דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ט בניסן תשפ"ד 27.04.24
20.9°תל אביב
  • 19.2°ירושלים
  • 20.9°תל אביב
  • 20.7°חיפה
  • 20.7°אשדוד
  • 18.8°באר שבע
  • 29.2°אילת
  • 21.9°טבריה
  • 20.7°צפת
  • 21.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

תוספת שכר מידית ומענק חתימה: הסכם קיבוצי ראשון לעובדי הסגל המנהלי במכון מופ"ת

ההסכם נחתם בתום משא ומתן של 7 שנים ויהיה בתוקף עד ינואר 2026 | יו"ר ועד העובדים: "ההסכם מעגן את התנאים הקיימים ומעניק תנאים משופרים והוגנים לעובדים"

הצדדים בחתימת ההסכם (צילום: דוברות ההסתדרות)
הצדדים בחתימת ההסכם (צילום: דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

הסכם קיבוצי ראשון לעובדי הסגל המנהלי במכון מופ"ת, נחתם בימים אלה בין ההסתדרות, הנהלת המכון ונציגות העובדים. תוקף ההסכם עד ינואר 2026 והוא משפר את שכרם ואת תנאי העסקתם של כ-50 עובדות ועובדים מנהליים במכון.

מכון מופ"ת עוסק במחקר ובפיתוח תוכניות להכשרת מורות ומורים, עובדי חינוך והוראה במכללות. ההסכם נחתם בתום משא ומתן ארוך בן 7 שנים, שבתחילת הדרך כלל אי-הכרה בזכות העובדים להתאגד, אי-הכרה בעצם הזכות להיות יחידת מיקוח לגיטימית במכון מופ"ת ופסק בית הדין על הזכות וההכרה בהתארגנות העובדים.

בין עיקרי ההסכם: שכר מינימלי של 8,500 שקלים, תוספת שכר מידית בגובה 4%, מענק חתימה, תוספת ימי חופשה שנתיים ותקציב לפעילות הוועד.

יו"ר ועד העובדים במכון מופ"ת, דוריס ג'רבי: "מדובר בהישג גדול לעובדים המנהליים במכון. ההסכם נחתם לאחר עבודה קשה ומאומצת. הוא מעגן בתוכו את התנאים הקיימים במכון ומעניק תנאים משופרים והוגנים לעובדים. כולנו תקווה לתחילתה של דרך חדשה ועבודה משותפת".

יו"ר מרחב תל אביב-יפו בהסתדרות, גרשון גלמן: "אני מברך על חתימת הסכם ראשון במכון מופ"ת, ומודה לכל הצדדים שהיו שותפים בניסוחו. אני שמח שהנהלת המכון הגיעה לבית ההסתדרות כדי לחתום באופן חגיגי על הסכם זה, תוך הכרה בתרומתם של העובדים המסורים להצלחתו של המכון".

עו"ד גיא רוטנברג מהסתדרות המעו"ף במרחב תל אביב-יפו: "העובדים המנהליים הם עמוד השדרה שהמכון בנוי עליו. ההסכם הקיבוצי, שנחתם אחרי תהליך ארוך של שבע שנים וכלל משברים רבים, מהווה בסיס ליחסי עבודה תקינים במכון. אני מקווה כי הצדדים ידעו לקיים דיאלוג ושיתוף פעולה ביניהם, יחד עם ההסתדרות, כדי לדאוג לרווחתם ולזכויותיהם של העובדים המנהליים, וכן להבטיח את עתידו והצלחתו של המכון לקראת האתגרים הצפויים לו".

את המשא ומתן על ההסכם ליוו: גרשון גלמן יו"ר מרחב תל אביב-יפו בהסתדרות, עו"ד גיא רוטנברג מהסתדרות המעו"ף במרחב, אורנה אבידן סגנית יו"ר המרחב, עו"ד רונן ליפשיץ מהלשכה המשפטית במרחב ואומרי זינגר מאגף הכלכלה. כמו כן, יו"ר ועד העובדים במכון מופ"ת דוריס ג'רבי, ראש המכון פרופ' חן שכטר, סמנכ"ל כספים ומנהלות אורן סלע, מנהלת משאבי אנוש וילמה זכות, והיועצים המשפטיים עו"ד רענן הר-זהב ועו"ד אורי אדלשטיין.

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!