דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ל' בניסן תשפ"ד 08.05.24
14.9°תל אביב
  • 11.3°ירושלים
  • 14.9°תל אביב
  • 16.5°חיפה
  • 14.6°אשדוד
  • 12.9°באר שבע
  • 18.2°אילת
  • 15.9°טבריה
  • 11.7°צפת
  • 13.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

יו"ר ועד עובדי MAX למנכ"ל: "עכשיו תורך להוכיח לעובדים שאתה יודע שבלעדיהם אין לחברה זכות קיום"

יו"ר הוועד רעות פבלוביץ' פנתה במכתב למנכ"ל רון פאינרו, פירטה את מסירותם של העובדים לחברה ואת חלקם הגדול בהצלחתה, והזהירה שהעובדים מוכנים למאבק: "אם כל העובדים היו מורידים רגל מהגז באופן קבוע – האם גם אז MAX הייתה מצליחה להימכר בכ-2.5 מיליארד שקלים? אני בטוחה שלא"

רעות פבלוביץ' (צילום: אלבום פרטי)
רעות פבלוביץ'. "אנחנו מצפים לקבל מענק מכירה ראוי ומכובד, אבל מקבלים מכם קשיחות והפניית עורף" (צילום: אלבום פרטי)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

"כשמצפים מאיתנו לעבוד קשה ולהגיע להישגים אנחנו אפילו לא חושבים פעמיים. עכשיו אנחנו מצפים לקבל מענק מכירה ראוי ומכובד, אבל מקבלים מכם קשיחות והפניית עורף ששולחים אותנו למאבק", כתבה ראשת ועד עובדי MAX רעות פבלוביץ' למנכ"ל החברה רון פאינרו, במכתב גלוי שנשלח אליו אתמול (ראשון), יום לפני שעובדי החברה פתחו בעיצומים.

"יש לך עדיין הזדמנות להחזיר לעובדים ולהראות להם שלא רק הלקוחות שלנו צוברים על כל קנייה, אלא שגם הערך שלהם עולה ועולה וממומש בשלב המכירה", כתבה פבלוביץ', והזהירה שהעובדים מוכנים גם למאבק צודק על זכותם זו. "עכשיו תורך להוכיח לעובדים שאתה יודע שבלעדיהם אין לחברה זכות קיום. תורך לעשות הכול, אבל הכול, כדי שמענק המכירה יהיה דיבידנד ראוי. בדיוק כמו זה שישולם לך, ליו"ר הדירקטוריון של החברה, ולשכבת הניהול של החברה (שחלקה לעתים רק אורחים לרגע).
"כל העובדים עושים את העבודה מתוך אהבה אמיתית ומתוך תפיסת מקום העבודה כמרכז חייהם", אמרה פבלוביץ', ונתנה כדוגמה עובדים שהם הורים לילדים קטנים שישנים מעט בלילה או עובדת מודאגת שבנה חייל בשירות קרבי ביחידה מובחרת – שעובדים כולם בצורה מיטבית ולשביעות רצון המנהלים שלהם. "כולם משקיעים את הנשמה, לא נותנים לשגרה הרגילה של החיים ושל חיי המשפחה להשפיע על התפוקות שלהם ועל איכות העבודה.
"כשזה המצב, אין פלא שהעובדים הם בעלי המניות האמיתיים של החברה הזו – משקיעים תמיד נכון ובחוכמה, מוכיחים שהם יודעים להביא תמיד תשואה גבוהה ואמינה. מעניין מה היה קורה אם כל העובדים היו מורידים רגל מהגז באופן קבוע: לא עונים לטלפונים ומיילים אחרי שעות העבודה; לא משתתפים בדיונים בקבוצות ווטסאפ של כל מחלקה ומחלקה; עושים את המינימום שנדרש מהם בלי להגדיל ראש – האם גם אז מקס הייתה מצליחה להימכר בכ-2.5 מיליארד שקלים? אני בטוחה שלא. אין לי ספק שלא, וגם אתה יודע את זה.
"ההשקעה בעובדים היא הדבר הכי חכם והכי נכון לעשות – תמיד, ולא משנה מי בעל הבית", הבהירה. לדבריה, ככל שהערך של העובדים בעיני החברה עולה, כך גם הם משקיעים יותר ומניבים לחברה תפוקות גבוהות יותר, וגם החברה הופכת ליותר ויותר אטרקטיבית.

"בכל הסכם קיבוצי שעליו חתמנו עד היום דאגנו לתת ביטוי מלא לכך, וגם הפעם לא נפעל אחרת. מכירת החברה היא לא אירוע שגרתי. היא אירוע יחסית נדיר וחד פעמי לאורך שנים. עם זאת, היא הזדמנות מצוינת שצריך לנצל אותה כדי לתת לעובדים תגמול גבוה וראוי, תגמול מכבד. זה הזמן היחיד שהחברה יכולה לחלק דיבידנדים לבעלי המניות האמיתיים – העובדים, אלו שבשבילם לעבוד קשה בכל יום, בלי לעצור אפילו לרגע, והכול לשם השאת הרווח של החברה והשגת תוצאות עסקיות מצוינות – זה המובן מאליו".
הנהלת MAX: "הנהלת החברה פועלת לטובת מתן מענק מכירה, ככל שתושלם עסקת המכירה לקבוצת כלל החזקות. צר לנו שהעובדים בוחרים לשבש את פעילות החברה ואת השירות ללקוחותינו, אין בכך כל צורך. שתמיד נהיה בצד הטוב, שהעיצומים והשביתות יהיו בנוגע למענקים, בונוסים ומתן תוספות לעובדים ולא על דברים אחרים."

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!