דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
23.5°תל אביב
  • 18.1°ירושלים
  • 23.5°תל אביב
  • 20.7°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 21.5°באר שבע
  • 25.0°אילת
  • 22.1°טבריה
  • 18.7°צפת
  • 23.0°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מונדיאל קטאר 2022

"אנחנו לוקחות את זה ברצינות": בנות הזוג של שחקני ארגנטינה בהחלטה מפתיעה לקראת הגמר

שחקני צרפת וארגנטינה כמעט לא פוגשים את משפחותיהם ובנות זוגם במונדיאל הנוכחי | הנשים ובנות הזוג, שמתארחות יחד במלון נפרד, החליטו לדרבן את השחקנים לניצחון בהבטחה לקעקוע משותף

קעקוע עם דמותו של דייגו ארמנדו מראדונה, גדול הכדורגלנים הארגנטינאים עד כה, מנשק את גביע העולם בו זכה ב-1986 (צילום: AP Photo/Rodrigo Abd)
קעקוע עם דמותו של דייגו ארמנדו מראדונה, גדול הכדורגלנים הארגנטינאים עד כה, מנשק את גביע העולם בו זכה ב-1986 (צילום: AP Photo/Rodrigo Abd)
ריקרדו סטיון
ריקרדו סטיון
עיתונאי ספורט, מסקר ב'דבר' את משחקי גביע העולם בכדורגל
צרו קשר עם המערכת:

בעודנו סופרים לאחור את השעות לקראת הגמר הגדול של גביע העולם בקטאר, מאחורי הקלעים נמצא אחד הצדדים המסקרנים ביותר של הגביע, והוא של משפחות השחקנים. שחקני הנבחרת, למשל, הברזילאית בילו זמן רב עם משפחותיהם, אך עבור שחקני ארגנטינה וצרפת, בנות הזוג של הכדורגלנים שיופיעו בגמר שמרו על מרחק פיזי כמעט מוחלט משחקני הנבחרת.

19 בנות זוג מתוך 26 בנות הזוג של שחקני נבחרת ארגנטינה בקטאר, נמצאות יחד במלון נפרד בבירה דוחא. "תמיד יחד", מספרת ל'דבר' הרקדנית המקצועית מורי לופז, אשתו של שחקן הנבחרת ליסנדרו מרטינז, שסיפרה לי על הסכם (עוד לא רשמי) של בנות הזוג, שהפכו חברות טובות במהלך המונדיאל.

בנות הזוג של שחקני ארגנטינה הסכימו לעשות קעקועים תואמים, אם בני זוגן יצליחו לזכות במונדיאל. לופז סיפרה שהקעקוע יהיה העתק של גביע הזהב של פיפ"א. "זה היה אחד הרעיונות שנדונו. אבל יש אחרים שאנחנו מדברות עליהם", הסבירה.

את "הסכם" הקעקוע הן עשו בארוחת ערב קבוצתית בדוחא ביום שני בערב, זמן קצר לפני הניצחון של ארגנטינה בחצי הגמר על קרואטיה. לפני הגמר יצאו בנות הזוג של השחקנים לארוחת ערב אלגנטית, וביום חמישי האחרון הופיעו רעיונות נוספים שלופז לא הסכימה לפרט לגביהן.

בארוחת הערב מיום חמישי, הנשים אישרו במשותף את ההחלטה שאם הכל ילך כשורה, כולן יעשו קעקוע לציון הרגע ההיסטורי הזה. "הבטחנו", אומרת לופז. "עדיין לא החלטנו על הקעקוע כי חלק רצו דבר אחד ואחרים משהו אחר".

הדבר המוזר הוא שבנות הזוג הארגנטינאיות מתייחסות לגביע כאל "הדבר הזה", לא מתוך ניכור אלא דווקא מתוך אהדה גדולה לנבחרת וחשש שקריאה בשמו עלולה להפריע ולהביא מזל רע לחלומות של ארצם להיות שוב אלופי עולם.

"חלק רצו את הדבר הזה, אחרות רצו את התאריך ואת העיר, והיו כאלה שהציעו תמונה של האצטדיון", מספרת מורי. "והיו כאלה שאמרו שצריך לקעקע משהו שכתוב בערבית, כמו המילה "אלופות". עלו מספר הצעות, אנחנו לוקחות את זה ברצינות".

עד לסיום המשחק ביום ראשון בערב, נראה שרעיונות רבים לקעקועים יעברו בראשיהן של חברות החבורה המיוחדת הזו, עכשיו השחקנים שלהן רק צריכים לנצח.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!