דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון כ' בניסן תשפ"ד 28.04.24
20.4°תל אביב
  • 18.9°ירושלים
  • 20.4°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 20.8°אשדוד
  • 18.5°באר שבע
  • 28.8°אילת
  • 22.8°טבריה
  • 20.8°צפת
  • 20.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מונדיאל 2022

ברזיל בחוץ: קרואטיה גברה על ברזיל ועלתה לחצי הגמר

נבחרת קרואטיה נצחה הערב 2:4 בפנדלים את ברזיל, לאחר שוויון 1:1 בתום הזמן החוקי

נבחרת קרואטיה חוגגת את ההעפלה לחצי הגמר (צילום: Photo by Dan Mullan/Getty Images)
נבחרת קרואטיה חוגגת את ההעפלה לחצי הגמר (צילום: Photo by Dan Mullan/Getty Images)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

הפתעה אדירה ברבע הגמר. נבחרת קרואטיה ניצחה הערב (שישי) 2:4 בפנדלים את ברזיל, לאחר שוויון 1:1 בתום הזמן החוקי. ניימאר העלה את ברזיל ליתרון בדקה ה-105, אך ברונו פטקוביץ` השווה לקרואטיה בדקה ה-117. בבעיטות ההכרעה קרואטיה מפתיעה ומדיחה את ברזיל בדרך לחצי הגמר.

ברזיל הגיעה למשחק לאחר ניצחון 1:4 מרשים על דרום קוריאה, ניצחון שבתוספת לשלב הבתים מרשים הפכו אותה לפייבוריטית בטורניר כולו. קרואטיה שעברה בשמינית הגמר בבעיטות הכרעה את יפן הזכירה גם היום שהיא סגנית אלופת העולם ונבחרת בעלת קישור מצויין בהובלת לוקה מודריץ' הבלתי נגמר.

בדקה ה-5 ויניסיוס היה עם הכדור על סף הרחבה, בעט אלכסונית, אך השוער הקרואטי  דומיניק ליבאקוביץ' קלט בקלות. בדקה ה-21 ניימאר פרץ לרחבה, אך הבעיטה שלו הייתה חלשה מדי. ברזיל שלטה במגרש, אך לא הצליחה להגיע להזדמנויות מספיק טובות במחצית ראשונה.

ברזיל פתחה את המחצית השניה עם הזדמנות נהדרת. בדקה ה-47 התקפה מסוכנת של ברזיל, מביעה כמעט לשער עצמי. לוקאס פאקטה העביר כדור רוחב לרחבה, יושקו גבארדיול גלש לכיוונו והסיט את הכדור לשער, למזלו השוער דומיניק ליבאקוביץ', הדף עם הרגל .

בדקה ה-54 ריצ'ארליסון הכניס כדור לניימאר ברחבה, שבעט תוך כדי נפילה, אך גם הפעם ליבאקוביץ' הדף את הבעיטה. בדקה ה-66 ברזיל המשיכה לתקוף מהאגף, רודריגו מצא הפעם את לוקאס פאקטה שבעט מתוך הרחבה וגם הוא נעצר ע"י השוער הקרואטי.

בתוספת הזמן של הערכה הראשונה, דאבל פאס של ניימאר עם רודריגו ודאבל פאס נוסף עם  לוקאס פאקטה סוף סוף שובר את הגנת קרואטיה, ניימאר עובר את השוער ומשלים את רגע הקסם עם בעיטה מזווית קשה לרשת. 0:1 לברזיל.

בדקה ה-117 התקפה מתפרצת של נבחרת קרואטיה, שמזכירה לכולם מאיזה חומר הנבחרת הזאת עשויה. התקפה מתפרצת של קרואטיה, בסיומה מיסלאב אורשיץ' העביר כדור רוחב לברונו פטקוביץ`, שבעט כדור שפגע בשחקן ההגנה של ברזיל והשווה את התוצאה.

ניקולה ולאשיץ` כבש את הפנדל הראשון לקרואטיה. ליבאקוביץ' עצר את הבעיטה של רודריגו.  דיאן לוברן כובש את השני לזכות קרואטיה. קאסמירו כבש את השער הראשון של ברזיל. מודריץ מעלה את קרואטיה ל-1:3. פדרו כובש לזכות ברזיל ומצמק את התוצאה ל-2:3. מיסלאב אורשיץ` כובש את הרביעי לזכות קרואטיה. מרקיניוס בועט את הבעיטה האחרונה לעמוד וקרואטיה מדיחה את ברזיל.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!