דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני י"ב באייר תשפ"ד 20.05.24
29.1°תל אביב
  • 27.9°ירושלים
  • 29.1°תל אביב
  • 22.6°חיפה
  • 25.4°אשדוד
  • 29.2°באר שבע
  • 32.5°אילת
  • 26.7°טבריה
  • 23.6°צפת
  • 27.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ניוזלטר הת-חדשות

העמותה לקידום מקצועי חברתי של עובדי המינהל והשירותים בשירות המדינה – כבר הצטרפתם?

טיול בכנס מנהיגות, הסתדרות עובדי המדינה. צילום באדיבות הסתדרות עובדי המדינה
טיול בכנס מנהיגות, הסתדרות עובדי המדינה. צילום באדיבות הסתדרות עובדי המדינה

קורסים, סמינרים, ימי גיבוש, אירועים חברתיים, מופעים, אירועים לנשים, מועדון הטבות – העמותה מציעה כל מה שנדרש לעובדות ועובדי מדינה בתנאים בלעדיים ובמחירים אטרקטיביים

העמותה לקידום מקצועי חברתי של עובדי המינהל והשירותים בשירות המדינה כאן למען חבריה – עובדי המדינה, במטרה לקדם את עובדי המדינה, מתוך מחשבה על העצמתם באמצעות פעילויות שונות. בין היתר מפעילה העמותה לימוד קורסים לגמול א' וגמול מינהל, שיקנו להם מיד בסיום הקורס תוספת לגמול השתלמות בשכרם שמהווה מרכיב משמעותי בקצבת הפנסיה. נוסף על כך, העמותה מציעה לחבריה ימי גיבוש שמשתנים במהותם מעת לעת, ימי עיון במגוון גדול של בתי מלון בפריסה ארצית, אירועים חברתיים סגורים, והכול מסובסד בצורה משמעותית ומיועד אך ורק לחבריה.

בקרוב העמותה תקיים אירוע חשוב שבו ייקחו חלק כ-1,000 נשים עובדות מדינה במלון קלאב הוטל באילת. האירוע יתקיים ב-28-26 בפברואר. חברות העמותה ייהנו מהאירוע במחיר מוזל במיוחד. האירוע מלא בתכנים מותאמים לנשים, עם אירועי ערב בהשתתפות אומנים מהשורה הראשונה. ההשתתפות באירוע זה לא תהיה על חשבון הזכאות של חבר עמותה בסמינר לימודי ב-2023. אז קדימה בנות, מחכים לכן שם, נשמח לראותכן באירוע מרגש זה!

אנחנו בעמותה נערכים לקיים ימים סגורים עם פעילויות נוספות שייערכו בשיתופי פעולה עם גופי סמך נוספים של הסתדרות עובדי המדינה למען חברי העמותה. העמותה מציעה שלל פעילויות מלמדות, מגבשות ומהנות, אז כדאי לכם להמשיך לעקוב.

מועדון נכון: מתנות, אטרקציות ונופש במחירים שווים

מועדון נכון הוא מועדון צרכנות לעובדי וגמלאי המדינה, בשיתוף עם בנק יהב ועם כרטיסי אשראי מתשלובת ישראכרט. המועדון מציע מדי חודש ללקוחותיו לרכוש מוצרי צריכה במחירים מוזלים שמותאמים לקהל היעד של המועדון. מטרות המועדון הן שיפור רווחתם הצרכנית והחברתית של עובדי וגמלאי המדינה, תוך ניצול כוח הקניה הגדול, לקבלת תנאים מיוחדים ורכישת מוצרים ושירותים במחירים מוזלים וייחודיים.

המועדון מציע מגוון רחב של שירותי תרבות, בילוי ופנאי: נופשים בבתי מלון בארץ ובחו"ל, הצגות ומופעים, אטרקציות, ימי פינוק בבתי מלון, מתקני ספא ועוד. שירותים אלו ניתנים על ידי מועדון נכון תוך מתן הטבות מיוחדות במטרה לתת מענה מהנה, מעשיר וחווייתי לשעות הפנאי. נוסף על כך, מציע מועדון נכון הנחות מיוחדות במאות בתי עסק ברחבי הארץ שמקיפים תחומי צרכנות שונים ומגוונים.

המועדון מאפשר ללקוחותיו לרכוש בחגים אתרי מתנות, תווי קנייה מסוגים שונים בהנחות משמעותיות, ומקיים שיתופי פעולה לאורך כל השנה מול עובדי המדינה.

זאת ועוד, מועדון נכון מציע ללקוחותיו לקחת חלק באירועים סגורים לעובדי המדינה בשיתוף עם גופי סמך של הסתדרות עובדי המדינה, כמו יום סגור בפארק מים, הופעות ענק של אומנים מהשורה הראשונה, אירועים סגורים להעצמת נשים ועוד.

העמותה לקידום מודעות חברתית להעשרת הידע של עובדי המדינה: סמינרים מקצועיים בחו"ל

העמותה לקידום מודעות חברתית ולהעשרת הידע של עובדי המדינה מציעה לחבריה סמינרים לימודיים מקצועיים בחו"ל תוך זיקה למקום עבודתם ותוך חיבור למודעות חברתית במנעד רחב של נושאים.

בימים אלו עמלה העמותה על יעדים ותכנים חדשים ל-2023 למענכם. העמותה תנגיש לעובדי המדינה סמינרים לחו"ל במחירים מוזלים, מתוך מטרה לאפשר לכלל עובדי המדינה להיות שווים ולצאת יחד עם עובדי המשרד לסמינר לימודי בחו"ל.

נציע יעדים במחירים מוזלים במיוחד. ב-2022 יצאו כ-6,000 חברי עמותה לסמינרים לימודיים בחו"ל, ובהם מאות חברי עמותה, ליעדים כמו בטומי וסלוניקי, בעלות של 300 שקלים בלבד ל-5 ימי סמינר. הסמינרים מטעם העמותה לקידום מודעות חברתית מוכרים על ידי נציבות שירות המדינה, וחבריה המשתתפים בפעילותה מזדכים על 2 ימים על חשבון המעסיק, דהיינו לא כל 5 הימים יהיו על חשבון ימי החופשה של העובד.

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו. אנחנו כאן תמיד לרשותכם, למענכם, לשירותכם. הצטרפו אלינו  לעמותה, ותהיו גם אתם חלק ממשפחת העמותה לקידום מודעות חברתית שעושה פלאים בליבם של חברי עמותה לאחר חזרתם מחו"ל.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
תגובות
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!