דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י' באייר תשפ"ד 18.05.24
26.9°תל אביב
  • 26.7°ירושלים
  • 26.9°תל אביב
  • 20.6°חיפה
  • 23.6°אשדוד
  • 26.6°באר שבע
  • 31.5°אילת
  • 24.3°טבריה
  • 22.5°צפת
  • 26.5°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

אדם בלומנברג מונה למנכ"ל האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות

בלומנברג (36) ימשיך למלא במקביל את תפקידו כסמנכ"ל הכלכלה והמדיניות בארגון | יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "כוח חשוב לפיתוח האיגודים המקצועיים ולחיזוק עוצמתה של ההסתדרות אל מול האתגרים הצפויים"

מנכ"ל האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אדם בלומנברג (צילום: דוברות ההסתדרות)
מנכ"ל האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אדם בלומנברג (צילום: דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

אדם בלומנברג, יכהן כמנכ"ל האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, כך הודיע היום (חמישי), יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד במהלך ישיבת ההנהגה בארגון. בלומנברג ישמש כמנכ"ל האגף, במקביל למילוי תפקידו הנוכחי כסמנכ"ל הכלכלה והמדיניות בהסתדרות.

בשנים האחרונות האגף לאיגוד מקצועי היה בניהול ישיר ובלעדי של יו"ר ההסתדרות, שימשיך להחזיק בתפקיד יו"ר האגף גם לאחר מינוי המנכ"ל. מטרת מינוי המנכ"ל בכפוף ליו"ר, נעוצה בקידום תוכנית אסטרטגית ארוכת טווח, שנועדה ליישם את חזון יו"ר ההסתדרות לחיזוק האיגודים המקצועיים ולהגדלת מספר החברים בהסתדרות למיליון איש.

במקביל לכך, האגף ימלא תפקיד בדיונים ובמשא ומתן על הסכם המסגרת המתקרב לעדכון שכרם של עובדי המגזר הציבורי.

האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות אמון על פעילות כלל האיגודים הארציים, מוסמך לנהל משא ומתן ולחתום בשם ההסתדרות על הסכמי עבודה קיבוציים. במקרים של הסכמים ענפיים או הסכמי מסגרת כלל ארציים, האגף לאיגוד מקצועי אחראי גם על פעילות ההסתדרות מול משרד הכלכלה, לשם הוצאת צווי הרחבה להחלת ההסכמים על כלל העובדים והמעסיקים במשק. בתחום אחריותו וסמכותו של האגף להכריז ולטפל בסכסוכי עבודה ובשביתות, ובמקרה הצורך אף להתערב בכל תחום מתחומי פעילותם של האיגודים המקצועיים.

בלומנברג (36), הוא בוגר בהצטיינות מהטכניון ובעל תואר שני בניהול עם התמחות במימון וחשבונאות מאוניברסיטת תל-אביב. מאז שהצטרף להסתדרות כסמנכ"ל כלכלה ומדיניות בארגון, בלומנברג מייעץ ליו"ר ההסתדרות בסוגיות מאקרו, רגולציה וחקיקה כלכלית.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, בירך את בלומנברג: "אדם הוא איש מקצוע מעולה שיודע לחשוב מחוץ לקופסה, ולהביא ערך מוסף לכל הסכם שהוא מעורב בו. אני סומך עליו ומשוכנע כי הוא יהיה כוח חשוב לפיתוח האיגודים המקצועיים ולחיזוק עוצמתה של ההסתדרות לקראת הסכם המסגרת ואל מול האתגרים הצפויים".

מנכ"ל האגף לאיגוד מקצועי וסמנכ"ל כלכלה ומדיניות בהסתדרות, אדם בלומנברג: "אנו נמצאים בעיצומו של תהליך אסטרטגי ובזכות חזונו של יו"ר ההסתדרות, יש לנו הזדמנות להמשיך ולהטמיע חדשנות בהסכמי העבודה במשק. בשנים האחרונות ראינו שההסתדרות הובילה הסכמים מהפכניים שכללו נושאים כהסדרת עבודה מרחוק, תהליכים תומכי דיגיטציה, מנגנוני שיתוף עובדים במניות וברווחים וסוגיות נוספות שעזרו להתאים את יחסי העבודה במשק לעולם תעסוקה מודרני ומתקדם. אין לי ספק שערכים אלו יעזרו לנו להביא הישגים משמעותיים למען העובדים, הן בהסכם המסגרת והן ביישום התוכניות לטווח הארוך".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!