דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ט בניסן תשפ"ד 27.04.24
22.1°תל אביב
  • 19.5°ירושלים
  • 22.1°תל אביב
  • 18.7°חיפה
  • 21.6°אשדוד
  • 20.7°באר שבע
  • 26.3°אילת
  • 23.5°טבריה
  • 17.4°צפת
  • 21.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מונדיאל 2022

מסי בחצי הגמר: ארגנטינה ניצחה את הולנד 4:3 ועלתה לחצי הגמר

בסיומו של משחק מטורף נבחרת ארגנטינה מנצחת את הולנד בבעיטות הכרעה, אחרי תיקו 2:2 בסיום הזמן החוקי

מסי ושחקני ארגנטינה חוגגים את העלייה לרבע הגמר במשחק מול אוסטרליה (צילום: AP Photo/Thanassis Stavrakis)
מסי ושחקני ארגנטינה חוגגים את העלייה לחצי הגמר (צילום: AP Photo/Thanassis Stavrakis)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

בסיומו של משחק מטורף נבחרת ארגנטינה מנצחת 3:4 את הולנד בבעיטות הכרעה, אחרי תיקו 2:2 בסיום הזמן החוקי. מסי עם שער ובישול העלה את ארגנטינה ליתרון מבטיח, אך צמד מדהים של המחליף ואוט וחהורסט משווה את התוצאה 10 דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית השניה.

ארגנטינה פתחה את המונדיאל עם הפסד מפתיע לערב הסעודית, מאז היא רק משתפרת ממשחק למשחק וככל שהטורניר מתקדם כך גם הרמה שלה עולה. ארגנטינה הגיע במומנטום אחרי ניצחונות על מקסיקו, פולין ואוסטרליה. הולנד הגיעה הפעם עם נבחרת לא נוצצת כמו בעבר, אך נבחרת שעושה את העובדה עם ניצחון מרשים בשמינית על ארה"ב.

בדקה ה-22 מסי בעט בפעם הראשונה לעבר השער ההולנדי, אך הכדור היה מחוץ למסגרת. בדקה ה-33 בעיטה ראשונה למסגרת של נבחרת ארגנטינה. רודריגו דה פול קבל כדור מחוץ לרחבה ובעט לידיים של אנדריס נופרט.

בדקה ה-35 מסי קיבל כדור ליד הרחבה ההולנדית, לקח איתו את בלם ההולנדי ואז במסירה בין שחקני ההגנה מצא את המגן הימני נאוול מולינה שחתך למרכז הרחבה והספיק להקדים את השוער ההולנדי בדרך לשער היתרון.

בדקה ה-40 ארגנטינה נראתה הרבה יותר משוחררת ומסוכנת. מסי קיבל כדור ברחבה עם הגב לשער, הסתובב, אך הבעיטה שלו הייתה חלשה מדי. הולנד לא מצאה את עצמה במחצית הראשונה.

הולנד עשתה שני חילופים בתחילת המחצית השניה, בניסיון לחזור למשחק. בדקה ה-63 מסי הוכשל על קצה הרחבה, לאחר מהלך אישי. מסי גם בעט את הבעיטה החופשית מעל החומה והחטיא במעט את החיבורים.

בדקה ה-73 מרכוס אקוניה הוכשל בתוך הרחבה ההולנדית וארגנטינה קבלה פנדל. מי אם לא מסי לקח את הפנדל וכבש מהנקודה הלבנה את השער השני של ארגנטינה. בדקה ה-83 הולנד חוזר למשחק. סטיבן ברחאוס העלה כדור מצויין לראש של ואוט וחהורסט שנגח מתוך הרחבה פנימה.

בדקה ה-89 ארגנטינה ניצלת מכרטיס אדום. אנסו פארדס ביצע עבירה קשה על נתן אקה ולאחר מכן מיד בעט את הכדור על הספסל ההולנדי. הבעיטה יצרה סערה, כאשר כל הספסל ההולנדי יצא לדשא ונוצרה מהומה במגרש.

מדהים. עשר דקות בתוך תוספת הזמן, הולנד השוותה עם תרגיל מבריק מכדור נייח. הולנד מקבלת כדור חופשי על סף הרחבה.  במקום לבעוט את הכדור החופשי, טון קופמיינרס מוסר לתוך הרחבה בין שחקני הולנד לרגליי ואוט וחהורסט שהשלים צמד עם בעיטה חזקה מתוך הרחבה.

בדקה ה-114 הזדמנות נהדרת לארגנטינה להכריע את המשחק לאוטרו מרטינס בעט ממרכז הרחבה, אך וירג'יל ואן דייק נמצא במקום והכדור נהדף. ארגנטינה ממשיכה לתקוף ובדקה ה-120 אנסו פרננדס בעט טיל מחוץ לרחבה שפגע בקורה.

וירג'יל ואן דייק בעט את הבעיטה הראשונה, אך דמיאן מרטינז הדף מצויין. מסי לקח את הבעיטה הראשונה של ארגנטינה והבקיע בקור רוח. סטיבן ברחאוס בעט חזק לפינה, אך דמיאן מרטינז עצר פעם נוספת.

טון קופמיינרס מבקיע את הפנדל הראשון של הולנד.גונסאלו מונטיאל מעלה את ארגנטינה ל-1:3. ואוט וחהורסט ופרנק דה יונג כבשו לזכות הולנד ואילו בניהם אנסו פרננדס בעט החוצה. ואז לאוטרו מרטינס כובש את הפנדל האחרון ומנצח את המשחק.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!