דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני י"ב באייר תשפ"ד 20.05.24
29.1°תל אביב
  • 27.9°ירושלים
  • 29.1°תל אביב
  • 22.6°חיפה
  • 25.4°אשדוד
  • 29.2°באר שבע
  • 32.5°אילת
  • 26.7°טבריה
  • 23.6°צפת
  • 27.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ניוזלטר הת-חדשות

הסכם קיבוצי חדש בין האוצר להסתדרות ינסה לצמצם את התורים בלשכות האוכלוסין וההגירה

ההסכם יחול על יותר מ-700 עובדות ועובדים מנהל לשכות האוכלוסין בכל הארץ, שנרתמו למהלך, בין היתר נגד מכת התורים הארוכים להנפקת דרכונים ותעודות | יו"ר ועד העובדים מירה אסרף: ״ההסכם עושה צדק ומיטיב עם עובדים שנתנו מעל ומעבר״

חתימת הסכם קיבוצי לעובדי רשות האוכלוסין וההגירה (צילום: דוברות ההסתדרות)
חתימת הסכם קיבוצי לעובדי רשות האוכלוסין וההגירה (צילום: דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

הסכם קיבוצי חדש לעובדי מנהל לשכות האוכלוסין נחתם בימים אלו בין יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, לבין הממונה על השכר והסכמי עבודה במשרד האוצר קובי בר נתן ובין יו"ר הסתדרות עובדי המדינה עו"ד אופיר אלקלעי.

ההסכם יחול על יותר מ-700 עובדות ועובדים בלשכות האוכלוסין בכל הארץ, אשר נרתמו למהלך מתוך רצון לצמצם את זמני ההמתנה ולספק שירות מיטבי לאזרח.

בעקבות התורים הארוכים והקושי בהוצאת דרכונים, התקיימו בחודשים הארוכים שיחות בין הסתדרות עובדי המדינה ונציגי משרד האוצר, בהן היו שותפים גם יו"ר ההסתדרות והממונה על השכר. בתום השיחות, ולאור כוח האדם המצומצם בלשכות האוכלוסין, הוחלט יחד עם העובדים, כי העובדים יעבדו עוד שעות ובתמורה יקבלו תמריצים על כך.יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, הודה לצדדים השותפים בגיבוש ההסכם, ואמר: "שמתי לי למשימה לשפר את השירות לאזרח במגזר הציבורי. מדובר בהסכם משמעותי שיקל על העומסים ובתורים לאזרחים. ההסכם מאוזן ומביא שיפור בשירות לאזרח, ובמקביל תמריצים לעובדים שיעבדו מעבר לשעות הפעילות".

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה עו"ד אופיר אלקלעי, אמר: "זהו הסכם מיוחד המטיב, גם עם העובדים המסורים וגם עם אזרחי המדינה. אני מודה לכל הצדדים שלקחו חלק במהלך ועל כך שטובת העובדים והאזרחים היו לנגד עיניהם".

יו"ר ועד עובדי לשכות מנהל האוכלוסין, מירה אסרף, הוסיפה: "אני מברכת על חתימת ההסכם אשר עשה צדק עם העובדים והיטיב עם שכרם לאחר שנתנו מעל ומעבר למקום עבודתם. כולי תקווה שהרוח החדשה תסדיר את תנאי העסקתם של עובדי מנהל האוכלוסין, והם יקבלו את הטיפול והמקום המגיעים להם".

בניסוח ההסכם היו שותפים גם מנהל חטיבה ארצי ויו"ר האיגוד המקצועי בהסתדרות עובדי המדינה עו"ד ארז אופינקרו, מנהלי חטיבות ארציים בהסתדרות עובדי המדינה עו"ד לירון פריוב ועו"ד מור אבלה, יו"ר המועצה הארצית של רשות האוכלוסין וההגירה שני שבתוב, יו"ר ועד עובדי לשכות מנהל האוכלוסין מירה אסרף, וכן: סגן הממונה על השכר באגף הממונה על השכר במשרד האוצר חנן לזימי, רכז משרדי ממשלה באגף הממונה על השכר אביתר דוק וכלכלנית בצוות משרדי הממשלה יפעת פארן.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!