורט הנכים: "החשיפה שחברת לגו נותנת מגבירה המודעות לספורטאים, שיודעים להתגבר על המוגבלות שיש להם ולהביא את הניצחון"

נבחרת ישראל בכדורשער באירוע לקראת אליפות העולם בחנות לגו (צילום: צילום :קרן איזקסון)
נבחרת ישראל בכדורשער באירוע לקראת אליפות העולם בחנות לגו (צילום: צילום :קרן איזקסון)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

שחקניות נבחרת ישראל בכדורשער הגיעו אתמול (חמישי), לחנות לגו ישראל בדיזנגוף סנטר תל אביב לאירוע ברכת הדרך לקראת לפני היציאה של הנבחרת לאליפות העולם שתתחיל ב-7 בדצמבר בפורטוגל. לצד השחקניות באירוע לקחו חלק נציגי ההתאחדות ספורט נכים ונציגי לגו ישראל.

במהלך האירוע הכינו השחקניות מיני-דמויות מאבני לגו בדמותן ודגם מוקטן של מגרש כדורשער. רוני אוחיון שחקנית הנבחרת אמרה 'לדבר' על היוזמה, "זה ממש מגניב, אני חושבת שכולן ממש נהנות מהאירוע הזה. אני באופן אישי מאוד אוהבת לגו ולבנות דברים. זה מרגש שהזמינו אותנו להיות פה".

נבחרת ישראל בכדורשער מלגו (צילום: צילום: קרן איזקסון)
נבחרת ישראל בכדורשער מלגו (צילום: צילום: קרן איזקסון)

ישראל סיימה במקום השלישי באליפות אירופה והגיעה עד לרבע הגמר המשחקים הפאראלימפיים בטוקיו 2020. אוחיון סיפרה על המטרות של הנבחרת לקראת אליפות העולם שתחל בעוד שבועיים, "אנחנו מגיעות כדי לסיים באחד משני המקומות הראשונים וכך להשיג את הכרטיס לפריז 24. אני חושבת שאנחנו מגיעות לתחרות הכי מוכנות שאנחנו יכולות. עשינו את כל ההכנות והתאמנו הכי קשה שניתן לקראת האליפות. אנחנו נבחרת ברמות הכי גבוהות ואין שום סיבה שלא נשיג את הכרטיס הזה."

אהוד רצאבי יו"ר התאחדות ספורט הנכים אמר: "שיהיה לכן בהצלחה, ב-7 לחודש תהיו בפורטוגל. כולנו מקווים שתחזרו עם מדליה. ספורט זה עולם תחרותי ובן אדם שהוא ספורטאי מנצל את כל המשאבים שלו להגיע ליותר. החשיפה שחברת לגו נותנת יעזור עוד יותר להגביר את המודעות של הציבור לספורטאים שלנו שיודעים להתגבר על המוגבלות שיש להם ולהביא את הניצחון, שבעיני זה שיא השיאים."

יואב גאון מנכ"ל לגו ישראל הוסיף, "תודה על ההזדמנות שאתן נותנות לנו להעניק לכן את ברכת הדרך לפני היציאה לאליפות העולם. הצוות שלי מתרגש יחד איתי. בלגו אפשר לבנות כל דבר עם קוביות, והכל מתחיל בקובייה אחת קטנה. כך גם בעולם הספורט, אתה מתחיל באימון אחד, ואח"כ עוד אימון, ואתה משתפר, לומד מהצלחות ולומד עוד יותר מכישלונות, וממשיך הלאה".

שחקניות נבחרת ישראל בכדורשער (צילום: צילום :קרן איזקסון)
שחקניות נבחרת ישראל בכדורשער (צילום: צילום :קרן איזקסון)

החותרת הפראלימפית, מורן סמואל הגיעה לברך את הנבחרת והשיבה למנכ"ל לגו ואמרה, "דיברת פה על השילוב בין לגו לספורט. הדרך שהן עשו בהישגים שהן כבר השיגו, זה רקורד מאוד מרשים. יש להן עכשיו משימה חשובה וקריטית ועם דיברנו על לגו, כמות הריכוז וההשקעה שצריך להשקיע בכל חלק בדרך זה העיקר בעיני". ופנתה לשחקניות הנבחרת, "אם תצליחו לתת בכל רגע שאתן על המגרש המאה אחוז שלכן, הסיכוי שתגיעו לגמר ילך ויעלה".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!