דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"ח בניסן תשפ"ד 06.05.24
18.3°תל אביב
  • 11.6°ירושלים
  • 18.3°תל אביב
  • 14.7°חיפה
  • 19.1°אשדוד
  • 15.5°באר שבע
  • 20.2°אילת
  • 17.8°טבריה
  • 11.1°צפת
  • 17.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
חינוך ורווחה

שר הרווחה הנכנס יעקב מרגי ומנכ"לית המשרד סיגל מורן סיכמו על סיום תפקידה

סיגל מורן: "כולי תקווה כי גם בתקופה הקצרה יחסית בה כיהנתי בתפקיד זה, הצלחתי לתרום ולו במעט לטובת האוכלוסיות החלשות והנזקקות ביותר במדינה" | יעקב מרגי: "זהו תפקיד קשה, מורכב ותובעני שסיגל עשתה אותו על הצד הטוב ביותר" | מורן מונתה למנכ"לית המשרד ביולי 2021 , טרם פורסם מי יחליפה בתפקיד

סיגל מורן, מנכ"לית משרד הרווחה (צילום: דוברות המשרד)
סיגל מורן, מנכ"לית משרד הרווחה (צילום: דוברות המשרד)
הדס יום טוב

שר הרווחה והביטחון החברתי ח"כ יעקב מרגי ומנכ"לית המשרד סיגל מורן סיכמו אתמול (ראשון) על סיום תפקידה, לאחר חילופי השרים. כך לפי הודעת משרד הרווחה. טרם ברור מי יחליף אותה בתפקיד.

"משרד הרווחה והביטחון החברתי הינו אחד המשרדים החשובים, המשמעותיים והמשפיעים ביותר על החברה הישראלית וכולי תקווה כי גם בתקופה הקצרה יחסית בה כיהנתי בתפקיד זה, הצלחתי לתרום ולו במעט לטובת האוכלוסיות החלשות והנזקקות ביותר במדינה", מסרה מורן, והודתה לשר היוצא ח"כ מאיר כהן, לצוות הנהלת משרד הרווחה, לעובדי ועובדות המשרד ולשותפים ברשויות המקומיות ובארגונים בכל רחבי הארץ, ואיחלה הצלחה לשר הנכנס ח"כ מרגי.

ח"כ מרגי ביקש להודות למורן על עבודתה המסורה למען אוכלוסיית הרווחה בישראל, והבהיר כי מורן תעזוב לאחר העברה מסודרת של התפקיד ותקופת חפיפה, אשר תבטיח תפקוד רציף של המשרד. "בפגישה ביננו סיכמנו כי בתקופה הקרובה נמשיך לקיים פגישות עבודה על מנת להעביר את הדברים בצורה מסודרת עד לכניסתו של מנכ"ל חדש למשרד. משרד הרווחה והביטחון החברתי הוא משרד גדול ומורכב שמטפל באוכלוסיות הרגישות ביותר במדינה. זהו תפקיד קשה, מורכב ותובעני וסבורני שסיגל עשתה אותו על הצד הטוב ביותר. אני מאחל לה הרבה הצלחה בהמשך דרכה", אמר מרגי.

"בתקופה שחלפה עשינו כמיטב יכולתנו בכדי להוביל את המשרד למצוינות בכל תחומי העשייה, להוריד חסמים, לשפר את השירות לאזרח ולפתח תחומים חדשים לטובת האוכלוסייה אותה אנחנו משרתים", הוסיפה מורן. "כיוונו את המשרד לעיסוק במניעה ומוביליות, ביזרנו סמכויות לרשויות המקומיות, הרחבנו את הסיוע בביטחון תזונתי וסיוע לנזקקים, פיתחנו והרחבנו מענים לאוכלוסיות מיוחדות, פעלנו לחיזוק הפרופסיה וגיבשנו תכנית להתמודדות עם משבר כח אדם במחלקות לשירותים חברתיים".

לדבריה של מורן, גולת הכותרת זו הייתה חוק הרווחה לאנשים עם מוגבלויות שגובש בשותפות עם הציבור הרחב. "החוק מגדיר את החזון ומשנה את התפיסה כולה בכל הקשור למענים עבור אנשים עם מוגבלויות במדינת ישראל, מכוון לחיים עצמאיים בקהילה ולשיפור משמעותי באיכות החיים ובמוגנות של הדיירים במסגרות. החוק עתיד להיכנס לתוקף בינואר 2024 ועד אז נדרשת עוד עבודה רבה ומורכבת בגיבוש התקנות, אשר מתרגמות את רוח החוק למעשה".

מורן מונתה למנכ"לית המשרד ביולי 2021 על ידי שר הרווחה היוצא מאיר כהן, לפני כן שישמה כראש המועצה האזורית בני שמעון בין 2009 ל-2018.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!