דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י' בניסן תשפ"ד 18.04.24
20.5°תל אביב
  • 15.0°ירושלים
  • 20.5°תל אביב
  • 19.3°חיפה
  • 21.6°אשדוד
  • 19.1°באר שבע
  • 30.4°אילת
  • 21.7°טבריה
  • 17.7°צפת
  • 20.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
חקלאות

רינו צרור קיבל אות הוקרה על מאבקו בפערי התיווך בחקלאות: "אתם החקלאים הכי טובים בעולם"

צרור קיבל את האות בוועידת החקלאים. מנימוקי השופטים: "צרור הוא עיתונאי לוחמני המציב בעקביות מזה עשרות שנים בחזית העשייה סדר יום חברתי" | צרור לחקלאים: "הציבור רוצה את התוצרת הישראלית, היא המועדפת"

רינו צרור מקבל אות הוקרה. "אני זועק את זעקתכם - הציבור רוצה עגבנייה ישראלית" (צילום: משה גרופ)
רינו צרור מקבל אות הוקרה. "אני זועק את זעקתכם - הציבור רוצה עגבנייה ישראלית" (צילום: משה גרופ)
מאיה רונן

העיתונאי ואיש הטלוויזיה, רינו צרור (69), זכה היום (חמישי) לאות הוקרה מיוחד על מאבקו ביוקר המחייה, במסגרת ועידת ישראל לחקלאות: "זו מלחמת תרבויות זעקתכם, אני זועק את זעקתכם – הציבור רוצה עגבנייה ישראלית".

צרור זכה בהוקרה על המאבק שהוא מוביל בנושא פערי התיווך בחקלאות בתוכנית הרדיו שלו בגלי צה"ל. צרור פועל במהלך השנה האחרונה בהעלאת המודעות לפערים הגדולים בין התשלום שמקבל החקלאי עבור תוצרת חקלאית, למחיר לצרכן. יחד עם כתבת הצרכנות של גלי צה"ל, העיתונאית עינב קרנר, צרור מצביע על פערים שמגדילים את רווחי המשווקים ורשתות השיווק, פוגעים בחקלאים הישראלים משפיעים על יוקר המחייה.

"רינו צרור הוא דוגמה לעיתונאי שנאבק לאורך שנים לצד החקלאים ולעזרתם". אמר מנכ"ל ועידת ישראל, חיים אלוש. צרור זכה לתשואות מהקהל בוועידת ישראל לחקלאות והודה בהתרגשות. "תעשו לעצמכם טובה", פנה צרור לקהל, "אתם החקלאים הכי טובים בעולם. אתם נמצאים במקום יפהפה לא רק מבחינת התוצרת, אלא גם מבחינת יחס הציבור בישראל. הוא רוצה עגבנייה ישראלית, שלכם, וגם את התפוז הישראלי. הציבור רוצה את התוצרת הישראלית, היא המועדפת".

עוד אמר צרור: "אנחנו מורגלים שבאים אנשים ממשרדים וחושבים שיש להם את היכולת לשנות בהינף יד עולם שלם. זה עבודה בשטח מול עבודה באקסל. זו מלחמת תרבויות. אני מאוד שמח שאתם מצליחים לעמוד בשנים האחרונות מול הקרב המאוד קשה הזה. אתם צריכים להתגייס אליו פי כמה וכמה. אל תישענו על פוליטיקאים, אלו חולות נודדים. אלה נותנים לכם את ה-5 דקות הבאות ולא את השנה והשנתיים. תלכו עם הציבור ותגיעו הרבה יותר רחוק".

מנימוקי השופטים בוועדת הפרס: "רינו צרור ראוי להוקרה על היותו עיתונאי לוחמני המציב בעקביות מזה עשרות שנים בחזית העשייה סדר יום חברתי, תוך התמקדות ומתן תשומת-לב מיוחדת לפריפריה החברתית, הפוליטית והגאוגרפית.

מנכ"ל ועידת ישראל לחקלאות, חיים אלוש: "רינו צרור הוא דוגמה לעיתונאי שנאבק לאורך שנים לצד החקלאים ולעזרתם. במרוצת השנים הוא זועק את זעקתם ודורש לקבל תשובות הולמות וראויות, כמו גם במאבק שהוביל ומוביל בנושא פערי התיווך".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!